2 میلیارد دلار مطابق لایحه وتکه در مینه سوتا خانه به عنوان ساعت اجرا می شود در جلسه قانونی

جمهوری خواهان در اتاق متحد با هم به مخالفت با این لایحه محروم کردن آن از یک 3/5 اکثریت نیاز به ارسال آن به مجل

توسط NEWSATROPAT در 27 اردیبهشت 1399

جمهوری خواهان در اتاق متحد با هم به مخالفت با این لایحه محروم کردن آن از یک 3/5 اکثریت نیاز به ارسال آن به مجلس سنا. آن را شکست خورده در یک 75-58 رای دادن.

و با کمی بیش از یک روز برای قرار دادن تا کار خود را به قوه مقننه به نظر نمی رسد به یک مسیر روشن برای عبور از یک اتصال اندازه گیری.

دموکرات ابراز حمایت خود را از این بسته پروژه های محلی و گفت: این می تواند کمک به تحریک دولت در مبارزه اقتصادی. توافق قانونگذاران در عین حال گفت: دولت نمی تواند استطاعت به پرداخت بدهی ها آن را به عنوان چهره 2.4 میلیارد دلار کسر بودجه.

دولت دریافت بیش از 5 میلیارد دلار در درخواست برای تامین مالی پروژه ها از دولت های محلی و ایالتی سازمان ها و کالج ها و دانشگاه ها و گروه های دیگر. و رهبران شهر دانشگاه سر و دیگران در روز شنبه برگزار شد و امید است که نمایندگان مجلس می توانند به اعتصاب یک معامله قبل از خروج از سنت پل.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

قانونی رهبران گفت: آنها می خواهم به بازگشت به مذاکرات روز شنبه و هنوز هم امیدوار به پیشرفت یک پیوند اندازه گیری این آخر هفته.

"وجود خواهد داشت یک پیوند لایحه وجود دارد مطلقا خواهد بود مطابق با لایحه اما نمی توان آن را یک" خانه رهبر اقلیت Kurt Daudt R-تاج گفت. "ما نمی توانیم این کار است."

اما DFL قانونگذاران در روز شنبه گفت: وجود پروژه های در سراسر کشور است که نیاز به بودجه برای تعمیر جاده ها و پل های فاضلاب زیرساخت ها و دانشگاه های ساختمان.

"نیاز, نیاز وجود دارد و این روند در طول تاریخ پیوند لایحه است که به نیازهای مردم از دولت" خانه سرمایه گذاری کمیته صندلی Rep. مری مورفی, D-هرمانتاوون گفت و اشاره کرد "قدیمی از مد افتاده" پیوند لایحه آن را قطع نمی کند. "اگر ما هرگز فراتر از آنچه همیشه مقدار قابل توجهی از پول برای یک پیوند لایحه ما هرگز قادر به نگه دارید تا به عنوان ما رفتن به جلو."

این پیشنهاد خواهد بود که بزرگترین پیوند لایحه دولت گرفته شده است. رهبران جمهوری خواه در ایالت مینه سوتا در مجلس سنا گفته اند که آنها ترجیح می دهم به نگه داشتن برچسب قیمت حدود $1 میلیارد.

سنا سرمایه گذاری کمیته صندلی دیو Senjem R-روچستر در روز شنبه معرفی $998 میلیون پیوند با پیشنهاد 400 میلیون دلار برای تنه بزرگراه اوراق قرضه است که او گفت: ساخته شده "استراتژیک سرمایه گذاری های عمومی." این لایحه تنظیم شده بود به آمده تا برای رای کمیته بعد از ظهر شنبه.

آمریکا گفتند که فشار برای بزرگتر پیوند پیشنهاد است که می تواند کمک به جبران اقتصادی تاثیر COVID-19 همه گیر و دولت بخشنامه با هدف محدود کردن گسترش آن.

"این یکی از بهترین ابزار ما به عنوان یک دولت برای ایجاد شغل" رهبر جناح اکثریت مجلس Ryan Winkler, D-Golden Valley گفت. "مینه سوتا نیاز به ساخت راه خود را از COVID-19 بحران است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب