21 مجروح در آتش سوزی کشتی در پایگاه نیروی دریایی

توسط: AP | سان دیگو | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 11:47:10 am در یک عکس ارائه شده توسط نیروی در

توسط NEWSATROPAT در 23 تیر 1399
توسط: AP | سان دیگو | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 11:47:10 am
21 injured in fire aboard ship at Naval Base در یک عکس ارائه شده توسط نیروی دریایی ایالات متحده بندر سان Diego Harbor پلیس قایق مبارزه با آتش سوزی در کشتی USS Bonhomme ریچارد در پایگاه نیروی دریایی سن دیگو پنج شنبه, 12 جولای سال 2020 است. بیست و یک نفر دچار جراحات جزئی در یک انفجار و آتش سوزی روز یکشنبه در هیئت مدیره یک کشتی نظامی, مقامات گفت. این آتش سوزی گزارش شد در مدت کوتاهی قبل از ساعت 9 صبح گفت: Mike رینی سخنگوی نیروی دریایی سطح Force, U. s. Pacific Fleet. هفده ملوانان و چهار غیرنظامی در بیمارستان بستری شد با "غیر تهدید کننده زندگی صدمات" رینی گفت: در یک بیانیه کوتاه. (سرهنگ John J. مایک/نیروی دریایی ایالات متحده از طریق AP)

بیست و یک نفر دچار جراحات جزئی در یک انفجار و آتش سوزی در هیئت مدیره یک کشتی در پایگاه نیروی دریایی سن دیگو در یکشنبه, نظامی, مقامات گفت.

این آتش سوزی گزارش شد در مدت کوتاهی قبل از ساعت 9 صبح در USS Bonhomme ریچارد گفت: Mike رینی سخنگوی نیروی دریایی سطح نیروی, ناوگان آمریکا در اقیانوس آرام. هفده ملوانان و چهار غیرنظامی بودند در بیمارستان بستری با "غیر تهدید کننده زندگی صدمات", رینی گفت: در یک بیانیه کوتاه.

او از ارائه جزئیات بیشتر. پیش از این مقامات گفت: حداقل یک فرد برای درمان, دود استنشاق.

علت آتش نشانی تحت بررسی بود. آن خواهد شد که در آن بر 840 فوت (255 متر) amphibious assault رگ انفجار و آتش سوزی رخ داده است. شعله های آتش فرستاده می شود تا بزرگ پر از دود تیره قابل مشاهده در سراسر سن دیگو.

سن دیگو است Bonhomme ریچارد خانه بندر و کشتی بود که تحت تعمیر و نگهداری روزمره در زمان آتش است.

حدود 160 ملوانان و افسران در هیئت مدیره رینی گفت: — به مراتب کمتر از هزار نفر به طور معمول در کشتی که آن را در وظیفه فعال است. تمام خدمه بودند اختصاص گفت: دریاسالار مایک Gilday رئیس عملیات نیروی دریایی.

"ما سپاسگزار برای سریع و فوری پاسخ از محلی پایه و کشتی آتش نشانان روی عرشه ناو یو اس اس Bonhomme ریچارد" Gilday در بیانیه ای گفت.

23 ساله کشتی دارای ظرفیت برای استقرار و زمین و هلیکوپتر و قایق های کوچک و وسایل نقلیه دوزیست. به دلیل سن آن آتش می تواند به ویژه مخرب به خصوص اگر آن را به اتاق موتور و دیگر فضاهای تنگ با ماشین آلات گفت: لارنس B برنان استاد ادارهء نیروی دریایی و بین الملل دریایی در دانشگاه فوردهام در نیویورک است.

"گرمای آتش را از این طبیعت می تواند پیچ و تاب و فولاد است که می تواند یک مشکل عمده برای هر کشتی" گفت: Brennan. "در یک کشتی از آن است که حتی بیشتر از یک مشکل است."

دو دیگر لنگر انداخت کشتی یو اس اس جرالد و USS راسل منتقل شدند به اسکله دور از آتش, مقامات گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن