5 چیزهایی که می دانیم امروز: COVID-19 تست, ND, زندان, جمعیت, East Grand Forks مالیات بر فروش, Charlie Engen, رودخانه, شهرستانها جاده سریع السیر

تعدادی از کارکنان و ساکنان که قبلا آزمایش مثبت برای COVID-19 در لوتر یادبود خانه در Mayville باید پس از آزمایش

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399

تعدادی از کارکنان و ساکنان که قبلا آزمایش مثبت برای COVID-19 در لوتر یادبود خانه در Mayville باید پس از آزمایش منفی است. تسهیلات مدیر بهداشت گفت: مقامات به او گفتم دوباره تست لازم بود به دلیل "نقص." یک شنبه تست توده رویداد نیز به همراه داشت یک نتیجه تست مثبت از 344 آزمون اداره می شود.

داکوتای شمالی انجام داده است و بیش از هر دولت دیگر در آمریکا برای کاهش جمعیت زندان در طول بیماری همه گیر کوروناویروس با توجه به یک گروه غیر انتفاعی و تحلیل.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

East Grand Forks رهبران امید به رسمی یک طرح برای رفع کردن این شهر یخ عرصه توپ و زمینه های بعد از این تابستان – اما آنها ممکن است مجبور به صبر بیش از یک سال به انجام آن است.

برای 5 سوال این هفته هرالد صحبت می کند با چارلی Engen که صاحب قرمز سطح پیشرفت در گرند فرک.

RCS مقامات اعلام کردند آنها اجرا خواهد شد تنها دو نفر از چهار کلاس ها به طور منظم -- خیابان ها و میانه modifieds. برتر کلاس -- به سرعت و در اواخر مدل -- نمی خواهد در مسابقه این هفته با توجه به جمعیت محدودیت های قرار داده شده در آهنگ با چنگال بزرگ شهرستان کمیسیون با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن