60 ساله استرالیایی surfer کشته شدن 10-پا کوسه سفید بزرگ

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 7 ژوئن 2020 5:57:10 pm پلیس افراد مسلح مستقر به کشتن

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 7 ژوئن 2020 5:57:10 pm
Australia, Australian man Dies, Shark attack in Australia, New Caledonia, Maritime Rescue Coordination Center, International news, Latest news, world news, پلیس افراد مسلح مستقر به کشتن کوسه قادر به تعیین محل آن پس از این حادثه با وجود ساعت گشت. (AP/بازنمودی)

60 سال surfer شد mauled و کشته شدن 10 پا کوسه سفید بزرگ در سواحل شمال نیو ساوت ولز در استرالیا روز یکشنبه مختلف گزارش شده است. Surfer گفته بود به شدت مجروح و پس از کوسه کمی پای خود را.

دو همکار خوانندگان اقدام به نجات 60 سال مبارزه کردن کوسه و آوردن او را به ساحل نمک در ساحل جنوبی Kingscliff, پلیس گفت:. در حالی که تلاش شده بود به اداره کمک های اولیه, انسان و در نهایت شکست در برابر صدمات است.

24 ساعت خاموش شد اجرا در نمک ساحل و سواحل اطراف آن برای ایمنی شناگران و خوانندگان, پلیس گفت:. "این یک بیت از یک شوک برای همه در حال حاضر است. وجود دارد بسیار حزن انگیز و خوی در اینجا. من نمی دانم قبلی کشنده کوسه حادثه در این منطقه" نمک Surf Life Saving عضو باشگاه جیمز اوون گفت: سیدنی هرالد.

پلیس افراد مسلح مستقر به کشتن کوسه قادر به تعیین محل آن پس از این حادثه با وجود ساعت گشت زنی ، سیدنی هرالد گزارش شده است. با توجه به BBC پلیس مجاز به شلیک و کشتن کوسه اگر آنها یک تهدید برای زندگی بشر است. در این مورد هیچ عکس از کار اخراج شدند.

این سومین کشنده حمله کوسه در استرالیا در آبهای این سال است. در آوریل 23 ساله رنجر کشته شد در دیواره بزرگ مرجانی است. زودتر 57 ساله غواص بود کشته غربی استرالیا در ماه ژانویه, BBC گزارش شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن