یک homebirth به نظر می رسید مانند تنها گزینه

من برنامه ریزی برای زایمان در ارمنستان. من اصلا اعتماد به سیستم پزشکی اینجا. مادر من که تا به حال مسائل مربوط

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399

من برنامه ریزی برای زایمان در ارمنستان. من اصلا اعتماد به سیستم پزشکی اینجا. مادر من که تا به حال مسائل مربوط به سلامت او تمام زندگی درگذشت تقریبا یک سال پیش در یک بیمارستان در اینجا. پرستاران نمی دانستم که او می خواهم یک سکته مغزی. او فقط غیر روحانی وجود دارد در بخش اورژانس. ما تنها می تواند سفر خود را برای یک ساعت در روز. مراقبت بود و تقریبا غیر موجود. آنها حتی نمی خواهد به او آب. ظرف یک هفته وضعیت او رو به وخامت گذاشته و او به تنهایی درگذشت.

من خیلی دل شکسته و من هنوز هم هستم. غم می آید در امواج. او نمی توانست به مرگ. او می تواند هنوز هم زنده است.

آن را برای من روشن بود که متوجه شدم من باردار بود که من نمی توانستم با قرار دادن زندگی کودک متولد نشده من یا خود من – در دست همان پرسنل پزشکی.

من مطمئن هستم که اگر من می خواستم برای داشتن فرزند دوم. دختر من متولد مراکش است اما به زودی پس از تولد او ارتباط من با پدر او رو به وخامت گذاشته و من برگشتم به ارمنستان. من یک مادر تنها پس از.

آیا من قادر به تحمل دو بچه ها ؟ من لازم نیست که یک سیستم پشتیبانی به عنوان بسیاری از دیگران را در ارمنستان. مادر من هرگز قادر به کمک به من و خاله من – که می تواند پس از دختر من در حال حاضر و پس از آن – گرفتن بیش از حد پیر و شکننده است. هیچ مهدکودک, اینجا, بدون, مامان, گروه ها و جوامع از مادران مجرد به یکدیگر کمک کردن و من لازم نیست که منابع مالی برای استخدام یک پرستار بچه.

وقتی که من رفتم به یک متخصص زنان به بحث در مورد گزینه های من او بسته من وقتی که من می خواستم به بحث در مورد داشتن سقط جنین و به من گفت که چگونه بزرگ آن بود که من با داشتن یک کودک مناسب است.

من وحشت زده شد. من یک زن قوی دارد و می تواند در تصمیم گیری های خود من اما چه در مورد دختران جوان? چه در مورد کسانی که نمی دانم چه گزینه های خود را?

من در نهایت تصمیم به نگه داشتن نوزاد به عنوان من می دانستم که من زمان شریک خواهد بود پدر بزرگ حتی اگر رابطه ما کار نمی کند. دختر من همیشه می خواستم یک برادر یا یک خواهر شده است و او نشئه است.

من به تولد در گرجستان است. من در بر داشت یک ماما و او به من گفت در مورد یک بیمارستان در تفلیس. من تا به حال همه چیز برنامه ریزی شده و قرار بود که به هنگام تولد وجود دارد. اما پس از آن بسته به مرزها.

متخصص زنان در بیمارستان در ارمنستان شده است و احساساتی. من تا به حال به او فشار برای نتایج آزمون و او هرگز پرسید که چگونه من انجام شده بود. او همچنین به من گفت که من می خواهم که او را به پرداخت حدود 400 یورو پس از زایمان در بیمارستان هزینه -- در مورد همان مقدار که ما را صرف سفر به گرجستان پرداخت برای تولد و سپس اقامت در یک هتل در تفلیس برای چند روز پس از آن.

البته من رفته اند به بیمارستان در ایروان اگر من نیاز به. من نمی خواهد خطر انداختن سلامت کودک من یا خودم. اما من امیدوار است که با تولد در خانه, پسر من, و من نمی خواهد در معرض این ویروس وحشتناک. اما پس از تمام سفرهای ما تا به حال به به تولد او ثبت شده ما قرار گرفتند ،

[همانطور که به اینگه تیک]

شده است وجود دارد جهانی افزایش علاقه در صفحه اصلی تولد از زنان باردار که در حال اضطراب به افشای خود و نوزاد خود را به COVID-19 با توجه به گزارش ها از چندین کشور از جمله آمریکا و استرالیا. علاوه بر این بسیاری از بیمارستان ها در مناطق به شدت تحت تاثیر این بیماری همه گیر دیگر اجازه می دهد همکاران برای حضور در تولد در مورد آنها آلوده هستند. این وضعیت در نیویورک بیمارستان تا زمانی که آن را رد جدید وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت.

ارمنستان اعلام وضعیت اضطراری در 16 مارس برای مقابله با این بیماری همه گیر. 4 ممکن است آن را به حال برداشته بسیاری از محدودیت هااجازه می دهد رستوران ها و آرایشگاه ها و کارخانه برای بازگشایی با وجود این واقعیت است که آن را قادر به جلوگیری از گسترش عفونت است.

این داستان بخشی از ما انسان ها از COVID-19 پروژه: بلند کردن صدای خود را از سراسر جهان که در حال و نه شنیده ام در طول این بحران است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن