'یک جای خوب برای مخفی کردن:' New Hampshire مردم محلی تا به حال هیچ ایده جفری اپستاین متحد پناه نزدیکی

توسط: رویترز | نیوهمپشایر | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 9:46:06 am فایل – در این 5 ژوئن 1991 فایل, عک

توسط NEWSATROPAT در 14 تیر 1399
توسط: رویترز | نیوهمپشایر | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 9:46:06 am
Ghislaine Maxwell, Ghislaine Maxwell arrested, Ghislaine Maxwell Jeffrey Epstein, Jeffrey Epstein Ghislaine Maxwell, World news, Indian Express فایل – در این 5 ژوئن 1991 فایل, عکس, انگلیسی, مقتدر Ghislaine ماکسول می رسد در اپسم دور مسابقه. اف بی آی گفت: چهار شنبه, جولای 2, 2020, Ghislaine ماکسول بود که متهم توسط بسیاری از زنان برای کمک به تهیه زیر سن قانونی شرکای جنسی برای جفری اپستین بازداشت شده است در نیوهمپشایر. (کریس Ison/PA طریق AP فایل)

Ghislaine ماکسول بود و پنهان شده در سبک: لوکس خود را چوب-قاب خانه نشسته روی 156 هکتار از نیوهمپشایر کاج و بلوط جنگل های دارای چشمگیر, ديد کوه Sunapee را کوهپایه اما منزوی است به اندازه کافی برای نگه داشته و او را از eyeshot از تنگ گره محلی.

این بود تا پنج شنبه که دیگر از ساکنان این روستا گوشه ای از جدید انگلستان می دانستند و محل نگهداری او, پس از ماموران اف بی آی او را دستگیر و به اتهام او فریب دختران زیر سن قانونی برای دیر خوار سرمایه جفری اپستین به سوء استفاده جنسی.

"من تا به حال هیچ سرنخی از او وجود دارد" گفت: لوری Colburn, 53, که خانه است که در داخل یک مایل از ماکسول ترکیب در حومه برادفورد یک شهر کمتر از 2000 نفر تعریف شده توسط آن سفید استعماری, اسب مزارع دیوارهای سنگی و تاریخی تحت پوشش پل.

"می رود به شما نشان دهد که شما همیشه نمی دانند که همسایگان خود هستند."

ماکسول دستگیری آخرین پیچ و تاب و در حماسه اپستاین سابق معلم ریاضی-تبدیل بالا-پرواز گذار بود که به دار آویخته شدند در شهر نیویورک زندان در ماه اوت گذشته در یک خودکشی ظاهری در حالی که در انتظار دادگاه فدرال به اتهام قاچاق.

دادستان ادعا ماکسول فریب دختران برای اپستاین از سال 1994 از طریق 1997.

ماکسول صفحه اصلی شناسایی شده به مهر با اجرای قانون منبع است باریک و درختی در نیم مایل از خاک جلوی خانه با "هیچ خاطی" نشانه های مسدود شده توسط یک padlocked نرده های فلزی. یک لیست املاک و مستغلات گفت: این خانه دارای سقف کلیسای جامع کف به سقف fieldstone شومینه و یک "دیوار شیشه ای" مشرف نیوهمپشایر تپه.

یک سنگ با کلمات "دور" حک شده به آن می ایستد در نزدیکی دروازه.

FBI تکبر او را انتخاب نقطه گریز در خانه است که مقامات گفت که او خریداری شده در ماه دسامبر برای 1 میلیون دلار پول نقد."او تا به حال slithered دور به یک زرق و برق دار ملک در نیوهمپشایر در ادامه به یک زندگی از امتیاز در حالی که قربانیان خود را نگاه کنید در ترومای وارده بر آنها سال پیش" ویلیام Sweeney, FBI دستیار مدیر در نیویورک گفت: پس از دستگیری.

برادفورد محلی گفت: آنها شگفت زده شدند ماکسول انتخاب شهر خود را."من در تعجب هستم چرا که این شهر آرام. اما من حدس می زنم که باعث می شود آن را یک جای خوب برای پنهان" گفت: Jenna طبخ, 18, به عنوان او کار می کرد یک تغییر در شیرین چغندر در مزرعه بازار در برادفورد خیابان اصلی.

او و دیگر ساکنان گفت که آنها تا به حال هرگز دیده می شود ماکسول در شهر است."مردم عمدتا می دانیم هر یک از دیگر در اینجا, اما وجود دارد مقدار زیادی از مکان هایی برای پنهان شدن و دیده نمی شود" گفت: Alan Grandy بازنشسته 74 ساله که گفت که او بدست می خواهم به می دانم که بسیاری از مردم در این منطقه برای سال ها کار در مقابله از فروشگاه مواد غذایی محلی.

Nate Herrick یک زن 47 ساله معلم زبان انگلیسی گفت: ماکسول انتخاب وسیع مرکب در حومه برادفورد هوشمند بود."او تا به واشنگتن شهر خط و که کوچکترین شهر جهان," او گفت:, ورزشی یک کراوات رنگ پیراهن و راننده کامیون کلاه خارج از کافی شاپ های محلی. "من سوار موتور سیکلت من در این راه وجود دارد و فقط مقدار به عقب وجود دارد."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن