2 هندی-منشاء مردان زندانی در بزرگترین مجسمه نیم تنه مواد مخدر در انگلستان

توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 4:07:54 pm مردان شده و از تجمع 18 سال و 16 سال

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399
توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 4:07:54 pm
HIMACHAL PRADESH health services, director f hea;th services, Himachal graft case, health officer arrested, indian express مردان شده و از تجمع 18 سال و 16 سال به ترتیب زیر یک مسافت 172 کیلوگرم کوکائین یکی از بزرگترین تشنج زمین از کلاس و یا مواد مخدر غیر قانونی در کشور است. (بازنمودی تصویر)

دو هندی-منشاء مردان محکوم به مجموع 34 سال در چه اسکاتلندیارد به عنوان یکی از بزرگترین مواد مخدر رکود در انگلستان به ارزش بیش از 20 میلیون پوند است.

شاکتی Gupta, 34, از بیرمنگام و بلدو سینگ Sahota, 54, از الدبوری در وست میدلندز شد حبس برای 18 سال و 16 سال به ترتیب زیر یک مسافت 172 کیلوگرم کوکائین یکی از بزرگترین تشنج زمین از کلاس و یا مواد مخدر غیر قانونی در کشور است.

"این عملیات منجر به یکی از بزرگترین زمین تشنج کوکائین در انگلستان تا کنون" گفت: کارآگاه سرپرست نیل بالارد از پلیس متروپولیتن Specialist Crime فرمان. "این است که یک مقدار قابل توجهی از کلاس مواد مخدر نشان می دهد که مقیاس این سازمان با عرضه مواد مخدر که ملاقات با موفقیت برچیده" او گفت:.

در 11 دسامبر سال گذشته یک تیم از ملاقات Specialist Crime, افسران, پشتیبانی شده توسط West Midlands Police انجام یک توقف یک خودرو در A45 بزرگراه بود که رانده شدن توسط Sahota. در بازرسی از ون ماموران کشف مقدار زیادی از کلاس از مواد مخدر (کوکائین) بود, مخلوط شده است در میان پالت از مواد غذایی منجمد. وزن کل کوکائین کشف شد 168 کیلوگرم است.

بیشتر جستجو انجام شد در یک آدرس در آخر معاملات املاک پارک در هککلی, Birmingham همان روز. بیشتر از 4 کیلوگرم از کلاس از مواد مخدر (کوکائین و MDMA) و 1 کیلوگرم برش عامل کشف شد داخل آدرس. گوپتا دستگیر شد پس از دومین حمله و هر دو نفر را بازداشت گرفته در West Midlands Police حوزه قضایی است.

آنها به اتهام توطئه برای تامین کلاس مخدر یعنی کوکائین و به نظر می رسد در بیرمنگام تاج دادگاه در ماه ژانویه این سال, که در آن آنها التماس کرد گناه را به جرم است. این دو محکوم شدند در همان دادگاه در اوایل این ماه.

"این حکم نتیجه با توجه به کار سخت و تعهد از کسانی که درگیر در پیاده سازی شبکه های مواد مخدر است که ذاتا به خشونت است که ما را دیده اند در حال بازی در خیابان های ما در سراسر کشور" گفت: بالارد. "این نتیجه را باید به عنوان یک استارک هشدار برای هر کسی که درگیر در عرضه مواد مخدر در لندن و سایر نقاط بریتانیا که ما همه چیز را ما مشروع می تواند به شما را به عدالت" او گفت:.

"ملاقات خود ادامه خواهد داد به کار با کمک همکاران ما در دیگر نیروهای در سراسر کشور هستند که تمام اختصاص داده شده به از بین بردن مواد مخدر از خیابان های ما و کاهش جدی خشونت های مرتبط با مواد مخدر عرضه برای محافظت از مردم" او اضافه شده است.

ملاقات پلیس منتشر شد, جزییات پرونده این هفته به عنوان بخشی از یک درخواست برای اطلاعات در مورد هر کسی که مظنون به فعالیت های جنایی مشابه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن