174 اتباع هند در فایل طرح دعوی در دادگاه در برابر ریاست جمهوری اعلام H-1B

توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 16 سال 2020 7:34:46 am در انتخابات ریاست جمهوری اعلام در ژوئن 22

توسط NEWSATROPAT در 27 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 16 سال 2020 7:34:46 am
H-1B visas, US H-1B, Indian nationals file lawsuit, US president Donald Trump, indian express در انتخابات ریاست جمهوری اعلام در ژوئن 22, مغلوب ساختن پیشی جستن به طور موقت به حالت تعلیق در صدور H-1B ویزای کار تا پایان سال. (فایل)

یک گروه از 174 اتباع هند از جمله هفت افراد زیر سن قانونی واصل طرح دعوی در دادگاه در برابر اخیر ریاست جمهوری اعلام H-1B که جلوگیری از آنها را از ورود به ایالات متحده و یا ویزا نمی خواهد به آنها را صادر کرد.

قاضی Ketanji قهوه ای جکسون در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در منطقه کلمبیا با صدور احضاریه به روز چهارشنبه وزیر امور خارجه مایک Pompeo و وزیر امنیت داخلی چاد F گرگ همراه با نیروی کار, منشی, یوجین Scalia.

طرح دعوی در دادگاه در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در روز سه شنبه.

"اعلام 10052 را H-1B/H-4 ممنوعیت صدور ویزا لطمه می زند و ایالات متحده آمریکا اقتصاد خانواده جدا و مخالف کنگره است. در حالی که دو نفر از نقاط رندر آن قدر دومی نقطه ارائه آن را غیر قانونی گفت:" طرح دعوی در دادگاه توسط وکیل Wasden Banias از طرف 174 اتباع هند.

طرح دعوی در دادگاه به دنبال سفارش اعلام ریاست جمهوری اعلام محدودیت در صدور جدید H-1B یا H4 ویزا یا پذیرش جدید H-1B یا H-4 دارندگان ویزای عنوان غیر قانونی. همچنین مصرانه از دادگاه را وادار به وزارت امور خارجه به مسئله تصمیم گیری در انتظار درخواست H-1B و H-4 ویزا.

در انتخابات ریاست جمهوری اعلام در ژوئن 22, مغلوب ساختن پیشی جستن به طور موقت به حالت تعلیق در صدور H-1B ویزای کار تا پایان سال.

"در دولت از ملت ما سیستم مهاجرت ما باید متوجه این تاثیر از کارگران خارجی در ایالات متحده به بازار کار به ویژه در زمان فوق العاده ای محیط زیست از بالا داخلی و بیکاری افسرده تقاضا برای نیروی کار" گفت: بیانیه صادر شده توسط مغلوب ساختن پیشی جستن.

در اعلام مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: به طور کلی نرخ بیکاری در ایالات متحده نزدیک به چهار برابر شده بین ماه های فوریه و مارس سال 2020 تولید برخی از افراطی ترین نرخ بیکاری تا کنون ثبت شده توسط اداره آمار نیروی کار.

در حالی که ممکن است میزان 13.3 درصد نشان دهنده مشخص شده کاهش از مارس میلیون ها نفر از آمریکایی ها باقی می ماند از کار.

در این اعلامیه همچنین گسترش تا پایان سال قبلی خود را اجرایی جهت است که تا به حال ممنوع صدور کارت سبز از قانونی اقامت دائم. دارندگان کارت سبز پس از اعتراف به موجب مهاجرت ویزا اعطا "باز-بازار" اشتغال مجوز اسناد اجازه می دهد آنها را فوری واجد شرایط برای رقابت برای تقریبا هر کار در هر بخش از اقتصاد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

فوربس که اولین گزارش از طرح دعوی در دادگاه توسط اتباع هند گفت: شکایت اشاره می کند که کنگره مشخص شده قوانین زیر که دارندگان ویزای H-1B می تواند کار در ایالات متحده و متعادل منافع ما کارگران و کارفرمایان است.

"این شکایت به دنبال حفاظت از H-1B حرفه ای از جمله کسانی که گذشت کار فرآیند صدور گواهینامه و دارای تایید مهاجر دادخواست. این افراد در حال انتظار برای تاریخ اولویت خود برای به دست آوردن اقامت دائم منتظر است که می تواند سال های بسیاری برای هند اتباع" فوربس گزارش شده است.

شماری از قانونگذاران خواست Scalia روز سه شنبه به معکوس ویزای کار ممنوع.

"در طول این دولت رئیس جمهور همچنان ادامه دارد و به ضجه و زاری به اتهام سوء استفاده از سیستم مهاجرت در حالی که عدم رسیدگی به مشکلات سیستمیک است که تداوم داشته باشند و اجازه کسب و کار و کارفرمایان برای بهره برداری و underpay کارگران مهاجر مهمان کارگران و کارگران آمریکایی" نمایندگان مجلس نوشت.

"این تلاش غلط توسط رئیس جمهور به قربانی مهاجران برای شکست سیاست های در طول همه گیر نه تنها در خدمت به صدمه زدن به مهاجران, اما درخواست, درست, مشکل شکسته ویزای کار برنامه ای است که در نیاز ناامید از اصلاحات" گفت: در این نامه که در میان دیگران امضا شد توسط کنگره Joaquin کاسترو از صندلی های کنگره اسپانیایی انجمن; بابی اسکات صندلی از آموزش و پرورش و نیروی کار کمیته; Karen باس از صندلی های کنگره, سیاه حزبی; جودی چو ره?l Grijalva, ویسنت گونزالس ایوت کلارک و لیندا S?nchez.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب