40 دانش آموزان ابتدایی, معلمان چاقو در مدرسه ابتدایی در چین

توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 3:32:23 pm حادثه اتفاق افتاده در روز پنج شنبه در 8

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399
توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 3:32:23 pm
army jawan suicide attampt, army jawan wife murder attempt, army jawan stabbing, Pune crime, Pune news, indian express حادثه اتفاق افتاده در روز پنج شنبه در 8.30 صبح در Wangfu شهر مرکزی مدرسه ابتدایی در ووژو شهر Guangxi ژوانگ منطقه خودمختار. (بازنمودی تصویر)

حدود 40 دانش آموزان و کارکنان یک مدرسه ابتدایی در چین زخمی شدند که یک گارد امنیتی حمله آنها را با چاقو, رسمی, رسانه های گزارش شده در پنج شنبه, آخرین جمله حادثه حمله دسته جمعی توسط مردم ناراضی در کشور است.

حادثه اتفاق افتاده در یک مدرسه در جنوب استان Guangxi دولتی چین روزانه گفت: در یک گزارش کوتاه.

سه نفر از زخمی ها در شرایط جدی دولت اجرا CGTN تلویزیون گزارش شده است. مرد بازداشت شده توسط پلیس و مجروح شده اند فرستاده شده به یک بیمارستان آن را گفت.

حادثه اتفاق افتاده در روز پنج شنبه در 8.30 صبح در Wangfu شهر مرکزی مدرسه ابتدایی در ووژو شهر Guangxi ژوانگ منطقه خودمختار.

آزادی مطبوعات در این حادثه منتشر شده توسط Wangfu شهر دولت گفت: اتهام حمله به یک مدرسه گارد امنیتی 50 ساله Li Xiaomin هنگ کنگ بر اساس جنوب چین صبح پست گزارش شده است.

آزادی مطبوعات گفت: "حدود 40 نفر" زخمی شد از جمله سه نفر به شدت مجروح ? مدرسه در اصل یکی دیگر از گارد امنیتی و یک دانش آموز.

آن گفت: هشت دستگاه آمبولانس فرستاده شدند به صحنه و مجروح شد و فرستاده شده به فرودگاه ووژو بیمارستان شهرستان و شهر را به مراکز درمانی برای درمان.

یک فیلم با Xiaoxiang اخبار صبح نشان داد پزشکان و پرستاران با توجه به حداقل 10 دانش آموزان با باند خود را در سر و بدن و کمک به آنها را به ترک ساختمان مدرسه.

حداقل یک دانشجو انجام شده بود توسط بزرگسالان و برخی از دانش آموزان تحت درمان با قطره.

وجود دارد یک صف طولانی از پدر و مادر مضطرب انتظار در مقابل Wangfu دولت کلینیک.

یکی از والدین درخواست ناشناس ماندن و گفت: بسیاری از دانش آموزان مجروح شدند و از کلاس مهد کودک سالخورده حدود شش.

"حدود 8.30 صبح شنیدم با صدای بلند فریاد می زند و گریه می کند از مدرسه که من زندگی می کنند در این نزدیکی هست. من با عجله به مدرسه و دیدم بعضی از دانش آموزان اجرا" ارسال گزارش به نقل از یک پدر و مادر است.

"اطرافیان به من گفت یک مرد با چاقو حمله به مدرسه. من با عجله به پسر من است. خوشبختانه پسر من فقط یک کمی متزلزل اما صدمه دیده است نیست," او گفت:.

مشکوک مهاجم بازداشت شده توسط پلیس محلی برای بازجویی.

چاقو حملات توسط مردم ناراضی شده اند مصرف در نقاط مختلف چین در چند سال گذشته است.

حمله هدفمند به طور عمده مهد کودک و مدارس ابتدایی علاوه بر حمل و نقل عمومی به بیرون ریختن خشم خود را.

در ماه سپتامبر سال گذشته هشت دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی در چین مرکزی کشته شدند و دو نفر دیگر مجروح در یک حمله با چاقو انجام شده توسط یک مرد منتشر شد به تازگی از زندان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب