2-در سال می میرد و در آتش در نزدیکی دیترویت لیکز

DETROIT LAKES, Minn. — به بکر شهرستان کلانتر, گزارش, یکشنبه, مارس 24 که 2 ساله فرزند مرده در یک خانه آتش 9 ما

توسط NEWSATROPAT در 4 خرداد 1399

DETROIT LAKES, Minn. — به بکر شهرستان کلانتر, گزارش, یکشنبه, مارس 24 که 2 ساله فرزند مرده در یک خانه آتش 9 مایلی شمال شرقی دیترویت لیکز.

کلانتر دفتر دریافت تماس 911 یکشنبه در حدود 12:46 صبح گزارش آتش است. گزارش اولیه از تماس وجود دارد نشان داد که مردم هنوز هم به دام افتاده در خانه. توسط معاون اول وارد صحنه خانه بود به طور کامل فرا گرفته و در شعله های آتش و یک فرزند بود که حساب نشده.

اولیه تحقیقات نشان داد که کودکان در زیرزمین خانه بودند هشدار به آتش هشدار دهنده دود. کودکان رفت طبقه بالا به طبقه اصلی از خانه که در آن آنها را دیدم شعله های آتش. کودکان رفت و به اطلاع دیگر اعضای خانواده در خانه اما شعله های آتش مسدود شده راه پله های منتهی به طبقه بالا اتاق خواب. کودکان پدر و مادر موفق به فرار از طریق پنجره طبقه دوم.

پس از یادگیری 2 ساله بود که حساب نشده برای کودک پدر و برادر بزرگتر رفت و برگشت به خانه را امتحان کنید برای پیدا کردن گم شده و کودک است. این دو قادر به این دلیل که در خانه بود به طور کامل پیشی گیرد و توسط آتش. 2-سال پیدا شد مرحوم.

یک مرد بود airlifted به یک بیمارستان در فارگو برای دود استنشاق. یک زن و 5 ساله بودند هر دو airlifted به مینیاپولیس بیمارستان برای درمان سوختگی و استنشاق دود. شدت صدمات ناشناخته است و کلانتر دفتر حفظ هویت خود در انتظار خانواده اطلاع رسانی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

ایالتی مینه سوتا آتش مارشال است کمک در حال بررسی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن