چند ده شرکت در "تجمع برای حقوق ما' رویداد در بمیجی

در حالی که تجمع سازمان گفت: این رویداد در نظر گرفته شده بود در حمایت از تمام حقوق اساسی حق حمل سلاح بیشتر به ص

توسط NEWSATROPAT در 8 تیر 1399

در حالی که تجمع سازمان گفت: این رویداد در نظر گرفته شده بود در حمایت از تمام حقوق اساسی حق حمل سلاح بیشتر به صورت برجسته بر روی صفحه نمایش.

"ما وحدت را به ما نشان می دهد تعهد تزلزل ناپذیر به حفاظت از تمام حقوق تضمین شده به ما توسط قانون اساسی ایالات متحده آمریکا" سازمان نوشت: در این رویداد Facebook صفحه. "هدف از این راهپیمایی است برای نشان دادن جامعه ما است که ما در حال رفتن به رها کردن حقوق ما در راه همان است که ما در حال دیدن اتفاق می افتد در ویرجینیا و کالیفرنیا کلرادو است."

سازمان تشویق کسانی که از نظر قانونی قادر به انجام این کار به حمل سلاح گرم آشکارا. بسیاری از عینک مجوز خود را بر روی تسمه یا طناب در اطراف گردن خود را.

Nathan Adams یکی از سازمان دهندگان این رویداد گفت: سلاح گرم بودند یک گیرنده توجه اما این گروه وجود ندارد به علت زنگ یا خشونت فقط برای ارسال یک پیام.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"حتی اگر شما مخالف با ما, ما می خواهیم برای حفاظت از حقوق خود را" آدامز گفت. "ما در حال دفاع از خود را حق به مخالفت با ما."

سازمان همچنین گفت قصد خود بود نه برای حمایت از هر گونه خاص سیاسی, نامزد, اگر چه یک مرد سازمان شناخته شده به عنوان یک عضو از مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین رهبری این گروه در یک "برگ برنده 2020" شعار. آدامز گفت: این تجمع برگزار نشد چشم پوشی این است.

با توجه به تجمع برگزارکنندگان این رویداد در جریان بوده است از اواخر ماه ژانویه است.

اجرای قانون محلی بود که در حال حاضر در سراسر رویداد. در ابتدا مأموران اجرای قانون بررسی می شود باز حمل مجوز از شرکت کنندگان و صادر برچسب نشان می دهد آنها بوده است بررسی می شود. در حالی که در این تجمع شرکت کنندگان جمع آوری شد در خارج از Beltrami County Courthouse, چند عضو از اجرای قانون تماشا از سقف.

شرکت کنندگان انجام شده نشانه دفاع از علل مختلف. برخی از ساخته شده است اشاره به یک بیانیه مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz ساخته شده در گذشته با اشاره به مینه سوتا مرکزی به عنوان "عمدتا سنگ و گاو است."

یکی از نشانه خوانده "حقوق ما قابل بحث نیست" در حالی که یکی دیگر از خواندن "ما مردم هستند نه سنگ و گاو است."

این تجمع آغاز شد Paul Bunyan, پارک, پس از نقل مکان به بمیجی شهرستان سالن که در آن گروه منجر شد در تعهد و وفاداری.

سازمان Devin پیرس گفت: این گروه نمی خواهید برای ارعاب مقامات دولت محلی با نمایش به تالار شهر با اسلحه در یک روز مردم کار وجود دارد اما مقامات محلی می خواهید به دانستن آنها وجود دارد.

پیرس تشویق جمعیت به گرفتن فیلم و عکس از خود در مقابل تالار شهر و قرار دادن آنها در رسانه های اجتماعی به اجازه دهید آنها را می دانم که "شما می دانید که در آن کار می کنند و شما باید حقوق," او گفت:.

شرکت کنندگان در ادامه و مطرح برای یک عکس در مقابل اولین کلیسای پروتستان قبل از ساخت راه خود را به چمن از Beltrami County Courthouse, جایی که آنها برای متوقف ناهار و گوش به جامعه سخنرانی کردند.

سازمان دهندگان گفت: نه سخنرانان بودند رفتن به آدرس جمعیت, اما بسیاری کاهش یافته است در آخرین لحظه.

Beltrami County کمیسر کریگ Gaasvig صحبت به میان جمعیت در این مراسم به عنوان راب Doar, معاون رئیس جمهور و مدیر سیاسی برای مینه سوتا صاحبان اسلحه حزبی. مینه سوتا منطقه 5 سناتور. جاستین Eichorn R-Grand Rapids, بود, گزارش برنامه ریزی شده به صحبت می کنند به عنوان خوبی بود اما نه در حضور و غیاب.

سازمان در نهایت قطع میکروفون برای جلوگیری از از دست دادن کنترل کردن رویداد. آدامز گفت: این گروه نگران بود همه چیز را از دست و می خواستم به آن را روشن است که آنها نمی پوشی هر نوع خشونت و که این رویداد نه به معنای صرفا یک متمم دوم رالی.

گروه مواجه می شوند یک تعداد انگشت شماری از ضد معترضان در این رویداد اما سازمان دهندگان گفت که آنها دریافت کرده اند بسیار بیشتر واکنش شدید آنلاین.

آخرین مطالب