3 سایر ماموران به متهم در ارتباط با فلوید مورد; اتهامات علیه چوین به افزایش

با توجه به Klobuchar, الیسون خواهد شد شارژ سابق افسران توماس لین Tou Thao و J الکساندر Kueng. سه افسران در صحن

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399

با توجه به Klobuchar, الیسون خواهد شد شارژ سابق افسران توماس لین Tou Thao و J الکساندر Kueng. سه افسران در صحنه که با توجه به اطرافیان تصویری و حادثه سوابق چوین که سفید است به زانو در Floyd گردن برای نزدیک به نه دقیقه دوشنبه گذشته.

لین Thao و Kueng گزارش نیست برای متوقف کردن چوین با وجود فلوید گفت: او نمی تواند نفس بکشد. فلوید 46-سال-پیرمرد از سنت لوئیس پارک بود مرده بعد که شب و دو کالبد شکافی باید حکم مرگ او قتل.

چوین در حال حاضر شده است به اتهام قتل عمد و غيرعمد و با توجه به به روز رسانی شهرستان Hennepin شکایت کیفری کسانی که اتهامات شده اند افزایش یافته و از سوم به قتل درجه دوم. او به قید وثیقه نیز افزایش یافته است از $500,000 به $1 میلیون نفر است.

تمام چهار افسران اخراج شده از مینیاپولیس اداره پلیس. مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz دست مورد به الیسون از Hennepin County دفتر دادستان در روز یکشنبه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بن Crump در فلوریدا مستقر وکیل به نمایندگی از فلوید خانواده روز دوشنبه گفت که فلوید خانواده بود و "رها" به گوش الیسون شد مصرف بیش از این مورد است. در یکشنبه ظاهر در گوشه ای از 38 و شیکاگو در مینیاپولیس-گوشه ای که در آن چوین زانو در Floyd گردن که در حال حاضر اختصاص داده شده به عنوان یک بنای یادبود سایت -- Crump خواستار آن شدند که لین Thao و Kueng بود دستگیر و به اتهام قبل از یک مراسم یادبود برای Floyd برنامه ریزی پنج شنبه بعد از ظهر.

الیسون اتهامات جدید پس از یک هفته از تظاهرات خواستار عدالت برای فلوید و پایان دادن به خشونت پلیس در مینیاپولیس و در سراسر کشور و جهان است. وزارت مینه سوتا حقوق بشر اعلام کرد در روز سه شنبه راه اندازی اولین از نوع خود رسیدگی به مینیاپولیس اداره پلیس به اتهام نقض مینه سوتا حقوق مدنی قانون بیش از 10 سال گذشته است.

این داستان به روز خواهد شد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن