5 چیزهایی که می دانیم امروز: ستاره دنباله دار NEOWISE سقوط, ورزشی, رشد جمعیت, پرونده درخواست درایور های محلی اهدا بردن

Stargazers و فضای طرفداران یک فرصت برای هفته آینده برای گرفتن یک نگاه اجمالی از ستاره دنباله دار NEOWISE قبل ا

توسط NEWSATROPAT در 27 تیر 1399

Stargazers و فضای طرفداران یک فرصت برای هفته آینده برای گرفتن یک نگاه اجمالی از ستاره دنباله دار NEOWISE قبل از آن سر به اعماق فضا برای آینده 6,800 سال است.

ستاره های دنباله دار مثل این نیست همیشه قابل مشاهده برای چشم غیر مسلح UND پروفسور مایک Gaffey گفت. این بستگی به این دارد که چگونه نزدیک آن به زمین و نحوه فعال در آن است.

مدرسه ورزش در داکوتای شمالی در حال بازگشت در پاییز اگر چه این نگاه ممکن است متفاوت از گذشته است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در روز پنج شنبه, جولای 16, هیئت مدیره, North Dakota دبیرستان فعالیت های انجمن رای دادند به اتفاق آرا به ادامه تمام سقوط های ورزشی و فعالیت به عنوان برنامه ریزی شده.

ایالات متحده با متوسط سن جوانترین در میان اسپانیایی ها داکوتای شمالی و داکوتای جنوبی که هر دو به رهبری آمریکا در, درصد رشد جمعیت در طول دهه گذشته است.

با توجه به مرکز تحقیقات پیو تحلیل سرشماری برآورد سه متحده -- مین ورمونت و غرب ویرجینیا -- مردم کمتر از اسپانیایی قومیت از هر کدام از Dakotas.

داکوتای شمالی دادستان کل صادر شده نظر پنج شنبه, جولای 16, پیدا کردن است که دولت نه نقض قانون زمانی که آن را رد کرد و سوابق درخواست ثبت شده توسط انجمن اخبار خدمات بیشتر به دنبال خاص COVID-19 بیمار داده.

درخواست فرستاده شده به وزارت بهداشت و دفتر دولتی داگ بورگوم خواست که دولت ارائه coronavirus موارد شکسته با توجه به کد پستی است. همچنین این خواسته دولت برای مشخص کردن وضعیت سلامت هر مورد به عنوان فعال بهبود و یا مرحوم.

در ژوئن 5, رایان کوربت کردم تا در 5:30 صبح شروع به کار خود را بعد یکی اینکه تقریبا 17 ساعت بعد در پیروزی خط در رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر.

این امر می تواند فصل بازکن برای کوربت و دیگر مدل اواخر روروک مخصوص بچه ها که تماس رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر خانه خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن