5G سیگنال در حال حاضر در دسترس در کوه اورست قله

توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 4:37:32 pm ساختمان 5G زیرساخت ها است که در پشت س

توسط NEWSATROPAT در 12 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 4:37:32 pm
Wild Himalaya book review: In High Places ساختمان 5G زیرساخت ها است که در پشت سر هم با اندازه گیری ارتفاع قله آن رسما آغاز شده در روز پنج شنبه. (Wikimedia Commons)

کوهنوردان به قله اورست از طرف چینی هم اکنون می توانید لذت بردن از سرعت بالا 5G پوشش پس از جهان بالاترین ارتفاع ایستگاه پایه شروع عملیات از راه دور هیمالیا منطقه تبت رسانه های دولتی خبر داد.

ساخته شده است در ارتفاع 6500 متر ایستگاه پایه است که عملیاتی شد در روز پنج شنبه واقع شده است در پیشبرد کمپ اصلی قله اورست در جهان, بلندترین قله با توجه به دولتی مخابرات غول تلفن همراه چین.

ایستگاه پایه به همراه یکی دیگر از دو که قبلا ساخته شده است در ارتفاعات از 5,300 متر و 5,800 متر به ترتيب متوجه پوشش کامل از 5G سیگنال از کوه اورست در شمال خط الراس و همچنین نشست, Xinhua news agency گزارش.

واقع در چین و نپال از مرز کوه اورست به ارتفاع بیش از 8,840 متر با آن در شمال بخش واقع در شیگازه ریاست تبت منطقه خودمختار.

5G است نسل پنجم ارتباطات بی سیم فن آوری. در علاوه بر این به سریع تر از سرعت 5G ارائه پهنای باند بیشتر و ظرفیت شبکه هموار کردن راه برای یک آینده خودروهای بدون راننده بیشتر دستگاه های متصل شده و با کیفیت بالا اتصالات برای جلسات مجازی و پزشکی از راه دور.

ژو در دقيقه مدیر کل تبت شاخه ای از تلفن همراه چین گفت: این تسهیلات خواهد اطمینان از مخابرات برای فعالیت های کوه نوردی و تحقیقات علمی و نظارت بر محیط زیست و کیفیت بالا livestreaming.

ساختمان 5G زیرساخت ها است که در پشت سر هم با اندازه گیری ارتفاع قله آن رسما آغاز شده در روز پنج شنبه.

ایستگاه پایه در 5,300 متر است که انتظار می رود برای خدمت به کمپ اصلی منطقه است. یک بار 5G است که به صورت تجاری در دسترس کوهنوردان و گردشگران و ساکنان محلی خواهد بود قادر به استفاده از این سرویس در کمپ پایه منطقه در این گزارش گفت:.

ایستگاه های پایه در 5,800 متر و 6,500 متر بالاتر از سطح دریا به طور موقت ایستگاه های پایه به ارائه پوشش سیگنال در طول صعود مسیر به قله. ایستگاه های پایه به شمار می رود برچیده پس از اتمام ارتفاع سنجی در 2020 ایسنا گزارش گفت:.

در ضمن هواوی چینی مخابراتی غول گفت: این همکاری با چین مخابراتی برای راه اندازی جهان بالاترین 5G ایستگاه پایه در ارتفاع 6500 متر.

"با هم با راه اندازی Gigabit فیبر نوری شبکه در نگرش 6,500 متر, Huawei را قادر می سازد تلفن همراه چین برای اجرای آن دو شبکه گیگابیت در کوه اورست" این شرکت در بیانیه ای گفت.

در ارتفاع 5,300 متر 5G سرعت دانلود بیش از 1.66 گیگابیت در ثانیه که در آن ها سرعت تاپ 215 Mbps آن را گفت.

به مناسبت سالگرد 60 از اولین ورود موفقیت آمیز در کوه اورست از دامنه شمالی و 45 سالگرد چین مقام اول, اندازه گیری دقیق و اعلام قله اورست 5G شبکه در کوه اورست را ارائه خدمات ارتباطی برای این سال 2020 کوه اورست دوباره اندازه گیری است که از اهمیت زیادی در این بیانیه اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن