6 اهالی داکوتای شمالی مرگ از COVID-19 به عنوان Cass County موارد افزایش حفظ

پنج نفر از مرگ آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو. بیست و سه تن از ساکنان ایالت پرجمعیت ترین شهرستا

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399

پنج نفر از مرگ آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو. بیست و سه تن از ساکنان ایالت پرجمعیت ترین شهرستان در حال حاضر در برابر این بیماری است.

مرگ یک زن در 90s از چنگال بزرگ شهرستان نشان دهنده مرگ برای اولین بار در دولت سوم پرجمعیت ترین شهرستان است.

یک Cass County مرد در 50s خود را تنها یکی از شش مرگ و میر است که حداقل 90 سال است. گروه گفت: همه به تازگی فوت کرده بود اساسی شرایط بهداشتی.

معلوم نیست اگر همه مرگ و میر آمد در روز سه شنبه و یا اگر دولت اعلام کرد ساخت تا از مرگ و میر شنبه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این گروه همچنین اعلام کرد که 57 مورد جدید از COVID-19 روز چهارشنبه.

تعداد کل مثبت آزمایش این ویروس در دولت است تا به 1,266 اما 559 مردم بهبود از بیماری از جمله 23 چهارشنبه اعلام کرد. وجود 32 ساکنان بستری با بیماری است.

چهل و سه از موارد جدید آمد از Cass County, که در حال حاضر 643 مورد شناخته شده — بیش از نیمی از دولت را در کل. گروه گزارش که 257 Cass County ساکنان که قبلا آزمایش مثبت بهبود یافته اند.

Burleigh شهرستان که شامل بیسمارک تا به حال 10 مورد جدید تایید چهارشنبه. این شهرستان در ابتدا تصور می شود یک کانون بیماری هنگامی که آن را به نظر می رسد در داکوتای شمالی, اما تا به حال دیده می شود تعداد نسبتا کمی از موارد جدید تا این هفته.

چهار دیگر موارد جدید جمعه آمد از Grand Forks, Mountrail بها و سارجنت شهرستانهای استان است. این موارد در باج و سارجنت هستند روستایی شهرستانهای' برای اولین بار از وقوع.

این گروه اعلام کرد 2,211 نتایج آزمون چهار شنبه, نشانه اولین روز این هفته دولت ملاقات کرده است هدف از اعلام 1,800 نتایج آزمون روزانه است. رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم گفت: هدف این است که برای تست 4000 نفر در هر روز تا پایان ماه مه.

داکوتای شمالی گارد ملی و وزارت لغو توده تست حوادث در فارگو در روز دوشنبه و ویللیستن روز سه شنبه با استناد به کمبود منابع در دولت آزمایشگاهی.

بورگوم گفت: کمبود یک قطعه از تجهیزات است که دارای آزمون نمونه باعث آرامش در نتایج آزمون بیش از آخر هفته. دولت آزمایشگاه دریافت برخی از تجهیزات شنبه از دانشگاه ایالتی داکوتای شمالی را در آزمایشگاه های تشخیصی که برخی در دست بورگوم گفت.

فرماندار با اشاره دوشنبه آزمایشگاه در حال کار را از طریق یک تعداد حدود 5000 نمونه تست از آخر هفته.

تست در حال حاضر اولویت برای مراقبت های بهداشتی کارگران و کسانی که با علائم COVID-19 و جمعیت های آسیب پذیر از جمله ساکنان خانه های سالمندان. دولت با انجام برخی از تست گسترده تر در حوادث هدفمند جوامع است تا حد زیادی غیر قابل دسترس برای ساکنان سالم.

در مجموع 36,421 آزمون برای این ویروس گزارش شده توسط دولت و 39 شهرستان در حال حاضر حداقل یک مورد شناخته شده از بیماری. اما بورگوم قبلا گفت که موارد گزارش شده بر اساس بيماران آدرس پستی و نه از محل واقعی خود را در دولت پس از آن ناشناخته است که در آن بیماران آلوده به جداسازی و یا به دنبال کمک های پزشکی.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن