3 با مینه سوتا روابط فینالیست برای CCHA کمیسر کار

در روز سه شنبه, تاد Milewski از مجله ایالتی ویسکانسین گزارش داد که سه فینالیست برای CCHA کار دانشگاه ایالتی می

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399

در روز سه شنبه, تاد Milewski از مجله ایالتی ویسکانسین گزارش داد که سه فینالیست برای CCHA کار دانشگاه ایالتی مینه سوتا-منکیتو مدیر ورزشی کوین Buisman بازنشسته سابق Minnesota Gophers مربی دان لوسیا و زمان U M دانشیار مدیر ورزشی تام McGinnis.

جدید CCHA در حال توسعه پس از هفت به 10 تیم در این زمان غرب دانشگاهی هاکی انجمن — بمیجی دولت بولینگ سبز فلک دولت, دریاچه سوپریور, دولت, Michigan Tech, مینه سوتا دولت منکیتو و شمال میشیگان اعلام کرد در تابستان گذشته که آنها را ترک WCHA و تشکیل یک کنفرانس جدید.

Buisman, 54, شده در شارژ از ماوریکس دو و میدانی از سال 2002 و نظارت مایک Hastings,' تیم مسلط جدید WCHA پس از تشکیل آن در سال 2013 است. او در اصل از آیووا و بازی فوتبال کالج وجود دارد.

لوسیا 61 بازنشسته به عنوان Gophers مربی در سال 2018 پس از پیشرو این برنامه به یک جفت از NCAA عناوین. او در حال حاضر ساکن در آلاسکا و سر مربی در آلاسکا (فربنکس) و دانشگاه کلرادو قبل از آمدن به U M در سال 1999.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

McGinnis, 45, شده است در U M گروه ورزشی از سال 2011 و سابق صندلی NCAA مردان هاکی روی یخ کمیته. او دارای درجه از ایندیانا و اوهایو دولت است.

همه سه نفر کاهش یافته است اظهار نظر در مورد نامزدی خود را برای این کار در هنگام تماس با این بازی زندگی می کنند.

دکتر موریس کرتز سابق St. Cloud State مدیر ورزشی شده که در شکل گیری و ساختار جدید کنفرانس به نمایندگی از هفت عضو مدارس گفت: پیست زندگی می کنند که این طرح به کمیسیون استخدام در ژوئن و آنها را فرض کمر در ژوئیه 1. این به طور گسترده ای شده است استدلال که دانشگاه سنت توماس در سنت پل می تواند اضافه شده به عنوان جدید کنفرانس هشتم عضو اگر Tommies مجاز به بالا بردن برنامه های خود را به بخش وضعیت توسط NCAA است.

شکل گیری جدید CCHA چپ آلاباما هانتسویل آلاسکا و آلاسکا در انکوریج به عنوان تنها اعضای باقی مانده از WCHA با آینده نامشخص است. در مه 22, آلاباما هانتسویل اعلام کرد که برابر آن برنامه هاکی موثر بلافاصله اگر چه همانطور که از روز شنبه وجود دارد GoFundMe مبارزات انتخاباتی در جریان تلاش برای جمع آوری 1 میلیون دلار برای حفظ شارژر هاکی شناور.

که خبر آمد به عنوان آن را نیز اعلام کرد که حداقل دو بازیکن از فصل گذشته UAH تیم وارد شده بود انتقال پورتال به دنبال تیم جدید برای 2020-21.

Berenson استخدام ده بزرگ

به عنوان اولین گزارش Milewski براد Traviolia که ده بزرگ هاکی کمیسر پنج فصل در سمت چپ این کنفرانس در اواخر ماه آوریل است. ده بزرگ تا به حال هیچ بیانیه ای در مورد شرایط خروج خود را, اما یک منبع تایید کرد به بازی زندگی می کنند که Traviolia است و دیگر با شیکاگو کنفرانس.

در محل کنفرانس به نام قرمز Berenson به عنوان مشاور ویژه کمیساریای هاکی عملیات. Berenson, 80 بازنشسته در سال 2017 پس از یک طبقه شغلی به عنوان یک بازیکن و مربی در میشیگان و رهبری Wolverines به یک جفت از NCAA عناوین در 1990s.

"ما کاملا هیجان زده به استقبال قرمز Berenson به ده کارکنان در این نقش گفت:" کمیسیون کوین وارن که آمد به ده سال 2019 پس از 14 سال به عنوان یک مدیر اجرایی با وایکینگها مینه سوتا. "او دستاوردهای حرفه ای و کمک به ورزش هاکی واقعا برجسته و او درک درستی از آنچه در آن به معنی مربی و رقابت در ده."

پن استیت برنده اول آن به طور منظم فصل عنوان در هفت تیم بزرگ ده هاکی کنفرانس در 2019-20. حذفی قهرمانی بود نه تعلق می گیرد به عنوان فصل لغو شد در مارس 12.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن