5 چیزهایی که می دانیم امروز: ND کشاورز از بهبود COVID-19, Pigskin, پیش نمایش بورگوم شفافیت, 'شیرینی خرد شده', هاتون, N. D. آتش نشان افتخار

63-سال-قدیمی پل Ivesdal یک کشاورز از Edmore N. D., مبارزه با COVID-19 بود که در یک فیلم ترسناک است. Ivesdal آس

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399

63-سال-قدیمی پل Ivesdal یک کشاورز از Edmore N. D., مبارزه با COVID-19 بود که در یک فیلم ترسناک است. Ivesdal آسم و دیابت و تا به حال یک روش است که حذف 15 درصد از یکی از ریه های خود می سازد که در مبارزه با این بیماری حتی سخت تر است.

این COVID-19 همه گیر است و آمار ورزشی قفسه. ناشران سالانه داکوتای شمالی Pigskin پیش نمایش تصمیم گرفته اند برای انتشار این کتاب برای سال 2020 فصل فوتبال. Pigskin پیش نمایش آغاز شد که در سال 1999 فراهم می کند یک پیش فصل نگاه کنید در هر دبیرستان و کالج, تیم ملی فوتبال در داکوتای شمالی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دموکراتیک-حزبی لیگ نامزدها به فرماندار و معاون فرماندار در کنار نه قانون گذاران خواستار دولتی داگ بورگوم "به ارائه وضوح و شفافیت" خود را در دست زدن به COVID-19 بیماری همه گیر.

توماس کوردی شنیده بود داستان در مورد مسابقه پخت و پز نشان می دهد استفاده از "تلویزیون سحر و جادو" برای کمک به سرآشپزها هم عجیب وعده های غذایی با وجود موانع مختلف و در یک مقدار کوتاه از زمان. "من نمی دیده بان هر گونه پخت و پز-مرتبط را نشان می دهد می گوید:" آشپز شیرینی. "اما من همیشه می خواستم به آنها را."

خانواده و دوستان در پاسخ به زور به یک تماس برای جشن تولد از هنر Stavens, هاتون قدیمی ترین و طولانی ترین خدمت داوطلب آتش نشان است. نیم دوجین کامیون های آتش نشانی از جمله یکی از نزدیک Northwood, N. D. رهبری رژه 61 وسایل نقلیه ای که سوار شده Stavens' هاتون خانه در 95 تولد در روز شنبه, مارس 19.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن