9 اهالی داکوتای شمالی به احتمال زیاد از درگذشت COVID-19 اما آنها نه در دولت رسمی تعداد

رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم و مقامات بهداشتی دولت اغلب توصیف تست به عنوان کلید که آنلاک جدید حس عادی که در آن ب

توسط NEWSATROPAT در 13 تیر 1399

رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم و مقامات بهداشتی دولت اغلب توصیف تست به عنوان کلید که آنلاک جدید حس عادی که در آن برخی از اقدامات احتیاطی هنوز هم لازم است اما زندگی و تجارت می تواند بر روی بروید. در تست اجازه می دهد تا برای "ردیابی" از یک مورد مثبت مخاطبین و در نهایت موثر انزوای مرگبار بیماری است.

اما حتی در داکوتای شمالی هر فرد بیمار آزمایش شده برای COVID-19 در طول سه ماه گذشته. وجود دارد می تواند دلایل متعددی برای این — شاید یک نفر را انتخاب و تست کنید و یا شاید یک COVID-19 تشخیص نمی خواهد تغییر در یک آسایشگاه بیمار چشم انداز تیره و تار.

دولت و وزارت بهداشت در حال حاضر لیست تعداد مرگ و میر در افرادی که هرگز آزمایش است اما فرض توسط متخصصان پزشکی فوت کرده اند از COVID-19.

وجود دارد و نه اهالی داکوتای شمالی که سقوط در این دسته و مرگ آنها گنجانده شده در دولت رسمی COVID-19 مرگ و میر که شماره 80 روز پنج شنبه, جولای 2.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

پزشکان و محققین پزشکی و خو یش می تواند به تعیین علت مرگ به COVID-19 برای کسی که هرگز آزمایش اگر آنها نشان داد علائم بیماری و یا به احتمال زیاد به معرض شده اند, با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. آزمون برای این بیماری انجام می شود پس از مرگ, اما برخی از خانواده ها انتخاب کردن نه برای تست مرحوم عزیزان به دلیل دانستن علت مرگ برای برخی ممکن است مهم که در آن نقطه Peske گفت.

هفت نفر از کسانی که در داکوتای شمالی که تصور می کرده از COVID-19 از Cass County, که شامل فارگو و اختصاص بیش از 60 درصد از موارد شناخته شده در داکوتای شمالی. وزارت بهداشت لیست 66 دیگر COVID-19 مرگ و میر در این شهرستان در رسمی خود را شمارش.

یکی از قربانیان در زندگی والش شهرستان از شمال از چنگال بزرگ. دیگر زندگی در Stutsman شهرستان که شامل جیمز تاون.

سه نفر از نه نفر از ساکنان احتمالی به درگذشت COVID-19 شد در 50s خود را در حالی که از سوی دیگر حداقل 70 سال است. شش زن بودند و سه مرد بودند. مانند دیگر قربانیان این بیماری را اداره می کند به اشتراک گذاشتن هر گونه اطلاعات دیگر در مورد ساکنان با توجه به نگرانی های خود را برای پزشکی و حفظ حریم خصوصی.

وزارت بهداشت سخنگوی نیکول Peske گفت: نه ساکنان بخشی از رسمی شمارش چرا که "برای اینکه یک فرد به ما وارد شود سیستم آن همه شروع می شود با یک آزمون است." Peske اشاره کرد که گروه تصمیم گرفت برای شروع لیست خاص طبقه بندی در اواخر ماه مه به شفاف است.

بسیاری از کشورهای دیگر و محلات که به طور منظم به روز اطلاعات در مورد COVID-19 شامل یک دسته برای احتمال مرگ و میر در دولت خود شهرستان و یا محدوده شهرستان.

مینه سوتا 37 طبقه بندی مرگ و میر به عنوان احتمال مرگ و میر است که در آن COVID-19 ذکر شده در گواهی فوت اما یک تست مثبت برای این بیماری هرگز مستند شده است. معلوم نیست اگر مرگ و میر را شامل می شوند به عنوان بخشی از دولت در مجموع تعداد مرگ و مینه سوتا وزارت بهداشت سخنگویان پاسخ نمی دهند برای اظهار نظر در زمان برای انتشار.

New York City, سخت ترین ضربه منطقه در کشور آغاز شد از جمله احتمال مرگ و میر در آن رسمی تعداد در اواسط ماه آوریل است. بیش از 4,600 مرگ و میر در این گروه را تا حدود 20 درصد از این شهر شناخته شده قربانیان این بیماری است.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب