یک کوروت در کروز شب در گرند فرک: ارزشمند و زمان با دوستان

Maxon شده است شرکت در این رویداد برگزار شد شب پنجشنبه شمالی کروز, ماشین, باشگاه, برای چندین سال. این گروه دیدا

توسط NEWSATROPAT در 10 تیر 1399

Maxon شده است شرکت در این رویداد برگزار شد شب پنجشنبه شمالی کروز, ماشین, باشگاه, برای چندین سال. این گروه دیدار در Gordman پارکینگ در 32nd خیابان جنوبی به اویختن بحث خودرو و پاسخ به سوالات هر علاقه مند به ناظر ممکن است داشته باشد. Maxon می توانید در طول صحبت در مورد کوروت ارزشمند خودرو خریداری شده توسط او با شوهرش رابرت.

"من به آنها بگویید درباره همه چیزهایی که ما را به وسیله ای مانند قرار دادن در یک سوپر شارژر با تیتانیوم پیستون و pushrods و در مورد چرخ و لاستیک و ترمز و همه آن چیزهایی که ما به تغییر در آن" Maxon گفت.

این "اتمی نارنجی" کوروت تا به حال کشت از تغییرات است نه کم که جلو پلاک. فشار یک دکمه و آن را قطره پایین و اسلاید زیر جلوی ماشین. Maxon می گوید آن را "توهین به مقدسات" برای قرار دادن یک صفحه مقابل در یک کوروت اما آن را نگه می دارد وجود دارد برای جلوگیری از گرفتن بلیط زمانی که او سفر.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"آن را نمی خنک نگاه دارد اما در برخی از ایالت ها که در آن شما باید به یک مقابل بشقاب" Maxon گفت: ایستاده در جلوی خانه اش در آفتابی اواخر صبح روز 29 ژوئن -- او نارنجی قصیده-به-بدنساز-اتومبیل های پارک شده در کنار او.

خودرو LS3 موتور 39,000 مایل بر روی آن شده است و kitted-با Magnuson سوپر شارژر به فروش می رسد به زن و شوهر و بهینه سازی توسط ریوز Callaway مهندس که دارای تخصص در aftermarket عملکرد محصولات. ماشین بعدی رفت به Watertown, داکوتای جنوبی بود که در آن قرار داده و در یک قفسه برای یک فرآیند به نام dyno-تنظیم-داشتن اسب بخار اندازه گیری توسط محور عقب. افزایش سرعت بیشتر آن را کردم تا به 680 اسب بخار. سفارشی ساخته شده, Forgeline چرخ و بائر مسابقه شدید ترمز هنوز هم نمی حساب برای تمام تغییرات -- نیز وجود دارد سیستم اگزوز.

یک "خفیف-به-wild" سوئیچ پستی سیستم عقب و جلو بین سر و صدا همراه با یک ماشین عضلانی و کسل کننده رامبل, که در آن شما می توانید شنیدن ناله و شکایت کردن از سوپر شارژر. Maxon ترجیح سر و صدا.

"شما می توانید با فشار دکمه و آن را باز کنید و مستقیم لوله و رانندگی با صدای بلند و تند و زننده است که من را بیشتر از زمان" Maxon گفت.

کسانی که خانواده مکالمات هنگامی که Maxon شد یک کودک در حال رشد در مزرعه بین Mayville و پورتلند, N. D. موجب علاقه خود را در ماشین. او خریداری برای اولین بار یکی پس از کالج های جدید سال 1965 Chevelle در تاهیتی فیروزه. او در بر داشت از بعد آن را به حال همان 427 موتور مورد استفاده در یک کوروت ماشین شوهرش را دوست داشت.

در 1980s, Maxon ملاقات رابرت در دفتر شرکت املاک و مستغلات که در آن او کار می کرد. او افسر نیروی هوایی به پایان رساندن کار خود را در چنگال پایگاه نیروی هوایی شد و جستجو برای خواص و سرمایه گذاری. دو اتصال در حالی که او بود از او در مکان های مختلف. در نهایت آنها ازدواج کردم.

آن را رابرت ایده برای خرید ناوچه ها و انجام تغییرات پس از دیدن ماشین پارک شده توسط Gordman و صحبت کردن با برخی از صاحبان.

"ما می خواهم توقف و آنها خوب و دوستانه دسته از افرادی که علاقه مند هستند در هر ماشین شما و یا هر وسیله نقلیه" Maxon گفت. "این می تواند یک وانت یا موتور سیکلت; آنها اهمیتی نمی دهند. اگر آن را به یک موتور و لاستیک آنها وجود دارد."

زمانی که رابرت درگذشت 2010, Maxon ادامه داد: برای شرکت در کروز شب از حس اجتماعی در او توسعه یافته با اعضای باشگاه. او کلاه خود را نگه می دارد و کوروت کت در ماشین با او هنگامی که او می رود.

"در واقع من احساس می کنم نزدیک به او را در وسیله نقلیه که از من انجام دهد در هر نقطه دیگری" Maxon گفت.

او افتخار وسیله نقلیه و خوشحال به آن را نشان می دهد خاموش, Maxon تبدیل به یک صدای اقتدار زمانی که او صحبت می کند با تازه واردان و علاقه مند در کوروت. مردان جوان, او گفت:, سوال در مورد ماشین او قبل از رفتن گفتن هر یک از دیگر آینده خود امیدوار است از داشتن چنین یک وسیله نقلیه است.

"من با حوصله و خفیف که معلمان نمی تواند بشنود" Maxon گفت. "من یک روز."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب