7 چیزهایی که مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در coronavirus در طول یادبود لینکلن تاون هال مصاحبه

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: آوریل 5 سال 2020 12:30:48 pm رئیس جمهور دونالد مغلوب ساخ

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: آوریل 5 سال 2020 12:30:48 pm
رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت می کند در طول یک فاکس نیوز مجازی تاون هال از یادبود لینکلن, یکشنبه, مه 3 سال 2020 در واشنگتن است. (AP Photo/اوان Vucci)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دوشنبه در یادبود لینکلن تاون هال صحبت با رادیو فردا در مورد این مستند با توجه به این رمان coronavirus آینده امکان واکسن و مراحل پیش رو در مبارزه با این بیماری همه گیر. "ما باید برای بازگشایی کشور ما" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در طول تاون هال حتی به عنوان او به شکل صعودی تصحیح خود را طرح ریزی برای کل ما مرگ کل به عنوان مقدار به عنوان 100,000.

در ایالات متحده که در جهان بالاترین تعداد از عفونت و مرگ و میر در تقریبا 1.2 میلیون و 68,000 به ترتیب حداقل نیمی از 51 متحده در حال حرکت به جلو با برنامه های بازگشایی زده کسب و کار.

در اینجا چیزی است که او گفت:

1. "من فکر می کنم شما واقعا می توانید آن را در هر دو روش شما می توانید هر دو راضی"

این بود که تهمت مشاوره در ایجاد توازن میان نیازهای اقتصاد به طوری که مردم می تواند بازگشت به کار به عنوان به زودی به عنوان ممکن است همراه با نگرانی های بهداشتی که Covid-19 موارد هنوز هم صعودی.

گزیده ای از تاون هال: "من فکر می کنم شما می توانید هر دو راضی, اگر شما ترس میخوای عقب ماندن کمی و تماشای آن است. من فکر می کنم هر کسی که بیش از 60 کسی بیش از 60 شما می توانید می گویند 65 اما اجازه دهید آن را 60, ما باید برای محافظت از آن مردم است. ما باید به تماشای آن و شاید آنها عقب ماندن طولانی تر است اما من فکر می کنم ما واقعا می تواند آن را به هر دو روش. بسیاری از مردم می خواهم به بازگشت شما آن را ببینید هر روز می بینید تظاهرات در سراسر کشور است. کسانی که معنی دار تظاهرات آن چیزهای بزرگ, اما شما همچنین باید برخی از افراد هستند که بسیار ترسیده احتمالا همه می ترسم زمانی که شما به حق به آن."

بخوانید | Coronavirus جهانی, به روز رسانی, 05 مارس

2. "آن را یک چیز وحشتناک است که اتفاق افتاده است به کشور ما آن را از چین آمد, آن باید متوقف شده است"

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت می کند در طول یک فاکس نیوز مجازی تاون هال از یادبود لینکلن, یکشنبه, مه 3 سال 2020 در واشنگتن است. (AP Photo/اوان Vucci)

تهمت بود صحبت کردن در مورد ریشه های کروناویروس که او مستقیما مقصر چین است. در این لحظه هیچ گزارش نشان می دهد که آن را نشات گرفته از چین به طور خاص از یک آزمایشگاه در ووهان.

گزیده: "این یک چیز وحشتناک است که اتفاق افتاده است به کشور ما آن را از چین آمد, آن را باید و می تواند متوقف شده است در این نقطه, اما آنها تصمیم به آن را انجام دهد و یا چیزی اتفاق افتاده است. یا آن را بی کفایتی آنها آن را انجام نمی برای برخی از این دلیل ما در حال رفتن به پیدا کردن آنچه که دلیل بود."

3. "شما در حال رفتن به کار خود را, شما در حال رفتن به کار دیگری و یا شما در حال رفتن به یک کار بهتر"

وقتی پرسیده شد که در مورد طرح خود را برای بازگشایی اقتصاد داده شده است که هزاران نفر از آمریکایی ها در حال خارج شدن از شغل در میان این مستند با توجه به همه گیر و اینکه آیا هر گونه کمک در حال آمدن است راه خود را مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "ما می خواهیم برای رسیدن به یک نقطه که هنگامی که ما باز ما در حال رفتن به از دست دادن کسب و کار و یا شغل".

چکیده: "شماره یک وجود دارد که به کمک بیشتر در آینده است. ما واقعا هیچ چاره ای... به یاد داشته باشید این تقصیر شما نیست و بیشتر وجود دارد کمک کند در آینده به وجود دارد. و ما می خواهیم برای رسیدن به یک نقطه هنگامی که ما باز ما در حال رفتن به از دست دادن کسب و کار و از همه مهمتر ما در حال رفتن به از دست دادن شغل. و این است دلیل که چرا ما را مجبور به انجام بیشتر هر کس می خواهد به انجام بیشتر. بنابراین پاسخ این است که بله, ما می رویم به انجام بیشتر, شما در حال رفتن به کار خود را, شما در حال رفتن به کار دیگری و یا شما در حال رفتن به یک کار بهتر است شما در حال رفتن به یک کار که در آن شما در حال رفتن برای پول بیشتر رک و پوست کنده که رفتن به اتفاق می افتد."

4. "من احساس خوبی از این مسائل باید انجام شود این برای مدت زمان طولانی ما ساخته شده است بزرگترین اقتصاد در جهان درست من اگر دوست دارید اما شما نمی توانید چون این یک واقعیت است"

مغلوب ساختن پیشی جستن صدا صعودی هنگامی که از او پرسیده شد که در مورد مشاهدات خود را در دولت از اقتصاد پست مستند و او گفت: "رفتن به یک باور نکردنی و در سال بعد که او احساس خوبی از این مسائل است."

گزیده: "من فکر می کنم ما در حال رفتن به باید یک سال بعد. ما خواهد بود برای رفتن به یک انتقال در سه ماهه سوم و دیدن چیزهایی که اتفاق می افتد نگاه خوب من واقعا بر این باورند که.. و من احساس خوبی از این مسائل من انجام داده اند این برای مدت زمان طولانی. ما ساخته شده است بزرگترین اقتصاد در جهان, شما می توانید درست من اگر دوست دارید اما شما نمی توانید چون این یک واقعیت است که بزرگترین اقتصاد جهان تا به حال دیده می شود و یک روز گفتند: آقا ما می رویم به آن نزدیک است'. به من گفت: چی ؟ شما در حال صحبت کردن در مورد بسته شدن آن هیچ کس تا کنون شنیده ام که ما در حال رفتن به آن را ببندید. من فکر می کنم ما نجات جان میلیون ها نفر. اما پس از آن ما باید برای به دست آوردن آن را به عقب باز با خیال راحت اما به سرعت به عنوان امکان پذیر است."

5. "من دیده ام هرگز مرگ مثل این من هرگز شخصا تجربه هر چیزی شبیه به آن"

وقتی پرسیده شد که اگر خاموش رفت و بیش از حد نسبت ناروا گفت: ما کار درست را انجام داد. بدون مستند "حداقل 4-5 میلیون آمریکایی زندگی می کند می تواند از دست داده است," او گفت:.

گزیده: "ما درست من نگاه کردن به آن است. از آنجا که نگرش من بود و ما در حال رفتن به آن را تعطیل کند. نگاه ما در حال رفتن به از دست دادن در هر نقطه از 75 به 80 تا 100 ، 000 نفر است که یک چیز وحشتناک ما نباید از دست دادن 1 درصد بیش از این است. باید آن را متوقف کرده اند در چین است. اما اگر ما آن را انجام نمی حداقل ما را از دست داده اند 4-5 میلیون. من را دیده اند هرگز مرگ مثل این من هرگز شخصا تجربه هر چیزی شبیه به آن و بحث آنها در مورد آنفولانزا و همه از آن. خب من شناخته شده مردم است که تا به حال آنفولانزا همه زندگی من, نگاه من تا به حال هرگز آنفولانزا و پس از آن من به اینجا آمد و آنها می خواستند به آنفولانزا و سپس به من گفت: من نمی خواهم آنفولانزا شات, اما آنها به آن. اما شما می دانید آنچه که من می دانم که افرادی که تا به حال آنفولانزا تمام زندگی من هیچ کس تا کنون درگذشت. من هرگز تا به حال یک دوست او کرد و او درگذشت."

6. "من معتقدم که شما می توانید رفتن به پارک شما می توانید به سواحل شما می توانید نگه دارید شما می توانید دور ماندن یک مقدار مشخصی"

مغلوب ساختن پیشی جستن واقعا معتقد است مردم می توانند شروع به رفتن به پارک ها و سواحل به عنوان طولانی به عنوان آنها حفظ فاصله اجتماعی. وقتی پرسیده شد که برای پاسخ به یک سوال در چه فدرال پروتکل خواهد بود در محل قرار داده برای coronavirus تست در کشور گفت: "برخی کشورها ممکن است به کمی زمان بیشتری برای بازگشایی و آنها در حال انجام است که برخی از کشورهای در حال رفتن به سرعت به اندازه کافی."

چکیده: "نگاه کنید این بستگی دارد که در آن شما در حال آمدن از. نیویورک بسیار بسیار متفاوت از مونتانا و یا بسیاری از دیگران متحده واقعا جایی که آن را بیش از حد بد همیشه بد اگر شما از دست دادن هر کسی بد است و بسیاری از کشورها از دست داده اند و تعداد قابل توجهی از مردم است. آیا 20-25 مردم که قابل توجه است. برخی کشورها ممکن است به کمی زمان بیشتری برای بازگشایی و آنها در حال انجام است که برخی از کشورهای در حال رفتن به سرعت به اندازه کافی. شما باید برخی از ایالت ها مانند ویرجینیا آنها می خواهند به پایین تا اواسط ماه ژوئن بسیاری از چیزهایی که آنها انجام می دهند... من واقعا معتقدم که شما می توانید رفتن به پارک شما می توانید به سواحل شما در حفظ و گسترش شما دور ماندن یک مقدار مشخصی عمومی است باور نکردنی است که یکی از دلایلی که ما موفق شده اند اگر شما از دست دادن تماس 80-90,000, موفق, این یکی از دلایل ما در پایان بالا از هواپیما به عنوان مخالف به پایان کم از هواپیما."

7. "اگر ما می اید انجام می شود 'گله ایمنی' ما را از دست داده ام 2 و نیم میلیون نفر"

تهمت بود پرسید: اگر او موافقت خود را با پسر در قانون و مشاور ارشد Jared کوشنر خواستار فدرال پاسخ یک "موفقیت بزرگ'. او گفت: آن را "بیش از حد به زودی به می گویند که چون ما در وسط چیزی."

چکیده: "به خوبی آن را بیش از حد به زودی به می گویند که واقعا من حدس می زنم چرا که ما در وسط چیزی. اما قطعا ما را از دست داده اند خیلی بیشتر افراد اگر ما انجام داده اند به عنوان مثال با شما تماس گله ایمنی در دیگر عبارت 'همه چیز فوق العاده است اجازه دهید فقط به خاطر رفتن همراه' ما را از دست داده اند 2-و نیم میلیون نفر است. من فکر می کنم مردم آمریکا به انجام یک کار بزرگ... این غم انگیز از وضعیت همه می دانند کسی که تحت تاثیر قرار شده است که یک چیز نادر. برخی از ایالات آمریکا انجام یک کار بهتر از دیگران که راه آن است که در برخی از کشورها شما می توانید انجام دهید بسیار کمتر از کشورهای دیگر در نیویورک من فکر می کنم شما باید برای رفتن در اطراف با ماسک ها شما باید انجام دهید فاصله برای در حالی که برخی از کشورها انجام می دهند تا به خوبی و دیگران هستند..."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن