13 Minnesotans بیمار توسط انگل ترسیم به صعود سالاد

ST. پل -- مینه سوتا, وزارت بهداشت هشدار داده است مصرف کنندگان به خوردن برخی از صعود سالاد مارک های که بیمار 1

توسط NEWSATROPAT در 1 تیر 1399

ST. پل -- مینه سوتا, وزارت بهداشت هشدار داده است مصرف کنندگان به خوردن برخی از صعود سالاد مارک های که بیمار 13 Minnesotans.

Cyclospora عفونت در شش کشور مرتبط شده اند به ALDI کمی سالاد بار با نام تجاری باغ سالاد و Hy-Vee نام تجاری باغ سالاد. این امر تنها به فروشگاه با نام تجاری سالاد به عنوان برچسب "سالاد باغ" و نه برای دیگر انواع فروشگاه با نام تجاری بسته بندی سالاد به فروش می رسد در این خرده فروشان.

بیماری در مینه سوتا بود در گزارش ماه ژوئن 1-9 و افراد مبتلا در سنین 24 تا 79 سال سن داشتند. دو مترو ساکنان منطقه و 11 هستند بیشتر از مینه سوتا است. هیچ مورد نیاز به بستری.

Cyclosporiasis ناشی از میکروسکوپی انگل و گسترش از طریق مصرف محصولات تازه. آن است که از فرد به فرد. علائم آن شامل اسهال آبکی گرفتگی معده و تهوع و از دست دادن اشتها و کاهش وزن است.

مردم به طور معمول بیمار شدن حدود یک هفته پس از قرار گرفتن در معرض اما این دوره می تواند طیف وسیعی از 2 روز تا دو هفته است. شستشو تولید مواد شیمیایی ضد عفونی و یا مطابق با روش بعید است که برای کشتن انگل.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مینه سوتا وزارت بهداشت در حال همکاری با وزارت مینه سوتا, کشاورزی, مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ایالات متحده غذا و دارو و بهداشت عمومی سازمان در کشورهای دیگر به منظور بررسی شیوع.

برای اطلاعات بیشتر برو به MDH سایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن