قرمز دریاچه حد walleyes

حداقل این چیزی است که ضرب المثل قدیمی" ، و در یک ترد اواسط ماه ژوئن صبح با این غول دریاچه ظاهر آن را به شدت در

توسط NEWSATROPAT در 2 تیر 1399

حداقل این چیزی است که ضرب المثل قدیمی" ، و در یک ترد اواسط ماه ژوئن صبح با این غول دریاچه ظاهر آن را به شدت درست است.

و سپس به طور ناگهانی آن نبود.

برای اولین بار از چند ساعت همه ما تا به حال برای نشان دادن برای ما ماهی قنات-کشیدن تلاش شد در جای بلند قرار دادن یک چکش-رسیدگی پایک و sheepshead یک ماهی است که همه ما یک خنده خوب از آنجا که من تا به حال اعلام کرد این دروازهبان انواع مختلف اردک زمانی که آن را ضربه. ما را حفظ کند هر یک از آنها.

وجود دارد امتداد طولانی با هیچ بازدید, بدون nibbles و پچ پچ های زیادی در قایق.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

هر کس دیگری در این دریاچه وجود دارد مقدار زیادی از هر کس دیگری در خارج وجود دارد, تا به حال به وضوح شنیده می شود همان گزارش ما تا به حال: این walleyes شد, گاز گرفتن در هفت فوت آب است. با هیچ عمده سلیمان یا صخره به اویختن در نزدیکی walleyes در این بشقاب به شکل دریاچه با استفاده از عمق به عنوان ساختار خود را. وجود دارد صدها نفر از قایق های حساس را در یک خط معکوس خط ساحلی حدود یک چهارم مایل ، آنها چرخش ریسندگی یا crankbaits دست خوش پیشامد های اره یا تماشای لغزش bobbers — هر کس در یا در نزدیکی آب بود که هفت پا عمیق است.

هنوز هیچ کس به نظر می رسید, شد موفقیت های زیادی.

صبر است یک فضیلت در میان ماهیگیران تفننی و ریچارد اندرسون به مقدار زیادی از صبر و شکیبایی است. شما که در راه 79 پس از چند دهه از ماهیگیری. و او آرام و رواقی در مورد اعتماد به نفس او را که به من امید داد ،

ظهر پس از نزدیک به سه ساعت از ماهیگیری ما در نهایت دو 14 اینچ walleyes در livewell. اما اندرسون از دلوت شد به فکر یک نکته او شب قبل از. دوستان خود را در دریاچه Winnibigoshish سد اردوگاه بابا به کلمه از یک کانون در ساحل شمالی قرمز دریاچه. بنابراین ما motored بیش از.

معلوم بابا درست بود.

Richard Anderson of Duluth with a 14-inch walleye caught on Red Lake. Anderson spends the first few weeks of each Minnesota fishing season targeting walleyes on several northern Minnesota lakes. (John Myers / jmyers@duluthnews.com)

ریچارد اندرسون از دلوت با 14 اینچ انواع مختلف اردک گرفتار در دریاچه. اندرسون صرف چند هفته اول هر فصل ماهیگیری در ایالت مینه سوتا با هدف قرار دادن walleyes در چند مینه سوتا شمالی دریاچه ها. (جان مایرز / jmyers@duluthnews.com)

اندرسون به سرعت فرود آمد خوب 15-incher و سپس نوه اش هیدن نوریس, آمار پرداخت و خاک با 17-incher. حتی کتابت رو در در عمل است. در هر صورت ما در بر داشت نقطه سمت راست یا ماهی در نهایت روشن و یا شاید هر دو. اما از 1 بعد از ظهر تا 3 بعد از ظهر انواع مختلف اردک ماهی اقدام کاملا ثابت است.

نوریس و اندرسون در زمان تبدیل توری ماهی برای هر یک از دیگر.

"من یک ماهی اینجا" اندرسون گفت: در حالی که تغذیه لنگی خط به انواع مختلف اردک ماهی در انتهای دیگر و سپس تنظیم قلاب. "او وجود دارد."

"من یکی" گفت: Norris, 25, که در دلوت اما در حال حاضر زندگی در رزویل مینه سوتا.

A row of walleyes caught on Red Lake in mid-June await their turn to be filleted. (John Myers / jmyers@duluthnews.com)

یک ردیف از walleyes گرفتار در دریاچه در اواسط ماه ژوئن در انتظار نوبت خود را به filleted. (جان مایرز / jmyers@duluthnews.com)

چند ماهی های کوچکتر رو پرتاب. اما خوب خواران کسانی 14-به-18-inch walleyes که Minnesotans بنابراین گرامی برای ماهی شام رفت و به livewell.

برای یک لحظه اندرسون تقریبا اجازه دهید که اسکاندیناوی فلسفه رواقیون سقوط دور. او لبخند زد هک او حتی خندید کاتب را کلامی سرزندگی برای از دست رفته ماهی.

"من مانند شما شور و شوق گفت:" اندرسون بازنشسته جوشکار که همچنین در پاسخ به اندی یا غنی.

ما تا به حال شده است در تلاش برای قرار دادن این سفر با هم برای بیش از یک سال است. ملاقات ما در Duluth, قایق, ورزشی, سفر و RV نشان می دهد و اندرسون از من دعوت به بازدید او در 27-پا در چرخ پنجم camper که آمد مه و ژوئن است که معمولا در پارک شده در زالو یا وینی. از آنجا اندرسون اش را بر میدارد دریاچه ها ماهی را هر روز بر خود و دیگر ماهی گیر را گزارش.

او معمولا خانه می رود یک بار در هفته به دیدار همسرش, جودی, انجام لباس های شسته شده و رفتن به کلیسا. اما برای بیشتر از چند هفته اول فصل ماهیگیری اندرسون است بصورتی پایدار و محکم کاشته شده در قلب مینه سوتا نخست انواع مختلف اردک ماهی کشور است.

"من در آینده در اینجا از پسر من در دبیرستان و او را به 52 در حال حاضر آنچه در 36 سال؟" اندرسون گفت. "ما تا به حال بسیاری از سرگرم کننده در این دریاچه مناسب در اطراف در اینجا."

روز قبل از ما صید با هم پدر بزرگ و نوه برخورد کرده بود دور دریاچه و کمی جسی و آنها گرفتار ماهی خوب است. اما اندرسون می خواستم به بازگشت به دریاچه, که در آن عمل تا کنون در این فصل بوده است ثابت. بنابراین ما ساخته شده این درایو یک ساعت از شمال از camper.

"هیدن هرگز صید در اینجا قبل از. این نوع مانند اقیانوس وجود دارد, آن نمی باشد?" اندرسون خواسته که ما motored از کانال باریک از رفت و آمد مکرر قایق راه اندازی به دریاچه. در واقع به دنبال غرب از شرق ساحل می بیند چیزی جز مبهم خط افق که در آن آب با آسمان است.

این دو مورد استفاده برای ماهی هم کاملا کمی است. اما دانشگاه و در حال حاضر یک حرفه ای در شهرهای دوقلو برای نوریس نگه داشته بود آنها را از هم جدا برای بیش از حد طولانی است.

"من نمی صید در مدت زمان طولانی" نوریس گفت: در حالی که گرفتن یک shiner ماهی قنات از livewell. "این خوب است برای خارج شدن دوباره."

به خصوص زمانی که پدر بزرگ شما قرار می دهد در ماهی.

این است که یک بدن از آب است. با هم بالا و پایین Red Lake, عضویت در بزرگترین دریاچه به طور کامل در داخل مینه سوتا در حدود 288,000 هکتار یا 450 کیلومتر مربع است. اما تنها بخشی از بالای دریاچه به عموم مردم باز است. بسیاری از آب در اینجا محفوظ است و قرمز دریاچه باند Ojibwe.

هیچ نگرانی ، باز بخش است مقدار زیادی به اندازه کافی بزرگ برای نگهداری مقدار زیادی از ماهی است.

"در اینجا یکی دیگر هیدن" اندرسون گفت: صف بندی نوه به net. پدر بزرگ را جست و خیز کردن و ماهی قنات دسته کوچک موسیقی جاز بود که تا کنون داغترین در قایق.

Richard Anderson and his grandson, Hayden Norris, carry a basket loaded with a dozen walleyes to a fish cleaning shack. (John Myers / jmyers@duluthnews.com)

ریچارد اندرسون و نوه اش هیدن نوریس حمل یک سبد حاوی یک دوجین walleyes به یک ماهی تمیز کردن کلبه. (جان مایرز / jmyers@duluthnews.com)

اندرسون در یک مزرعه بزرگ شد در نزدیکی اسکندریه مینه سوتا است. و گرامی چند بار در تابستان هنگامی که پدرش را بهانه ای بچه ها از کارهای روزمره و آنها را از ماهیگیری برای تابستان یا bullheads. اندرسون بعد از آن ساخته شده است یک حرفه ای به عنوان یک جوشکار در شهرهای دوقلو. اما او دوست داشت می زنیم تا شمال به ماهی بسیار است که در سال 1990 او نقل مکان خانواده اش به Proctor.

"هنگامی که ما استفاده می شود به می آیند تا در تعطیلات آخر هفته ما هرگز می خواستم به خانه بروم... من نمیفهمد من همیشه رفتن شمال پس چرا زندگی کردن وجود دارد ؟" او گفت:.

او بازنشسته در دسامبر 2002 و او ماهیگیری و حتی بیشتر از زمان.

وجود دارد یک قطعی در طول راه. در دسامبر سال 2005 پزشکان کشف کرد که او تا به حال برخی از عمده مسائل مربوط به قلب است که نیاز به توجه فوری. زمانی که او از خواب بیدار در بیمارستان و جراحان و تا به حال انجام شش دور می زند. پس از آن او تا به حال یک حمله قلبی, هشت استنت و یک ضربان ساز نصب شده است. و چند تا از استنت تا به حال به دوباره باز کرد. او در اول نام اساس با قلب و عروق کارکنان در Essentia.

از آن پس او رفتار هر روز مانند یک پاداش است. و او همیشه کمی هشدار در مورد او چگونه عبارات خود برنامه های بلند مدت.

"اگر من می توانید آن را در سال آینده, من ممکن است سعی کنید برای قرار دادن camper در دریاچه," او گفت:.

اگر در واقع. حدس من این است که او را به آن را به عقب.

اندرسون فرود آمد یکی دیگر از ماهی خوب به گفتگو و به زودی نقل مکان کرد و از صید ماهی به دو-چک کردن آنچه که ما تا به حال در livewell به مطمئن شوید که ما در درون محدودیت های قانونی.

این فقط گذشته 3 p. m. زمانی که من فرود آمد و چله 18-incher که اندرسون می خواستم به نگه داشتن. ساخته شده است که حتی ده walleyes در livewell چهار ماهی هر سه نفر از آنها بین 17 و 18 اینچ. آن را کامل قرمز دریاچه محدودیت در آنچه که یک روز کامل: نور شرق بادها چند پف ابرهای سفید در غیر این صورت آسمان آبی و دمای آب در حدود 60 درجه است.

نه خیلی گرم نه خیلی سرد و بدون باگ. و قرمز دریاچه حد walleyes.

"این حزب است برای امروز" اندرسون گفت: اعلام رسمی پایان ماهیگیری به عنوان او را (هوندا قایقران در دنده و با هدف Alumacraft به سمت قایق فرود. "این یک بازی سرگرم کننده روز بود؟"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن