5 چیزهایی که می دانیم امروز: coronavirus' اقتصادی آسیب پدر و مادر رضاعی به نظر می رسد در دادگاه Devils Lake سریع السیر واکسیناسیون قصاب مغازه

یک گروه از چنگال بزرگ شهر و رهبران کسب و کار قرار داده است با هم یک لیست از 40 پیشنهاد برای کمک به منطقه صعود

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399

یک گروه از چنگال بزرگ شهر و رهبران کسب و کار قرار داده است با هم یک لیست از 40 پیشنهاد برای کمک به منطقه صعود از اقتصادی سوراخ حفر شده توسط coronavirus بیماری همه گیر.

پدر و مادر رضاعی اریش Longie جونیور و Tammy Longie ساخته شده ظاهر اولیه خود را در دادگاه روز شنبه, مارس 18 در ارتباط با مرگ 5 ساله کلاغ تامپسون که مرده در توکیو, N. D., اقامت, on May 6. ایالات متحده منطقه وکیل برای داکوتای شمالی جلب انوری گفت: تحقیق و تفحص فعال است و در حال انجام و محققان به این احتمال که به اتهام تغییر خواهد کرد یا متهمان به ارمغان آورد جلو.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اول زنده رویداد ورزشی در داکوتای شمالی از COVID-19 همه گیر را در ماه مارس برگزار شد و شنبه شب در Devils Lake جاده سریع السیر. و پرچم سبز در مسیر دوباره افت خواهد کرد و روز شنبه, مه 23, نشانه این رویداد مواجه می شوند هیچ با مشکلات جدی اجتماعی فاصله.

به عنوان متحده در سراسر کشور, استراحت, اقامت در خانه سفارشات و مردم بازگشت به روال عادی برخی از محققان نگران افزایش قابل پیشگیری با واکسن بیماری در علاوه بر این به coronavirus را گسترش.

کسب و کار بزرگ در محلی متعلق به قصاب مغازه در منطقه اما برخی از صاحبان فروشگاه ها امید برای بازگشت به حالت عادی به عنوان چهره آنها نوسانات قیمت و عرضه مشکلات است. و صاحبان کسب و کار امیدواریم که مشتریان جدید به یاد داشته باشید آنها را زمانی که همه گیر عبور می کند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب