25 شمالی Dakotan می میرد از COVID-19; از نیمی از تمام موارد آمده از Cass County

بیست و پنج اهالی داکوتای شمالی از جمله 18 Cass County ساکنان در حال حاضر باید در برابر این بیماری که تاکنون بی

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399

بیست و پنج اهالی داکوتای شمالی از جمله 18 Cass County ساکنان در حال حاضر باید در برابر این بیماری که تاکنون بیش از 65,000 زندگی سراسر کشور.

گروه گزارش 38 مورد جدید از COVID-19 روز یکشنبه.

تعداد کل مثبت آزمایش این ویروس در دولت است تا به 1,191 اما 517 مردم بهبود از بیماری است. وجود 31 ساکنان بستری با بیماری پایین یکی از روز شنبه.

سی و سه از موارد جدید جمعه آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو. داکوتای شمالی پرجمعیت ترین شهرستان در حال حاضر دارای 605 مورد شناخته شده — بیش از نیمی از دولت را در کل.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

فقط دو مورد جدید گزارش شده در گرند فرک شهرستان که دیده است دولت شدید ترین flare-up در یک توربین بادی برای تولید گیاه در دو هفته گذشته. در مجموع 145 نفر از کارگران در گرند فرک LM باد قدرت تسهیلات باید آزمایش مثبت برای این بیماری از جمله 130 داکوتای شمالی ساکنان و 15 مینه سوتا ساکنان سخنگوی وزارت نیکول Peske گفت: در اوایل این هفته. چنگال بزرگ شهرستان در حال حاضر 267 موارد شناخته شده بیماری دوم بیشتر در دولت است.

این گروه اعلام کرد 1,806 نتایج آزمون در روز یکشنبه ، تا کنون دولت و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را ملاقات هدف از ارزیابی از 1800 تست در روز در ماه مه. رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم گفت: هدف این است که برای تست از 6000 نفر در هر روز تا پایان ماه ژوئن است.

سه تن دیگر از موارد جدید جمعه آمد از استارک, Stutsman و ویلیامز شهرستانهای استان است. استارک در حال حاضر 55 مورد شناخته شده و Stutsman است 11.

در مجموع 33,353 آزمون برای این ویروس گزارش شده توسط دولت و 36 شهرستان در حال حاضر حداقل یک مورد شناخته شده از بیماری. اما رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم قبلا گفت که موارد گزارش شده بر اساس بيماران آدرس پستی و نه از محل واقعی خود را در دولت پس از آن ناشناخته است که در آن بیماران آلوده به جداسازی و یا به دنبال کمک های پزشکی.

حتی با بسیاری از دولت ها و رستوران ها و مراقبت های شخصی کسب و کار و ورزشگاه بازگشایی جمعه بورگوم گفت: نگرانی زیادی باقی مانده برای دولت بیشتر ساکنان آسیب پذیر: افراد بالای 65 سال و کسانی که با شرایط بهداشتی اساسی. او خواست ساکنان که سقوط در این دسته به ماندن در خانه به مدت حداقل دو هفته دیگر پس از تعطیلی پایان. یک مدیر اجرایی به منظور محدود کردن ملاقات در خانه های سالمندان در محل باقی می ماند.

تعداد موارد در ساکنان و کارکنان خانه های پرستاری و مراقبت طولانی مدت امکانات نشسته در 163. بیش از سه چهارم از موارد گره خورده است به خانه سالمندان آمده اند در فارگو از جمله 34 در ویلا ماریا 23 در شامگاه, 18 در چوب بلسان بنفش در برادوی و 13 در بیت عنیا در 42nd.

چهار خانه های پرستاری در گرند فرک گزارش داده اند که مجموع 13 مورد از این بیماری در دو هفته گذشته از جمله دره ارشد زندگی در کلمبیا با شش مورد و Woodside ایجاد کرد ولی ارشد با پنج مورد.

آوا ماریا روستا در جمستون گزارش چهار موارد شناخته شده بیماری در روز جمعه.

بورگوم گفت: دولت با هدف به آزمون هر ساکن خانه سالمندان و یا در دراز مدت مراقبت از تسهیلات در داکوتای شمالی.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب