یک چهارم از بنگلادش آب گرفتگی است. میلیون ها نفر را از دست داده اند همه چیز

توسط: نیویورک تایمز | منتشرشده: اوت 1 سال 2020 2:29:32 pm این عکس ارائه شده توسط فدراسیون بین المللی ص

توسط NEWSATROPAT در 12 مرداد 1399
توسط: نیویورک تایمز | منتشرشده: اوت 1 سال 2020 2:29:32 pm
bangladesh floods, bangladesh rains, bangladesh flood loss, bangladesh flood relief, bangladesh flood destruction این عکس ارائه شده توسط فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر را نشان می دهد داوطلبان رسیدن به سیل جوامع آسیب دیده با آب آشامیدنی و دیگر پشتیبانی در Kurigram بنگلادش. (AP)

نوشته شده توسط Somini Sengupta و Julfikar علی Manik

بارش باران های سیل زیر آب فرو رفته اند حداقل یک چهارم از بنگلادش دور شستن چند چیز است که شمارش به عنوان دارایی های برخی از جهان فقیرترین مردم — خود بز و مرغ خانه ها از گل و لای و قلع کیسه برنج ذخیره شده برای تکیه فصل است.

این آخرین فاجعه به اعتصاب دلتا ملت از 165 میلیون نفر است. تنها دو ماه پیش طوفان کوبیده کشور غربی. در امتداد ساحل رو به دریا بلعیده کل روستاها. و در حالی که آن را بیش از حد به زودی معلوم چه نقشی تغییر آب و هوا بازی های برگزار شده است در این آخرین سیل در بنگلادش است که در حال حاضر شاهد الگوی شدید و مکرر رودخانه و جاری شدن سیل نسبت به گذشته همراه توانا رودخانه براهماپوترا, دانشمندان می گویند که پیش بینی شده است به بدتر شدن در سال های آینده تغییر آب و هوا و تشدید باران.

"رنج بالا خواهد رفت" گفت: Sajedul حسن انسانی مدیر برک بین المللی توسعه سازمان مستقر در بنگلادش است که در توزیع مواد غذایی و پول نقد و صابون مایع به آوارگان.

این یکی از قابل توجه ترین بی عدالتی های دوران مدرن است. کسانی که حداقل مسئول برای آلوده کردن جو زمین هستند و در میان کسانی که بیشترین صدمه دیده از عواقب آن است. متوسط آمریکایی مسئول 33 برابر بیشتر سیاره گرم کربن دی اکسید از متوسط بنگلادش.

این شکاف است آلوده به دیپلماسی برای یک نسل است و یک بار دیگر در stark امداد به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس upends اقتصاد جهانی و تهدید به فشار جهانی آسیب پذیر ترین مردم عمیق تر به خراب کردن.

حدود 24 درصد به 37 درصد از این کشور در خشکی غوطه ور است با توجه به دولت تخمین می زند و داده های ماهواره ای. سه شنبه, با توجه به آخرین آمار موجود حدود 1 میلیون خانه بودند هولناک و 4.7 میلیون نفر تحت تاثیر قرار گرفتند. حداقل 54 فوت کرده اند بسیاری از آنها کودکان هستند.

جریان سیل که در نتیجه شدید باران بالادست در براهماپوترا می تواند گذشته از طریق اواسط ماه اوت است. تا آن زمان Taijul اسلام, a 30-year-old sharecropper خانه است که شسته را به اردوگاه موقت در بامبو پناهگاه در کمی بالاتر از زمین. حداقل او قادر به نجات قلع ورق بود که یک بار روی سقف خانه اش. بدون آن گفت: خانواده گسترده خود را نه خواهد بود در معرض عناصر.

اسلام مخمصه ضرب شده است و توسط میلیون ها نفر در میان کسانی که در خط مقدم از تغییر آب و هوا. وانواتو است به معنای واقعی کلمه غرق شدن در اقیانوس آرام. چوپان در شاخ آفریقا در حال تحت فشار قرار دادند به لبه بقا توسط back-to-back خشکسالی. در megacity بمبئی باران در آمده وحشتناک cloudbursts.

بی عدالتی این است که قابل توجه و مهم نیست که راه شما آن را تکه تکه. های اخیر یک تجزیه و تحلیل نشان داد که ثروتمندترین 10% مسئول تا 40 درصد از جهانی آسیب های زیست محیطی از جمله تغییرات آب و هوایی در حالی که فقیرترین 10% حساب کمتر از 5 درصد است. یکی دیگر تخمین زده شده است که گرم شدن کره زمین تا به حال کاهش درآمد در فقیرترین کشورهای جهان توسط 17 درصد و 30 درصد.

کشورهای فقیر به مدت طولانی به دنبال یک نوع غرامت برای چه به آنها تماس بگیرید ضرر و آسیب را از تغییرات آب و هوایی. کشورهای ثروتمند به رهبری ایالات متحده و اتحادیه اروپا باید در برابر عمدتا از نگرانی است که آنها می تواند زین با ادعای مسئولیت برای آب و هوا آسیب.

آن را کمک نمی کند که ثروتمند جهان موفق به ارائه 100 میلیارد دلار کمکهای مالی برای کمک به کشورهای فقیر برای مقابله وعده داده شده به عنوان بخشی از 2015 پاریس خبر داد.

Coronavirus برنامه های بازیابی را به تازگی شروع به باز کردن درب به بحث جدید در مورد بدهی های مربوط به آب و هوا انعطاف پذیری است.

در ماه ژوئن اتحاد جزیره کوچک کشورهای در حال توسعه به رهبری بلیز فشرده برای چه آن را به نام جدید جمع و جور با خصوصی و دوجانبه طلبکاران "به تحویل بدهی و افزایش انعطاف پذیری تامین مالی است."

کشورهای کارائیب با اقتصاد ویران شده توسط طوفان در سال های اخیر در حال حاضر پیدا کردن خود را در حال سقوط به بدهی های عمیق تر به این بیماری همه گیر خشک گردشگری درآمد. یک مطالعه که به سفارش سازمان ملل متحد نشان داد که 20 آب و هوا آسیب پذیر کشور را به پرداخت بیش از $40 میلیارد دلار اضافی پرداخت بهره به دلیل ضرر و زیان ناشی از حوادث آب و هوایی شدید.

در بنگلادش جاری شدن سیل از براهماپوترا نشان دهنده نابرابر درد شدید آب و هوا ،

سیل در ماه ژوئن آغاز شد. در اکثر موارد سنگین باران بالادست در کشور همسایه هند که دارای عقاید حوضه رودخانه که جریان را از طریق بنگلادش قبل از تخلیه به خلیج بنگال است. کسانی که زندگی می کنند در طول براهماپوترا هیچ غریبه ای به جاری شدن سیل. هنگامی که رودخانه متورم کار متوقف می شود, زمین کارائی مردم حرکت به زمین بالاتر و صبر کنید تا آب به عقب رفتن. آنها با تکیه بر پس انداز خود را و یا کمک به تغذیه خود را.

در این سال متفاوت بود ، زمان رودخانه آب گرفتگی در ماه ژوئن مردم بودند در حال حاضر در حال اجرا از مواد غذایی گفت: حسن برک.

به دلیل مستند کار مردم بود اما کار متوقف شد. ارسالی از بستگان در خارج از کشور بسیاری از آنها به تازگی بیکار خشک بود. در روستا مردم آغاز شده بود خود را به فروش بز و گاو در قیمت های مقرون به صرفه. آنها تا به حال هیچ غذایی برای خوردن.

هنگامی که رودخانه برای اولین بار دارای عقاید, Taijul اسلام sharecropper از Kurigram منطقه در این کشور از شمال با عجله خود را به صرفه جویی دام — گاو, بز, جوجه, اردک. چند او نجات داد. بسیاری از او از دست داده است. رودخانه در زمان دور باغ سبزی کوچک بعدی را به خانه خود را در خانه که در آن او تا به حال stashed تقریبا از 1300 کیلو برنج. سپس آن را شسته و یک فروشگاه کوچک است که او هنگامی که او کار نمی کند در زمین دیگران. همچنین این مدرسه که او 6 ساله و پسر با حضور در این روستا است.

همه او می تواند فکر می کنم در حال حاضر است که در آن او می تواند برای به دست آوردن یک زندگی. او تنها نان آور خانه خانواده گسترده خود را. نه همه آنها زندگی کرده بود در برنج و سیب زمینی پخته و عدس. سبزیجات غیرقابل تحمل اجازه دهید به تنهایی ماهی یا گوشت که او گفت: "در حال حاضر غیر قابل تصور است."

Akkas علی, 48, در حال حاضر شده است از طریق یک بد سیل. او به اسلام ایجاد کرد شش سال پیش زمانی که خود را پیر کرد شسته به براهماپوترا. دو هفته پیش به عنوان رودخانه رز شکستن از طریق آن سدهای خود را چهار هکتار از زمین های کشاورزی زیر آب رفت. روستا و مسجد و بازار شسته. بنابراین بیش از حد متوسطه که در آن بیش از 250 کودکان شدند. علی نگران که در آن آنها خواهد رفتن به مدرسه در حال حاضر اگر در همه.

خانه او هنوز ایستاده بود در این هفته اما رودخانه که تا به حال شده یک چهارم مایل دور بود با عجله خطرناکی نزدیک است. او مطمئن بود که آن را بیش از حد خواهد دور به زودی.

این براهماپوترا یک مهیب شکل تغییر 2,400-مسیر رودخانه که فوران از تبت هیمالیا و نشت به شمال شرقی هند قبل از ادغام با گنگ در بنگلادش و تخلیه به خلیج بنگال است. آن irrigates مناطق وسیع از زمین های کشاورزی, اما آن را نیز غیر قابل پیش بینی و اغلب بلع سلیمان که به صورت درون آن را مانند که در آن علی (ع) ایجاد کرد یک بار ایستاده بود.

تغییر آب و هوا هم تغییر سرنوشت خود را — و آن افرادی که در طول زندگی می کنند خود را از بانک. باران غیر قابل پیش بینی تر و رودخانه در حال افزایش است بالاتر از سطوح خطرناک به مراتب بیشتر از قبل از آن با توجه به 35 سال از جاری شدن سیل دادهها توسط A. K. M. Saiful Islam, آب مدیریت متخصص در بنگلادش دانشگاه مهندسی و فن آوری در داکا.

پنج سال گذشته به تنهایی آورده اند چهار عمده سیل و فرسایش مردم ظرفیت برای انطباق با اسلام گفت.

بیشتر و بدتر سیل برچسبها.

حتی اگر دمای متوسط جهانی افزایش فروتنی — 2 درجه سانتیگراد بیش از به طور متوسط برای preindustrial بار — جاری شدن سیل در طول براهماپوترا در بنگلادش است که پیش بینی شده برای افزایش 24 درصد. با افزایش 4 درجه سانتیگراد سیل پیش بینی افزایش بیش از 60٪.

بدون توجه به آنچه اسلام به مدیریت آب کارشناس گفت: این کشور را مجبور به وفق دهند. که نیاز به پول برای لایروبی رودخانه ها حفظ سدهای بهبود زهکشی و ارائه کمک به کسانی که بارها و بارها آواره و فقیر.

طرفداران فقیر می گویند بنگلادش مخمصه با حوادث نشان می دهد که دقیقا به همین دلیل آب و هوا مذاکرات به تعویق افتاد تا سال 2021 نیاز به ارائه غرامت برای افرادی که باعث این مشکل است.

"مردم در حال از دست دادن هر چه کمی آنها گفت:" فرح کبیر بنگلادش کشور, مدیر ActionAid بین المللی است. "هنگامی که و چگونه آنها می رویم به پشتیبانی می کند ؟ زمانی که جامعه جهانی را متوقف و مسئولیت؟"

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب