65 مورد جدید از COVID-19 در داکوتای شمالی, دولت اعلام کرد جمعه

بیسمارک – داکوتای شمالی وزارت بهداشت گزارش شده 65 مورد جدید از COVID-19 روز جمعه, جولای 3. این شهرستان با بی

توسط NEWSATROPAT در 13 تیر 1399

بیسمارک – داکوتای شمالی وزارت بهداشت گزارش شده 65 مورد جدید از COVID-19 روز جمعه, جولای 3.

این شهرستان با بیشترین تعداد Burleigh در 21 و کاس با 18. چنگال بزرگ شهرستان و شهرستان مورتون شده بودند که با داشتن هفت مورد جدید در هر, و, Sioux County, حال, دو, با توجه به وزارت بهداشت. ده دیگر استان ها در این ایالت گزارش دادند که یک مورد مثبت.

تا کنون 80 نفر کشته شده اند در داکوتای شمالی به علت عوارض ناشی از کوروناویروس. جدید مرگ و میر گزارش شده توسط وزارت بهداشت در صبح روز جمعه.

تعدادی از آزمایشات اما همچنان به افزایش است. در مجموع 193,054 آزمون که تا کنون تکمیل شده است که شامل سریال و تست 4,639 آزمون از روز شنبه. به تاریخ از جمله 65 جدید مثبت وجود داشته است 3,722 موارد COVID-19 در داکوتای شمالی. بیست و افراد در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

تعداد موارد مثبت COVID-19 افزایش پیدا کرده است در بسیاری از کشورهای به خصوص در جنوب و کشورهای غربی با تعدادی از مقامات با توجه به و یا اجرای جدید خاموش کردن سفارشات.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom در اوایل این هفته دستور 19 استان ها با افزایش شیوع کروناویروس به برخی از کسب و کار از جمله داخلی رستوران wineries و سینما. کشورهای دیگر در برخورد با شماره های بالا شامل آریزونا و فلوریدا و تگزاس.

داکوتای شمالی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم که آیا برگزاری یک نشست خبری دوشنبه هرگز صادر ایالت اقامت در خانه اما در ماه مارس او سفارش بسته شدن موقت برخی از کسب و کار.

با توجه به بورگوم ارتباطات مدیر مایک Nowaztki فرماندار به احتمال زیاد نمی خواهد اعلام کند یک ایالت سفارش دوباره اما در عوض می تواند اعمال محدودیت در برخی از مناطق و یا کسب و کار.

که راه Nowatzki گفت: انجمن اخبار سرویس در اوایل این هفته آن قسمت از دولت تحت تاثیر شیوع می تواند انجام در حالی که نقاط جدا هستند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن