9 سالمندان دبیرستان آس عمل در داکوتای شمالی

نه "36ers" هستند جوانا, Linn, فارست Weintraub و آلن وو از فارگو Davies; فیلیپ Dowdell از فارگو شمالی; کالی Bjo

توسط NEWSATROPAT در 12 اردیبهشت 1399

نه "36ers" هستند جوانا, Linn, فارست Weintraub و آلن وو از فارگو Davies; فیلیپ Dowdell از فارگو شمالی; کالی Bjornson از شیاطین دریاچه; شان جویس از بیسمارک میراث; الکساندر Heister و Ellie Zetner از بیسمارک قرن; و آیدن Krogh از چنگال بزرگ Red River.

"این یک رویداد نادر برای یک دانش آموز برای به دست آوردن بالاترین نمره ممکن است در عمل" داکوتای شمالی, مدارس, سرپرست کیرستن Baesler گفت. "در آن طول می کشد مطالعه و کار سخت و همچنین معنوی هدیه."

نمره متوسط برای داکوتای شمالی آزمون داوطلبان در عمل آزمون که آزمون دانش خود در زبان انگلیسی, ریاضی, مطالعه, علم و اختیاری نوشتن یک 19.3. یک نمره از 24 مورد نیاز است برای واجد شرایط برای داکوتای شمالی تحصیلی کمک هزینه تحصیلی ارائه می دهد که تا 6000 دلار برای شهریه های کالج.

Dowdell طرح های عمده در فیزیک اما او مطمئن نیست که در آن نشده است. او در تلاش برای تصمیم گیری بین دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک و یا دانشگاه مینه سوتا است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"زمانی که من دیدم نمره من من در وسط بحث تمرین و دهان من فقط سقوط کرد باز" Dowdell گفت. "من نمی گویند و یا انجام هر کاری برای آنچه احساس یک دقیقه."

لین در نظر دارد برای حضور در دانشگاه پنسیلوانیا مدرسه وارتون و درآمد در رشته مطالعات بین المللی و کسب و کار. او می گوید: او می خواهم به کار با یک غیر انتفاعی و یا سازمان غیر دولتی.

او در حال حاضر دارای تجربه در این زمینه با تاسیس یک سازمان به نام طنین که افزایش پول به مرحله کلاسیک اجرای موسیقی و ارائه موسیقی از فرصت های آموزشی در مناطق روستایی است.

Weintraub قصد دارد به مطالعه فیزیک در دانشگاه کلمبیا. او می گوید: او تعجب نیست در تمام زمانی که او در بر داشت خود را در مورد نمره کامل.

"قانون این است که فقط یک اندازه گیری که چگونه خوب شما را در گرفتن آزمون های استاندارد," او گفت:. "و من همیشه خوب بوده است در نظر گرفتن استاندارد آزمون است."

وو قصد دارد به حضور در دانشگاه ییل به تحصیل علوم کامپیوتر اما می گوید او می تواند خود را به یکی از بسیاری از علوم و تکنولوژی و مهندسی یا ریاضی رشته.

Bjornson برنامه ای برای حضور در دانشگاه تگزاس در دالاس به مطالعه بیومکانیکی مهندسی. او می گوید: او می خواهد به طراحی پروتز اندام و ارتودنسی است. او آموخته است که از او نمره کامل در حالی که در داکوتای شمالی کلاس یک دولت سخنرانی مسابقات در جیمز تاون که در آن او قرار می گیرد پنجم در شعر است.

Heiser است که هنوز تصمیم گیری بین حضور ایالتی داکوتای شمالی, دانشگاه مینه سوتا یا Georgia Tech و می خواهم به مطالعه ریاضیات و پژوهش است.

او به ثمر رساند 35 اولین بار او در زمان امتحان است. در دوم خود را سعی کنید او aced آن است.

"او تا به لحاظ روانی امیدوار بشم" مادرش نانسی Heiser گفت. "من به یاد داشته باشید زمانی که او آن را باز کرد ،

جویس را مطالعه مهندسی هوا فضا در دانشگاه آلاباما هانتسویل. "این رویایی است که در نهایت شروع به ساخت موشک," او گفت:.

Krogh را مطالعه مهندسی در دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس. او گفت که او انتظار می رود به انجام به خوبی در آزمون, اما قطعا انتظار نیست نمره کامل.

"من نوع ناجور," او گفت:. "من تا به حال به من بگویید پدر و مادر است. من واقعا نمی دانم چه باید بکنید."

Zetner در زمان امتحان به عنوان یک دانش آموز در بیسمارک قرن است اما پس از نقل مکان به یک مدرسه در اوماها (روباز انتخابی). او قصد دارد برای عمده در علوم اعصاب با روانشناسی جزئی در دانشگاه نبراسکا در اوماها (روباز انتخابی). بعد از مدرسه در مقطع کارشناسی, او می گوید: او می خواهم برای حضور در دانشکده پزشکی و تبدیل شدن به یک جراح.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب