"یک فاجعه در حال انتظار برای رخ می دهد" - مسافر جوامع کمانش از تاثیر این بیماری همه گیر

چیزهای بد بودند به اندازه کافی در حال حاضر برای کولی روما و مسافر جوامع می گوید: پائولین Anderson, صندلی مسافر

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399

چیزهای بد بودند به اندازه کافی در حال حاضر برای کولی روما و مسافر جوامع می گوید: پائولین Anderson, صندلی مسافر جنبش اما سپس آنها را بدتر. اندرسون در مورد صحبت های اخیر, مستند, 'حقیقت در مورد مسافر جرم' که پخش شده توسط کانال 4 در 16 مارس.

آن پیشنهاد شده بود که یک لینک بین محل برخی از سایت ها و افزایش نرخ جرم و جنایت. او می گوید که پس ترسناک بود: "ما دریافت کرده اند تعداد زیادی از لحاظ نژادی با انگیزه نفرت نظرات و...گفت: ما باید به زور سترون زنده زنده سوزانده در کاروان ما و دیگر نظرات مشابه...در آن قرار داده است روابط پشت سال است."

صدها نفر از مردم شکایت کرده اند به Ofcom تنظیم کننده در مورد برنامه اما صدمه باقی مانده است که در زمانی که جوامع رو به افزایش فشار به دلیل همه گیر آنها برای مقابله با ادعای جرم و جنایت به عنوان به خوبی. مارگارت Greenfields استاد سیاست اجتماعی و تعامل جامعه در Buckinghamshire جدید دانشگاه گفت که "کسانی که در کنار جاده به ویژه در [هستند] به عنوان دیده می شود در معرض حمله" پس از برنامه رفت و اضافه کرد که وجود دارد همچنین "افزایش نگرانی ها در مورد افسردگی و اثرات بر سلامت روان".

این فشارهای متعدد در جوامع از جمله افزایش نرخ بیکاری فقیر دسترسی به بهداشت و درمان به سر می برند شرایط زندگی و خصومت در حال تبدیل شدن به نزدیکی غیر قابل تحمل می گویند بزرگان نمایندگان مجلس و طرفداران. در روز مستند خانواده ها در سراسر انگلستان داده شد روشن راهنمایی در مورد چگونه آنها باید در خانه بماند, محافظت از بیمه خدمات درمانی و صرفه جویی در زندگی می کند. به زودی پس از مستند صدراعظم دنبال کرد تا با آرامش اخبار در مورد furloughing مردم در اشتغال و بعد از آن چگونه دولت نیز حفاظت از درآمد خود اشتغالی مردم است. در حال حاضر نمایندگان مجلس و اعضای جامعه خواستار از دولت به فوریت به همین هدایت روشن به جوامع عشایری و insecurely قرار دارد رم جمعیت مورد چگونه آنها می توانند به محافظت از خود در برابر Covid-19. اعضای جامعه می گویند که آنها کاهش یافته است از طریق ترک در هر راه و احساس اشتباه اقتصادی زده و فراموش شده است.

سازمان های حقوق بشر از جمله لابی گروه دوستان و خانواده ها و مسافران (FFT) نوشت: فوری نامه به وزرای دولت در ماه مارس خواستار دولت برای تضمین دسترسی به امکانات اولیه برای برآورد 95,000 زندگی مردم کنار جاده و همچنین مجاز سایت ها و قایق های که نیاز به از خود جدا کنند. در ویژه نامه خواسته برای پایان دادن به اخراج با اشاره به عدم وجود فاضلاب های کنار جاده ای به بومی ازدحام بیش از حد در بسیاری از سایت ها و ترس های موجود که نیاز به سلامت نخواهد بود ملاقات کرد در این بیماری همه گیر. بی خانمان های کنار جاده ای که وجود دارد حدود 10000 ترس اخراج و حتی اگر اکثر شوراها باید به تعویق افتاد اخراج سفارشات در حدود یک سوم از خانواده ها را بسیار محدود دسترسی به آب و فاضلاب. شورای اوقات فراغت مراکز استفاده می شود که توسط کسانی که زندگی های کنار جاده ای برای دوش در حال حاضر بسته شده به طوری بهداشت است خطرناکی ضعیف و دسترسی به آب دوباره پر کردن نقاط نیز بسته شده است. شرکت صندلی از همه حزب و گروه پارلمانی برای کولی مسافر و رم کیت سبز MP و بارونس ویتاکر نیز نوشته شده و دو نامه به دولت برای درخواست فوری بهداشت عمومی راهنمایی در مورد مسائل از این قبیل صادر می شود به جوامع است.

در 11 مارس Stephen Greenhalgh وزیر امور خارجه در وزارت مسکن و جوامع و دولت های محلی در نهایت نوشت: مقامات محلی در سراسر انگلستان برجسته چگونه آنها می توانند حمایت از کولی ها و مسافران در طول coronavirus بیماری همه گیر. دوستان خانواده ها و مسافران می گوید آزادی بررسی که سازمان را هنوز دریافت پاسخ رسمی به نامه خود را اما که Greenhalgh آیا آدرس برخی از نگرانی ها در مورد امکانات جاده ای مسافران اگر چه او نمی مستقيم مقامات محلی برای توقف اخراج. در مقابل اما اسکاتلند و ویلز دولت ارائه دستورالعمل روشن بر توقف اخراج و چه حمایت مقامات محلی باید به جوامع است. با توجه به آدریان جونز از فدراسیون ملی کولی رابط گروه تعداد کمی از مقامات در انگلستان را اخراج خانواده زندگی کنار جاده ای و تعداد زیادی را تهدید به اخراج باقی ماند اما آنها برای هم بودن.

مقامات محلی به نظر می رسد immobilised توسط بسیاری از وظایف محول بر روی آنها توسط دولت مرکزی. لوسی Hetherington از دوستان و خانواده ها و مسافران توضیح می دهد که برخی از گروه ها مانند ون ساکنان گزارش می دهند که آنها هیچ جایی برای رفتن. یک ون نشین, گل پامچال خواسته او مقامات محلی برای مشاوره در جایی به حل و فصل در طول مستند اما گفته شد که آنها تا به حال هیچ برنامه ای برای مردم در مخمصه. او می گوید: "دولت کاملا موفق به شناسایی که در آن [ما] می توانید در طول همه گیر بالقوه هل دادن ما را از ستون برای ارسال در حالی که در همان زمان افرادی که مایل به سفر نیست." Hetherington می گوید که مقامات محلی هنوز هم اجرای "گران دستور به ممنوعیت کولی ها و مسافران از swathes از زمین را از فضای عمومی حفاظت سفارشات و یا گسترده ای را بياوري".

Hetherington می گوید که مجاز سایت که در آن در حدود 75 ، 000 اعضای جامعه زندگی می کنند تحت فشار هستند بیش از حد. گزارش ها از سایت های خطرناک توصیف شرایط زندگی او می گوید: با بسیاری از توصیف "سه نسل یا چند خانواده زندگی می کنند در همان طرح" در سر می برند و ضعیف حفظ شرایط بد قبل از وقوع, اما مثبت مخاطره آمیز در حال حاضر نه فقط از این بیماری همه گیر بلکه از آتش.

یکی از سه نسل زندگی خانوادگی در محلی از سایت مرجع می گویند که آنها قادر به ترک حیاط خود به عنوان فاضلاب به بیرون درز در سراسر سایت. آنها اضافه کنید که آمبولانس در حال قادر به دسترسی به این سایت به عنوان یک درخت مسدود شده در سایت قبل از همه گیر و نمی توان آن را پاک. آدریان جونز می افزاید که جوامع در حال گزارش شدید فشار یک خانواده با یک عضو زندگی با Covid-19 می گوید: آنها مجبور شدند خود سایت. یک خانواده بسیار فقیر سلامت, زندگی در یک سایت کوچک در Derbyshire خواسته فدراسیون برای کمک به, پس از دیگر مردم سعی به حرکت بر روی زمین های خود را. دیگر اعضای جامعه خواسته فدراسیون که آیا کودکان خود را می تواند همچنان به بازی در سایت, با کودکان از نزدیکی زمین که هیچ کس تا به حال به آنها گفت: آنچه آنها می تواند و نمی تواند انجام دهد اگر آنها مرتبط است.

جوامع احساس فراموش شده و نادیده گرفته شده که منجر به سردرگمی و زمان از دست رفته در ابتدای شیوع. آب نبات شریدان سابق معاون صندلی نماینده بدن کولی شورا می گوید که سایت های آهسته به تعطیل برای بازدید از بستگان و مردم سر در گم در مورد قوانین در سایت. "اگر شما در خصوصی سایت و همه مربوط, شما باید خود جدا فقط در تریلر خود را?" او اضافه می کند که توجه متمرکز شده به سر می برند شرایط در شهرک در کشورهای دیگر که در آن مردم می توانند خود جدا اما نه در اینجا. "آنچه که ما به سر می برند خصوصی و عمومی کولی مسافر سایت اینجا در انگلستان؟"

تاثیر اقتصادی در جوامع با سطح بالایی از اشتغال نیز به نظر می رسد به فراموشی سپرده شود به عنوان بسیاری از کسب و کارهای کوچک متعلق به مسافران مناسب نیست دولت معیار. بسیاری از مسافران کار در خارج از کشور بازگشته اند و بدون هر گونه امن اشتغال است. در همان زمان صورت حساب آب و برق که در حال حاضر اغلب گران تر در سایت در حال افزایش است به عنوان خانواده خود جدا با خانواده گزارش که آنها در حال گرفتن به بدهی. جونز می گوید که بسیاری از خانواده ها که با استفاده از calor گاز برای پخت و پز می توانید آن را به عنوان مغازه ها بسته است.

رم پشتیبانی گروه صحبت می کند که برای سازمان در سراسر کشور به نمایندگی از جمعیت برخی از 200,000 اعضای جامعه نگران است که بسیاری از کسانی که در فقر زندگی می کنند در حال حاضر تجربه مخربی در طول بیماری همه گیر. این گروه همچنین با اشاره به افزایش دشمنی علیه رم جمعیت. لوتن رم اعتماد اماتور Morteanu می گوید آزادی بررسی که از خود 3,000 قوی اعضای جامعه تقریبا همه بزرگسالان شاغل هستند بر صفر ساعت قرارداد در کارخانه ها و خرده فروشی. آنها تحت پوشش طرح به دولت و یا رفتن به محل کار وحشت زده از ابتلا به این ویروس و یا غرق شدن به فقر.

گسترده تر فرهنگی حمله Covid-19 در جوامع است که به آرامی در حال ظهور. یکی از شناخته عضو از سفر جوامع به من گفت که یکی از اعضای خانواده فوت در روز مستند و اضافه می کند: "همسر او احساس می کند که شوهرش به خاک سپرده شد مثل یک سگ. ما از یک خانواده بزرگ در هر دو طرف. ما نمی تواند نشستن با او شب قبل از او به خاک سپرده شد, به عنوان سنت دیکته و ما نمی تواند حمل تابوت خود را."

مزین به گل نمایش و تعداد زیادی از عزاداران که معمولا در این مراسم غایب بودند. توماس Acton استاد بازنشسته از مانی مطالعات از دانشگاه گرینویچ می گوید آزادی بررسی است که جوامع در حال ویران قوانین در اطراف این ویروس اما احترام به آنها. بسیاری از خانواده های داغدیده در حال تطبیق با شیوه های خود را مانند نشستن با هم در مجاز تعداد شب قبل از دفن, اما بدون بدن متوفی. آنها کوچک در حال برگزاری مجالس ترحیم در امید بزرگتر سنتی تجمعات پس از محدودیت ها کاسته.

وجود دارد دیگر نگرانی های بیش از حد. سایت ها اغلب پر بسته بندی شده با بتن رزین و بسیار کمی دسترسی به فضای سبز. Mags, قیمت, که با این نسخهها کار به عنوان یک مدیر با عضو رهبری سازمان لیدز دروازه و زندگی در یک سایت با خانواده اش به من می گوید از شرایط خود سایت. "ما انسان مانند هر دیگر, اما ما تا کمی فضای فرزندان ما کهنه به کاروان و باید به بازی کردن در بتن می باشد. آن را نگه می دارد تا در شب, نگرانی, چرا که اگر یکی از ما آن را کردم در سایت, همه ما خواهد بود."

قیمت اضافه می کند که "او تلاش می کند به نگاه کردن برای مادربزرگ" در سایت مدیریت توسط دروازه لیدز, لیست اعضای جامعه در دوره نقاهت بعد از سرطان و مشکلات قلبی و فشار خون بالا و آسم که او حلقه برای بررسی سلامت خود و ارائه کمک. خود را موجود و نیازهای بهداشتی فقیر هستند, در حال حاضر, اما به همه گیر است lain لخت چگونه شکننده این وضعیت است. شریدان موافق است و گفت که جوامع نرخ بالاتری از بیماری های تنفسی و سرطان از جمعیت عمومی است. "یک نگرانی برای خانواده ها این است که درمان را متوقف خواهد کرد و این تاثیر بیشتر در جوامع ما از هر گروه دیگر."

هلن جونز مدیر لیدز دروازه هشدار می دهد که انزوای اجتماعی است که عملا غیر ممکن است با وجود این جامعه انجام همه آن را می تواند به جلوگیری از عفونت. "بیش از حد بسیاری از خانواده ها مجبور بودن به امکانات به اشتراک گذاری. اضافه شده به سلامت بار که خانواده های ما در حال حاضر انجام, این یک فاجعه در حال انتظار برای رخ می دهد برای برخی از خانواده ها است."

Channel 4 که پخش اعزام برنامه در بیانیه ای گفت: "ما ایستاده روزنامه نگاری در این برنامه که به بررسی یک مسئله مهم بود که خطاب نسبتا با دقت و با توجه به بی طرفی مطابق با Ofcom کد پخش. کانال 4 به طور منظم آدرس ناراحت کننده مسائل و هر گونه تاخیر در انتقال شده اند که ناعادلانه در همکاران. آمار گرفته شد و از دولت و پلیس منابع و تجزیه و تحلیل ارتباط بین سطح جرم و جنایت و برخی مسافرتی سایت های بسیار حرفه ای انجام شده توسط مردم است. این برنامه شامل کمک از مسافران و مسافر طرفداران و همچنین افرادی که دقیق تجربیات خود از زندگی در نزدیکی خاصی مسافر سایت و کسی که مورد سوال مقامات رویکرد به جرم و جنایت. دیگر نماینده گروه نزدیک شدند اما پاسخ نمی دهند و یا کاهش یافته است به شرکت در برنامه است."

این قطعه منتشر شد با بررسی آزادی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن