3 سایر ماموران به متهم در ارتباط با جورج فلوید مورد; اتهامات علیه چوین به افزایش

الیسون اعلام کرد در چهار شنبه 3 ژوئن در کنفرانس خبری که در دفتر کار خود شارژ خواهد شد افسران سابق توماس لین To

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399

الیسون اعلام کرد در چهار شنبه 3 ژوئن در کنفرانس خبری که در دفتر کار خود شارژ خواهد شد افسران سابق توماس لین Tou Thao و J الکساندر Kueng با کمک و معاونت در جرم قتل. حکم خود بازداشت صادر شده است و انتظار می رود به خدمت شب پایان با توجه به Minnesota Department of Public Safety کمیسر جان هارینگتون.

سه افسران در صحنه که با توجه به اطرافیان تصویری و حادثه سوابق چوین زانو در Floyd گردن برای نزدیک به نه دقیقه مارس 25.

لین Thao و Kueng گزارش نیست برای متوقف کردن چوین که سفید است با وجود فلوید گفت: او نمی تواند نفس بکشد. فلوید 46-سال-پیرمرد از سنت لوئیس پارک بود مرده بعد که شب و دو کالبد شکافی باید حکم مرگ او قتل.

چوین در حال حاضر شده است به اتهام قتل عمد و غيرعمد و با توجه به به روز رسانی شهرستان Hennepin شکایت کیفری کسانی که اتهامات شده اند افزایش یافته و از سوم به قتل درجه دوم. او به قید وثیقه نیز افزایش یافته است از $500,000 به $1 میلیون نفر است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"ما امروز در اینجا چون جورج فلوید اینجا نیست" الیسون گفت. "او باید در اینجا. او باید زنده باشد اما او نه. جهان را تماشا فلوید مطلق و زمان آخرین کلمات -- "من نمی توانم نفس بکشم' -- به عنوان او تمنایی برای زندگی خود را."

الیسون گفت: اتهامات جدید برای چوین بودند با حمایت و قرائن موجود و که همه از افسران اتهام شد و تصمیم گرفت بر اساس آنچه تیم خود را با اعتماد به نفس است که آنها می تواند در دادگاه ثابت کند. اما او هشدار داد که مورد نظارت به طور مشترک توسط دفتر او و Hennepin County دفتر وکیل — زمان را به حل و فصل.

"ما در حال کار با هم در این مورد فقط با یک هدف: عدالت برای جورج فلوید," او گفت:.

تمام چهار افسران اخراج شده از مینیاپولیس اداره پلیس. مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz قرار داده الیسون مسئول این پرونده روز یکشنبه زیر تماس از فلوید خانواده و قانونگذاران به انجام این کار.

بن Crump در فلوریدا مستقر وکیل به نمایندگی از فلوید خانواده گفت: خانواده "رها" در هنگام الیسون در زمان بیش از این مورد است. صحبت کردن در گوشه ای از 38 خیابان و خیابان های شیکاگو — که در آن چوین فیلم برداری شده بود زانو در Floyd — صبح روز چهارشنبه Crump گفت: جمعیت است که او انتظار می رود سه به شارژ بعد از پنجشنبه بعد از ظهر هنگامی که یک یادبود برای Floyd برنامه ریزی شده است در مینیاپولیس.

"یک تغییر در حال رفتن به می آیند در مرگ غم انگیز جورج فلوید. و من اعلام با پسر خود را به عنوان من شاهد است که تغییر شروع می شود امروز" Crump گفت: با فلوید را کوئنسی ماسون فلوید در کنار او.

میسون در میان آخرین فلوید بستگان به دیدن صحنه ای از لحظات پایانی خود در روزهای اخیر. در اوایل این هفته ترنس Floyd — جورج فلوید برادر — همچنین پرداخت یک سفر به جنوب مینیاپولیس محله داشتن سفر از شهر خود هوستون.

در حالی که تظاهرات هفته گذشته تبار به شورش و غارت تنها چند خیابان دور ساختمان در 38 و شیکاگو به نظر می رسد دست نخورده. تجمعات برگزار شده اند وجود دارد تا حد زیادی شده است, صلح آمیز, و موقت یادبود به Floyd رشد از پیاده رو در مقابل جام غذاهای راحتی ذخیره و در حال حاضر شامل تمام تقاطع. گل و دست ساز هنری به تصویر می کشد فلوید را مثل زر و زیور اراستن این منطقه است.

همسایگان باید به طور معمول موسیقی بیش از سخنرانان و مواد غذایی کبابی را در نقطه ای. جمعیت آنجا جمع شده بودند روز چهارشنبه گرچه کوچکتر بود از کسانی که از روزهای اخیر و تن کمتر بود خوشگذران.

یک محزون ماسون فلوید در ضمن صحبت به خبرنگاران تنها به طور خلاصه قبل از ترک محله فرودگاه که در آن Crump گفت: او را دریافت سایر اعضای فلوید خانواده.

الیسون اتهامات جدید پس از یک هفته از تظاهرات خواستار عدالت برای فلوید و پایان دادن به خشونت پلیس و نژادی و نابرابری در مینیاپولیس و در سراسر کشور و جهان است. الیسون گفت دفتر فرود در سابق-افسران اتهامات بر اساس حقایق مورد و مینه سوتا قانون نه فشار افکار عمومی.

اما او گفت: اعتراض عمومی و قوانین و همچنین تیم خود را تعقیب هستند, تمام راه های نفوذ به کلی تغییر دهید. و او گفت که او فکر نمیکند که "یکی از موفق پیگرد قانونی می تواند اصلاح صدمه دیده و از دست دادن است که بسیاری از مردم احساس می کنید."

"این راه حل به درد خواهد بود که آهسته و دشوار کار احداث عدالت و انصاف در جامعه ما است. که کار از کار همه ما" الیسون گفت. "ما نیاز شهروندان و همسایگان رهبران حکومت و ایمان جوامع مدنی و فعالان حقوق بشر برای شروع بازنویسی قوانین برای یک جامعه فقط در حال حاضر. . . . وجود دارد یک نقش برای همه کسانی که از عدالت است که ما هنوز تجربه کرده است."

در اواخر روز چهارشنبه مطبوعات ظاهر Walz تشریح پرونده این افسران به عنوان یک "آخرین گلوله" مینه سوتا ایالات متحده به بازگرداندن ایمان به عدالت سیستم توانایی به نگه داشتن خود را پاسخگو و تقدیر اتهامات جدید. او گفت که او شده است در تماس با مینه سوتا مردم رنگ و بومی حزبی و گروه دیگر در روز های اخیر در مورد دولت طرح قانونی به اصلاحات انجام ندادی.

"این یک نقطه در تاریخ است که باید کشف و ضبط," او گفت:.

در علاوه بر این به دادستان کل را مورد مینه سوتا گروه حقوق بشر اعلام کرد در روز سه شنبه راه اندازی اولین از نوع خود رسیدگی به مینیاپولیس اداره پلیس به اتهام نقض مینه سوتا حقوق مدنی قانون بیش از 10 سال گذشته است.

یادبود صندوق فلوید در GoFundMe تا کنون مطرح شده 12 میلیون دلار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن