30 میلیون باید به دنبال ما بیکاری کمک از ویروس آمار

توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: مارس 30 سال 2020 10:20:33 pm این هفته دولت تخمین زده است که رشد اقت

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399
توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: مارس 30 سال 2020 10:20:33 pm
این هفته دولت تخمین زده است که رشد اقتصادی در یک 4.8 درصد نرخ سالانه در سه ماه اول سال جاری بیشترین فصلنامه رها کردن پس از بحران مالی 2008.(AP)

بیش از 3.8 میلیون گذاشته و کارگران کاربردی برای مزایای بیکاری در هفته گذشته به عنوان اقتصاد ایالات متحده تضعیف بیشتر به یک بحران است که در حال تبدیل شدن بیشتر ویرانگر از 1930s.

حدود 30.3 میلیون نفر در حال حاضر در زمینه بیکاری کمک در شش هفته پس از coronavirus شیوع شروع وادار کردن میلیون ها نفر از کارفرمایان به بستن درهای خود را و بریده بریده خود حقوقی واجد شرایط.

بخوانید| Coronavirus جهانی به روز رسانی 30 مارس

است که بیشتر مردم از زندگی در نیویورک و شیکاگو مناطق شهری ترکیب شده و آن را به مراتب بدتر رشته از اخراج در تاریخ ثبت شده. آن را اضافه می کند تا به بیش از یک در شش کارگران آمریکایی.

با بیشتر کارفرمایان برش payman به صرفه جویی در پول اقتصاددانان پیش بینی می کند که نرخ بیکاری در آوریل و می تواند به عنوان بالا به عنوان 20 درصد است.

خواهد بود که بالاترین نرخ پس از آن به 25 درصد در طول رکود بزرگ.

این هفته دولت تخمین زده است که رشد اقتصادی در یک 4.8 درصد نرخ سالانه در سه ماه اول سال جاری بیشترین فصلنامه رها کردن پس از بحران مالی 2008.

بخوانید| ما مصرف کننده صرف فرو رکورد 7.5% بازتاب ویروس

در عین حال این تصویر به احتمال زیاد به رشد به مراتب بدتر: انتظار می رود که اقتصاد به قرارداد در ماه آوریل تا ژوئن سه ماهه به میزان 40 درصد در نرخ سالانه. هیچ سه ماهه قبلی شده است در هر نقطه در نزدیکی به عنوان ضعیف از آنجا که دولت شروع به نگه داشتن پرونده پس از جنگ جهانی دوم است.

به عنوان کسب و کار در سراسر این کشور را تعطیل و گذاشته شدن دهها میلیون نفر از کارگران, اقتصاد غرق شده را به یک نزدیک فلج در فقط چند هفته. کارخانه ها و هتل ها و رستوران و فروشگاه و سینما و بسیاری از کسب و کارهای کوچک در حال توقیف. فروش خانه در حال سقوط است. خانواده ها در حال کاهش هزینه های. ضریب اطمینان مصرف کننده در حال غرق شدن است.

با برخی از نشانه هایی است که شیوع ویروسی ممکن است plateaued حداقل در برخی از مناطق این کشور چند فرمانداران گرفته اند مراحل آزمایشی شروع به بازگشایی اقتصاد خود را. اما نظرسنجی ها نشان می دهد که اکثریت بزرگی از آمریکایی ها محتاط باقی می ماند از بازگشت به, خرید, سفر و طبیعی دیگر فعالیت های اقتصادی است.

که نشان می دهد که بسیاری از صنایع را به مبارزه با کاهش درآمد برای هفته ها یا ماه می آیند و ممکن است قادر به rehire گذاشته و کارگران است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب