'سیلی:' گویا چهره تحریم بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن ستایش

توسط: AP | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 9:52:19 am رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی

توسط NEWSATROPAT در 21 تیر 1399
توسط: AP | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 9:52:19 am
رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گوش به عنوان رابرت Unanue از گویا غذاهای صحبت می کند در طی یک میزگرد در نشست با رهبران اسپانیایی در اتاق کابینه پنجشنبه 9 ژوئیه سال 2020 در واشنگتن است. (AP Photo/اوان Vucci)

مدیر عامل شرکت مواد غذایی گویا است که در مواجهه با داد و بیداد بیش از ستایش خود را برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با برخی از خانواده های لاتین پالايش خود را pantries از محصولات و تقلا برای پیدا کردن جایگزین برای معشوق لوبیا و ادویه و سایر محصولات که از وسایل پخت و پز خود را.

اما بحث است نیز جلب توجه به این مخلوط سیاسی احساسات از لاتینی ها در ایالات متحده بسیاری از آنها در مخالفت با مغلوب ساختن پیشی جستن به دلیل نظرات موهن در مورد اسپانیایی ها و سخت سیاست های مهاجرت که مهمترین آنها جدایی از خانواده در مرز ایالات متحده و مکزیک. اسپانیایی ها نیز نامتناسب ضربه سخت coronavirus همه گیر و مربوط به رکود اقتصادی باعث آنها را به سوال مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و هر دو است.

در همان زمان رئیس جمهور است و حمایت قوی در میان برخی از مردم کوبا و ونزوئلا تبار به دلیل موضع سختی در برابر رهبران مستبد در این کشورها. او کار کرده است به تازگی به دادگاه Latino رای دهندگان که می تواند چرخش رای در کشورهایی مانند آریزونا و فلوریدا. روز چهارشنبه او استقبال رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador به کاخ سفید خواستار مکزیک گرامی شریک است.

ایستاده در کنار مغلوب ساختن پیشی جستن در باغ گل رز در پنجشنبه گویا مدیر عامل شرکت رابرت Unanue اعلام کرد: "ما واقعا خوش شانس, در همان زمان, به یک رهبر مانند رئیس جمهور تهمت است که یک سازنده."

تقریبا بلافاصله #BoycottGoya, #GoyaFoods و #Goyaway شروع روند در سیستم عامل رسانه های اجتماعی. سابق دموکرات نامزد ریاست جمهوری جولیان کاسترو, Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز و "همیلتون" نویسنده Lin-مانوئل میراندا پیوست تحریم تماس. ایالات کارگران مزرعه ارسال شده یک ویدیو در توییتر متضاد مغلوب ساختن پیشی جستن کلمات deriding برخی از Latinos به عنوان جنایتکاران و متجاوزان در برابر تصاویر از آنها سخت کار کردن در این زمینه.

Lorgia ارتگا بازنشسته حقوق و دستمزد مدیر در لس آنجلس که به طور منظم قرار می دهد حدود 10 گویا محصولات در سبد خرید خود را گفت او به نام او چهار خواهر هنگامی که او را دیدم Unanue نظرات در توییتر.

"آیا او متوجه است که این مردم هستند که در حال خرید محصولات خود گفت:" اورتگا که مهاجرت از ال سالوادور در سال 1974. "این رئیس جمهور توهین کرده است ما بسیار است."

اورتگا گفت: فرزندان پسر و دختر خود را در تمام برنامه ریزی برای جلوگیری از خرید و گویا محصولات حتی اگر آنها هنوز نمی دانند که چگونه به آنها را جایگزین.

"من قصد دارم برای رفتن به Latino بازار و هر آنچه که در کنار آنها من قصد دارم برای شروع در تلاش است که از" اورتگا گفت.

گویا تاسیس شد در منهتن در سال 1936 توسط Prudencio Unanue و همسرش, کارولینای مهاجران از اسپانیا. شرکت تماس خود را به بزرگترین اسپانیایی متعلق به شرکت مواد غذایی در ایالات متحده مثال 2,500 محصولات از جمله ادویه, روغن پخت و پز و لوبیا و محصولات منجمد و تنقلات. ارائه آنها در حال حاضر در فروشگاه های مواد غذایی در سراسر ایالات متحده گاهی اوقات مصرف خود را تمام راهرو.

Unanue ایستاده بود و با کلمات خود را در طول یک جمعه ظاهر "فاکس و دوستان": من عذرخواهی گفت: — و به ویژه هنگامی که شما نام رئیس جمهور ایالات متحده — میخوای بگو بدون من متاسفم من مشغول هیچ با تشکر از شما ؟ من نگفتم که به اوباما و من نمی گویند که به رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن."

نوه این شرکت بنیانگذار Unanue شده است دیرین دهنده به جمهوری خواه سیاسی باعث می شود به غیر از کمک به نیوجرسی بهداشت ، باب منندز از حزب دموکرات.

آدریانا واترستون معاون ارشد رئیس جمهور از هوروویتس تحقیقات که دارای تخصص در اسپانیایی مصرف کنندگان گفت: گویا به طور معمول پدیدار در میان اکثر مارک های قابل اعتماد در مطالعات او انجام برای مشتریان. او گفت که صحبت می کند به پتانسیل برای یک حس عمیق از خیانت در میان گویا مشتریان هر چند نام تجاری محبوبیت نیز هر گونه تحریم تلاش دشوار است.

"گویا این چیزی است که رفتن به پایین به عنوان یکی از بزرگترین بازاریابی faux pas سال" واترستون گفت. "این نوع از موضع یک سیلی به جامعه است."

قدرت خرید به سرعت در حال رشد ایالات متحده در جامعه لاتین است که انتظار می رود برای رسیدن به 1.9 تریلیون دلار در سال 2023 با توجه به 2019 گزارش هیسپانیک مصرف کننده گرایش های تجزیه و تحلیل داده های شرکت Nielsen. در حالی که چشم انداز است که به احتمال زیاد به تحت تاثیر رکود اقتصادی فعلی ایالات متحده هزینه خواهد شد همچنین یک موتور کلیدی رشد اقتصادی است که بسیاری از مارک های را می خواهید به شیر گفت: استیسی de Armas, معاون رئیس جمهور از طرح های استراتژیک و تعامل مصرف کننده در Nielsen.

در خصوص de Armas گفت: اسپانیایی ها صرف بیشتر در مواد غذایی از گروه های دیگر — 14 درصد از درآمد خود را نسبت به 11 درصد برای غیر اسپانیایی سفیده. آن را نیز یک امر خانوادگی با 79 درصد از Latinos گفت: آنها فروشگاه مواد غذایی با شخص دیگری ساخت کلمه از دهان یک عامل قوی در خرید و انتخاب de Armas گفت. او گفت که ترجمه می تواند به باز شدن به صورت گویا رقبا به دنبال سرمایه گذاری در این بحث.

جنی روبلز یک روابط عمومی حرفه ای در نیوجرسی گفت: او فقط به پایان رسید ساخت یک خورش مرغ با سه گویا محصولات در پنج شنبه شب هنگامی که او خواهر کوچکتر خواندن یک صدای جیر جیر در مورد Unanue ستایش برای مغلوب ساختن پیشی جستن. او گفت: او را اسپانیایی زبان مادر سرش را تکان داد و در مخالفت و تمام خانواده دیگر نمی خواهد به خرید محصولات.

"این تنها نوع از زنجیره غذایی او متکی بود و مورد استفاده برای خوراک ما در حال رشد کردن و آن را در حال حاضر خیانت به ما گفت:" روبلز که خانواده مهاجرت از اکوادور زمانی که او 3.

هنوز هم به عنوان یک روابط عمومی متخصص او اذعان کرد او نمی دانست که چگونه موفق تحریم خواهد بود در برابر چنین یک نام تجاری قوی. در خانواده خود, او گفت:, آن را تا به جوانتر دو زبانه نسل به پژوهش جایگزین در اینترنت.

شرکت های طولانی راه می رفت یک طناب تنگ می آید به درگیر شدن با مغلوب ساختن پیشی جستن ،

در سال 2017 بالای اجرایی در Under Armour در راه برگشت به نظرات که در آن او به نام مغلوب ساختن پیشی جستن "یک سرمایه برای کشور است." سال گذشته باشگاه های بدنسازی اعتدال و SoulCycle اقدام به فاصله خود از میلیاردر استفان راس یک توسعه دهنده املاک و مستغلات است که مربوط به شرکت های صاحب آنها را پس از او برگزار شد یک مغلوب ساختن پیشی جستن جمع آوری کمک در Hamptons.

بسیاری از کسانی که به گویا دفاعی جمعه با اشاره به تاریخچه این شرکت از انسان دوستی.

در بهار امسال گویا اهدا بیش از 300.000 پوند از غذا و یا در مورد 270,000 وعده های غذایی به مواد غذایی بانک ها و سازمان های دیگر به عنوان بخشی از آن همه گیر امداد تلاش است. ماه گذشته گویا نشان داد تا با هزاران پوند از مواد غذایی برای خانواده ها در برانکس و هارلم که متاثر شده اند COVID-19.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن