5 مینه سوتا, ارتباط جنسی, درگذشت تنها چند روز به غیر از COVID-19 و چپ پشت شوکه خانواده های عزادار

COVID-19 ادعا کرده است زندگی حداقل پنج ازدواج در مینه سوتا, هر مرگ در عرض چند ساعت یا چند روز دیگر. اگر وجود د

توسط NEWSATROPAT در 16 تیر 1399

COVID-19 ادعا کرده است زندگی حداقل پنج ازدواج در مینه سوتا, هر مرگ در عرض چند ساعت یا چند روز دیگر.

اگر وجود دارد یک پوشش نقره ای آن است که نه شریک باقی مانده بود به غمگین تنهایی.

"اگر آن را به حال اتفاق می افتد این است که دقیقا راه آنها آن را می خواستم" گفت: دکتر گرگوری آلاسکا سنت پل تنها فرزند از پدر و مادر که صرف نزدیک به 70 سال با هم.

آن را به یک رمز و راز به یک خانواده در مورد که در آن پدر و مادر خود را به معرض coronavirus. چهار دیگر زوج ها معتقد بودند به آلوده در خانه های سالمندان. حدود 78 درصد از افرادی که فوت کرده اند از COVID-19 در مینه سوتا شده اند ساکنان تسهیلات مراقبت دراز مدت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

به عنوان خانواده دست و پنجه نرم کردن با شوک از دست دادن دو پدر و مادر و نا امیدی از جدا شدن از آنها در طول روزهای پایانی خود را و وظیفه مرتب سازی از طریق یک عمر خاطرات آنها می خواهند جهان را به می دانم که این زوج شد.

آنها سختکوش و میهنی خود به خطر انداختن خنده دار, دمدمی و زیبا اختصاص داده شده به پدر و مادر پدربزرگ و مادربزرگ و پدر بزرگ و مادر بزرگ. آنها بازماندگان و دوستداران جنگجویان و میزبان مهربان. و حتی اگر آنها تضعیف دور در آنچه یکی از بستگان به نام "صلح آمیز" مرگ آرام آنها تاثیر ماندگاری بر مردم آنها را پشت سر گذاشت.

ویلیام و Darlene آلاسکا, مارس 24 ژوئن 16

ویلیام آلاسکا زندگی آغاز شده تحت یک لکه دار کردن یکی که او به معنای واقعی کلمه پانچ راه خود را از, و البته راه را برای یک عمر از آزادی دیگران از سیاسی قرضه.

متولد در اوکراین در فوریه. 17, 1923, Sitka پسر از کشاورزان است. چرا که آنها متعلق به بیش از هشت هکتار از زمین های آنها به نام کولاک با تهاجم روس ها لکه دار این بدان معناست که ناشی از خست یا tightfisted.

یک روز به عنوان یک کمونیست بود در یک soapbox اعلام کولاک به دشمن مردم آلاسکا را به آنها نشان داد آنچه او فکر می کردم معنی tightfisted واقعا به معنای و پانچ در صورت.

سپس او در زمان خاموش در حال اجرا رو در یک قطار و عبور به متفقین خاک که در آن او تسلیم آمریکایی ها. به عنوان شانس آن را داشته باشد به او تسلیم به اوکراین افسر آمریکایی از فیلادلفیا را دیدم که بالقوه در جوان ویلیام.

Back صفحه اصلی خانواده اش دستگیر شد و مادر خود را صرف تقریبا 20 سال در اردوگاه کار قبل از اینکه آزاد با تلاش های سابق ایالت مینه سوتا هوبرت هامفری.

Sitka یک شهروند آمریکایی تبدیل شد و به ارتش پیوست کار به عنوان یک فرمانده تانک.

William Sitka. Submitted photo

ویلیام آلاسکا. ارسال عکس

Darlene Sitka. Submitted photo

Darlene آلاسکا. ارسال عکس

در سال 1949 او ملاقات Darlene در یک کلیسا شام. او دختر پناهندگان اوکراین و دو ازدواج در سال 1950.

"آنها تا به حال یک ارتدکس شرقی عروسی" گفت: پسر خود را, گرگ آلاسکا. "این ساده بود چرا که آنها فقیر بودند اما استادانه درست شده به خاطر آن بود ارتدکس شرقی."

ویلیام چپ ارتش و مشغول به کار در Swift & شرکت و بعد از آن در سیوال دنده به عنوان یک ماشین تا زمانی که بازنشسته شد در سال 1998 است.

Darlene مشغول به کار به عنوان منشی و کامل شد-زمان محقر هنگامی که گرگ آمد. یک عامل Rh خون نوع مانع را از داشتن بیش از کودکان است.

"او واقعا می دانستند که چگونه برای تنظیم یک جدول" گرگ گفت. "او دوست داشت به شام و چیزهایی مانند آن. او دوست داشت به خوبی لباس. او لذت می برد رفتن به کلیسا."

پس دیده می شود آنچه زندگی است مانند فلک زده هر دو تا به حال نظرات قوی در حقوق مدنی. و در حالی که آنها نمی, نوع مارس در اعتراض آنها حمایت در پشت صحنه.

"پدر و مادر من بودند در مورد آزادی و عدالت و احساس کردند که آزادی نباید انکار کرد به هر کسی" گرگ گفت. "آنها عاشق, ایالات متحده است."

در آخرین روز Sitkas زندگی می کردند در Southview هکتار تسهیلات مراقبت های بهداشتی در غرب سنت پل یکی از خانه های پرستاری در سخت ترین ضربه از coronavirus.

گرگ گفت: خداحافظی بیش از تلفن به عنوان پدر و مادر او درگذشت در 23 روز از یکدیگر ویلیام فقط چهار روز پس از 70 سالگرد عروسی.

این graveside مراسم تشییع جنازه خود را جشن گرفتند اوکراین pasts خود را ایمان و ویلیام زمان در خدمت. او 97 و او 92.

"کشیش گفت: این دو مراسم در کل حرفه ای" گرگ گفت. "چه دو نفر با هم؟"

دیوید و پاتریشیا Apold, آوریل 5 و 15 مارس

دیو و پت Apold بودند سالم و فعال برای یک زن و شوهر در 80s و مناسب نیست معمولی "خانه سالمندان" profile.

آنها پیاده در اورگان سال گذشته است. آنها به طور مستقل زندگی می کردند. آنها سوار و دیو هنوز هم مشغول به کار پاره وقت کار است.

آن را به عنوان یک شوک وحشتناک به خانواده زمانی که هر دو به طور ناگهانی بیمار شد و درگذشت ظرف مدت 10 روز از یکدیگر است.

"این چیزی است که فقط تعجب من گفت:" پسر جان Apold. "چگونه سالم بودند و چگونه به راحتی این کار آنها را گرفت. آن را فقط به تنفس خود را آهسته پایین تا زمانی که فوت کرد."

دیو و پت رشد در Austin, Minn. فارغ التحصیل شد و از همان دبیرستان. دیو بود که سه سال در خانه پیوست و نیروی هوایی ایالات متحده مستقر شد در هاوایی به مدت چهار سال. هنگامی که او آمد به او و پت وصل و با آنها ازدواج کردند و در سال 1958.

Dave Apold. Submitted photo

دیو Apold. ارسال عکس

Pat Apold. Submitted photo

پت Apold. ارسال عکس

دیو مهندس بود برای Honeywell. او و پت مطرح شده دو پسر در سنت لوئیس پارک.

هر دو عاشق داوطلب و اغلب چنان به عنوان یک تیم. آنها درگیر شدند در پیشاهنگی پسر. دیو در زمان نیروهای نظامی در سفرهای متعدد به مرز آب و پت کمک کرده و مربی توله لیگ بیس بال. اما بزرگترین سرگرمی سنت لوئیس پارک شیرها باشگاه که در آن آنها به طور داوطلبانه برای نیم قرن او را به عنوان خزانه دار و او را به عنوان یک سازمان رویداد.

دیو بود به ماشین های قدیمی و قرمز و سفید 1954 Ford Fairlane که او و پسرش, Scott دوست داشتم با سرهم بندی کردن در گاراژ.

"او دوست داشت به عنوان خوانده شده," جان گفت. "او را به خواندن هر چیزی و همه چیز. مهم نیست اگر آن را مالیات دفترچه راهنما."

دیو مشغول به کار پاره وقت کار در H&R Block انجام مالیات است. خانواده مظنون او ممکن است برداشت coronavirus وجود دارد.

به عنوان پت "او بود و تا حدودی به زندگی از حزب" جان گفت. "زمانی که مردم در اطراف و چیزهایی رو فعال کردم مادرم تمایل به درخشش کمی و مرکز توجه."

خانواده گفته بود که او به ندرت دیده می شود بدون یک دشت حلقه ای و یک رژیم غذایی کک.

برای Apolds دیو و پت کاهش بود و خسته کننده سری از وقایع است که مطابقت ندارد و آنچه آنها شنوایی در اخبار.

دیو بیماری آغاز شده و با استفراغ و از دست دادن انرژی است. اما او نمی باید یک تب یا سرفه. پت اولین COVID-19 آزمون آمد مجمل.

دیو, 83 و پت و 80 و زندگی در افرا گراو. هر دو در بیمارستان درگذشت.

"او به تنهایی درگذشت. و که با" جان گفت. "از آن ساخته شده آن را واقعا سخت است بر ما. زمانی که من در او حالت روانی کاهش آنچه به نظر می رسید مانند بسیار به سرعت."

هر دو جان و اسکات بیمار به عنوان یکی دیگر از اعضای خانواده. مردان آزمایش منفی برای COVID-19 اما اعضای خانواده مثبت بود. در حال قرنطینه و فقط مجاز 10 نفر در تشییع جنازه خانواده نیست و بسته شدن آنها مورد نیاز است.

"خسته کننده چیزی است که آن را احساس نمی کند مانند کسی درگذشت. آن را مانند آنها فقط رفت" جان گفت. "ما همیشه رفتن به خانه خود را برای کریسمس; است که متوجه خواهد شد. شاید پس از آن ما می سرند."

نانسی و جان Terrio, ژوئن 3 و 4 ژوئن

جان Terrio, 85, شد, مردم, کسی که نمی تواند ایستاده بودن جدا از نانسی, 83, عشق از زندگی خود را. زمانی که آنها تشخیص داده شد و بستری در اتاق های مختلف جان التماس پرستاران به نانسی برخی از گل رز برای خود 63 سالگرد به عنوان او همیشه انجام می شود. وقتی گفتند نمی توانستم او گریه کرد.

"این بسیار دشوار است" گفت: Pam Pervenanze خانوادگی.

این Terrios شد آهن محدوده عامیانه. او متولد سال 1935 در کوه آهن بود و او متولد 15 مایل در ویرجینیا در سال 1937. اما بیشتر از زندگی خود را, آنها ساکنان Kinney. او برای کوکا کولا بسته بندی مایعات جایگزین Co. و بعد برای Eveleth Taconite. او در این شهر کتابدار.

"پدر من دوست داشتم در خارج از منزل" Pervenanze گفت. "من یک مقدار زیادی از خاطرات ماهیگیری یخ با او. او که ما را به شنگرف دریاچه, به ما سوراخ و bobbers که قرار بود ما را به تماشای, و سپس او را دیدار با مردم دیگر."

John and Nancy Terrio. Courtesy photo

جان و نانسی Terrio. حسن نیت ارائه میدهد عکس

او مادر دوست داشتنی برای خواندن رنگ و گره. هر دو تا به حال میل برای کاکر فلاشينغ.

زندگی در Kinney شد هر دو فوق العاده و چالش برانگیز برای Terrios, Pervenanze گفت. از لحاظ اقتصادی آن را دشوار است به عنوان معدن شغل می افتند به عنوان سریع به عنوان آنها افزایش یافت در این آشفته بازار. جان مجبور به ترک خانواده و کار در ایالت وایومینگ در خصوص پچ خشن. هر دو جان و نانسی دچار مسائل پزشکی.

"آنها ازدواج کرده بودند برای مدت زمان طولانی و به حال شده است از طریق بسیاری" Pervenanze گفت. "آنها قوی مردم و همچنین بسیار خیره مردم است."

خود را در سخت ترین سختی اتفاق افتاد و هشت سال پیش زمانی که دختر خود دبی Thielen درگذشت ناگهانی از آمبولی ریوی. او تنها فرزند از چهار که باقی مانده بود در محدوده آهن و یکی از Terrios شمارش شد به مراقبت از آنها را به عنوان آنها سالخورده.

در سپتامبر گذشته خانواده می دانستند Terrios شدند امن نیست به طور مستقل زندگی کنه و تصمیم دشوار را به حرکت آنها را به تاج نمایش ارشد جامعه در بلین.

"ترین روز آنها مشغول بودند و ساخته شده است اما آنها تنها و بیکس برای خانه خود و استقلال خود را" Pervenanze گفت. "این واقعیت است که آنها نمی تواند رانندگی و مستقل بود که سخت ترین چیز برای آنها است."

نانسی شروع به احساس ضعیف بسیار ضعیف او نمی تواند خارج شدن از صندلی خود را. او در بیمارستان بستری شد مارس 22 و مبتلا COVID-19. دو روز بعد جان رفت در تب و سرفه و دریافت همان تشخیص است.

خانواده سعید جان به دنبال نانسی در مرگ به عنوان او در زندگی است.

"هر زمان که شما آنها را دیدم و با هم او را پیش رو خواهد بود و او می تواند در دو مرحله پشت" خود را به دختر گفت. "او همیشه یک کمی پشت سر گذاشت."

نانسی و جان گذاشته بودند و به استراحت در کنار دختر خود را در یک گورستان در محدوده آهن.

مارلین و هارلو Anderson, ژوئن 1 و ژوئن 5

او یین به یانگ هنری رایگان روح به خود زحمت کش تمرکز.

هارلو Anderson, 92, یک مرد زن مرده که او دوباره با مارلین 86 در کلیسا. هر دو رشد کرده بود در ویلمار و رفته بود راه جداگانه خود را. آنها ازدواج کرده بودند در سال 1980.

"مارلین خوب بود در مورد آموزش ما برای به دست گرفتن روز و انجام کاری سرگرم کننده گفت:" ایوان Sievert هارلو دختر. "او دوست داشت به بیرون رفتن برای غذا خوردن. او یک آغازگر برای گرفتن همراه با دوستان برای قهوه و ناهار. پدرم جدی تر است. او یک تعادل خوب برای او."

در 17 روز تولد هارلو داوطلب خدمت سربازی در نیروی دریایی ایالات متحده ساخت و ساز گردان های بهتر شناخته شده به عنوان Seabees. او خدمت در طول جنگ جهانی دوم و بعد از آن با حضور در وپیتون مدرسه دولتی از علم است. او مالک Lakeland, خودرو برقی در اسکندریه برای 27 سال و بازنشسته از هانس خودرو در مینیاپولیس.

"او واقعا به چیزی" Sievert گفت. "او تا به حال شهرت بودن بسیار خوب مکانیک. او را به جزئیات زیادی در مورد تفاوت بین کاربراتور و تزریق سوخت. او می دانست که اتومبیل. او تحقیق خانواده ما خط راه برگشت. او می تواند بحث بسیار هوشمندانه در مورد هر چیزی است."

Harlow Anderson. Courtesy photo

هارلو اندرسون. حسن نیت ارائه میدهد عکس

Marlene Anderson. Courtesy photo

مارلین اندرسون. حسن نیت ارائه میدهد عکس

زن و شوهر نقل مکان کرد و به پیمان زندگی از دره طلایی در سال 2001. در سال 2016 مارلین منتقل شد به مراقبت از حافظه بخشی از تسهیلات.

هنگامی که مرکز مراقبت های قفل شده در مارس خانواده همه چیز را می تواند به ماندن متصل به هارلو به خصوص پس از مارلین بود قادر به برقراری ارتباط با آنها.

آنها بازدید بر روی گوشی و از طریق FaceTime. آنها یکدیگر را از طریق پنجره اتاق خود را.

"ما تا به حال برخی از تعاملات خوب در هفته گذشته یا بیشتر از زندگی خود را" Sievert گفت.

مارلین درگذشت ژوئن 1, و آن را به نظر می رسید مانند هارلو بود بهتر.

COVID-19 اغلب می تواند فریبنده در این بیماران به نظر می رسد بهتر است در ابتدا و سپس به سرعت در حال کاهش از قریب به اتفاق پاسخ ایمنی است که باعث می شود بدن به نوبه خود.

که آنچه اتفاق افتاده است به هارلو. او درگذشت ژوئن 5 و Sievert که نمی تواند با او به شوهرش ایمنی بدن به خطر بیافتد برگزار شد به لحظات آنها می خواهم به اشتراک گذاشته شده قبل از او رفتی.

"این سخت بود که قادر به با هم بودن" او گفت:.

شرلی و چارلز Kuppe, آوریل 3 و ممکن است 10

چارلز و شرلی Kuppe هر دو 85 بودند در مراقبت از حافظه در روستای سواحل جامعه بازنشستگی در ریچفیلد زمانی که آنها قرارداد COVID-19 و درگذشت. نه چندان شناخته شده در مورد خود را در پس زمینه. هیچ اعلامیه نوشته شده بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب