5 چیزهایی که می دانیم امروز: North Dakota حقوق بشر ائتلاف UND دانشجو-ورزشکاران ND فرماندار اقامت, حیاط خلوت, 'کنسرت', هوای آزاد, ورزش, کلاس های

داکوتای شمالی, حقوق بشر, ائتلاف میزبانی تاون هال سه شنبه شب 30 ژوئن به برطرف کردن اسطوره ها در مورد آمریکایی ج

توسط NEWSATROPAT در 12 تیر 1399

داکوتای شمالی, حقوق بشر, ائتلاف میزبانی تاون هال سه شنبه شب 30 ژوئن به برطرف کردن اسطوره ها در مورد آمریکایی جدید و گسترش COVID-19. تاون هال نامیده شد در پاسخ به نظرات اخیر ساخته شده توسط صدفی پترسون رئیس جمهور داکوتای شمالی مراقبت های بلند مدت انجمن به اشتباه گمان می کنند که آمریکایی ها مسئول COVID-19 شیوع بیماری در خانه های سالمندان. پترسون که پس از عذرخواهی برای نظرات او صحبت کرد در تاون هال آیا به عنوان های متعدد جدید آمریکایی است که در مورد آسیب اطلاعات غلط می تواند در جوامع اقلیت.

UND مدیر ورزشی لایحه چوس انجام نمی دهد هر تجلیل از زمانی که مدرسه هفته گذشته اعلام کرد که جرم آن تست رویداد برای COVID-19 -- که در آن دانشجو-ورزشکاران بودند را تشویق به شرکت -- تولید فقط چهار مثبت در 1,000 آزمون.

تا زمانی که وجود دارد یک واکسن چوس گفت: این کار به نگه داشتن ورزشکاران امن در طول این بیماری همه گیر در حال انجام است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم و اولین بانوی کاترین بورگوم نقل مکان کرد و به جدید 13,700 فوت مربع خانه در مارس سال 2018 است. قوه مقننه ایالتی تصویب شده در سال 2015 استفاده از 4 میلیون دلار از بودجه ویژه تولید از طریق نفت و گاز حق امتیاز و نزدیک 900,000 کمک های مالی خصوصی برای ساخت خانه.

نوازندگان محلی در گروه های کوچک led توسط تامارا برترام انجام خواهد شد غیر رسمی, کنسرت, در, حیاط در اطراف شهرهای بزرگ بیش از هفته آینده.

کنسرت ها به خصوص با هدف سرگرم کننده سالمندان که ممکن است قرنطینه برای چند ماه اما به روی همه باز, او گفت:.

The Grand Forks ارشد مرکز ارائه شده است, هوای آزاد, ورزش, کلاس های تابستان امسال در لینکلن پارک. کلاس های رایگان برای هر کسی که به سن 60 سال و بالاتر و ارشد مرکز و عضویت مورد نیاز است به شرکت.

کلاس دیدار در پیک نیک پناهگاه شماره 3 در لینکلن پارک 120 اقلیدس Ave. این پناهگاه به پارکینگ و سرویس بهداشتی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن