یک گریان Kanye West راه اندازی انتخابات ریاست جمهوری با درهم و برهم تجمع

توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 9:28:39 am Kanye West باعث می شود خود ر

توسط NEWSATROPAT در 30 تیر 1399
توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 9:28:39 am
Kanye West باعث می شود خود را در انتخابات ظاهر یکشنبه, جولای 19, 2020 در شمال چارلستون S. C (AP)

در اولین تجمع خود را برای آخرین لحظه انتخابات ریاست جمهوری رپ Kanye West ranted علیه سقط جنین و پورنوگرافی استدلال سیاست با شرکت کنندگان و در یک نقطه شکست و اشک می ریخت.

غرب, 43 سابق حامی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که رای دهندگان در سمت چپ befuddled بر اینکه مبارزات انتخاباتی خود واقعی است یا یک شیرین کاری تبلیغاتی برای کمک به فروش آلبوم یا کالا, تحویل, درهم و برهم سخنان در طول این رویداد در چارلستون کارولینای جنوبی, برگزاری مراسم عروسی و مرکز کنوانسیون.

در سخنان است که به طول انجامید بیش از یک ساعت او را محکوم سقط جنین سوگند به نام تصادفی اعضا به صحبت می کنند به نظر می رسد برای قرار دادن به جلو سیاست های پیشنهادی در پرواز ساخته شده و نظرات چپ که حتی کسانی که در حضور تلاشهايى در ناباوری. "Harriet Tubman در واقع هرگز آزاد ، او فقط به حال بردگان کار را برای دیگر مردم سفید گفت:" در یک نقطه زمانی که بحث نابرابری اقتصادی.

این رویداد که livestreamed در یوتیوب و انجام شده در ایستگاه های تلویزیونی محلی را کمی به روشن شدن این که آیا غرب واقعا در تلاش برای برنده شدن در انتخابات ریاست جمهوری.

مبارزات او با راه اندازی یک جولای 4, صدای جیر جیر در حال حاضر از دست رفته چند مهلت به نظر می رسد بر روی کلید دولت رای.در زمان او حتی به نظر می رسید که نشان می دهد او بیشتر علاقه مند به انتشار یک پیام از برنده شدن در انتخابات ریاست جمهوری.

"آزادی آمده از یک انتخابات است. آزادی می آید از شما بارگذاری پورنوگرافی. آزادی می آید از
شما مصرف نمی Percoset او گفت:" در یک نقطه. غرب بر روی صحنه ظاهر شد و با "2020" اصلاح به پشت سر خود و پوشیدن آنچه که به نظر می رسد به عنوان یک نظامی به سبک جلیقه. او استدلال کرد که سقط جنین باید قانونی اما به شدت دلسرد نشان می دهد او را ترویج سیاست به عنوان رئیس جمهور است که هر کسی که به هنگام تولد به کودک داده می شود 1 میلیون دلار "یا چیزی که در خانواده.

"غرب با اشاره به کتاب مقدس و مسیحیت چندین بار و در اشک را شکست در یک نقطه و در حالی که توصیف چگونه او تقریبا سقط توسط پدر و مادر خود را. "تنها چیزی که می تواند ما را با اطاعت از قوانین است که به ما داده شد برای یک سرزمین موعود" او گفت:. "سقط جنین باید قانونی چون حدس بزنید چه ؟ این قانون نه توسط خدا به هر حال پس چه قانونی است?"

این رویداد انجام چند شباهت با معمولی جلا نامزد حوادث. محل به نظر می رسد عدم مخاطبان میکروفن بنابراین غرب بارها و بارها گفته جمعیت را به سکوت بنابراین مخاطبان وی شنیده میشد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب