1 جدید مرگ به عنوان داکوتای شمالی گزارش چهارم راست بالا-تست بعد

مرحوم بود Stutsman شهرستان در 60s خود را با شرایط بهداشتی اساسی. دولت گزارش شده و در مجموع 77 مرگ و میر به دلی

توسط NEWSATROPAT در 1 تیر 1399

مرحوم بود Stutsman شهرستان در 60s خود را با شرایط بهداشتی اساسی. دولت گزارش شده و در مجموع 77 مرگ و میر به دلیل بیماری و تمام مرگ و میر را درگیر افراد با شرایط بهداشتی اساسی.

شصت و پنج مرگ و میر لیست COVID-19 به عنوان علت اصلی مرگ در حالی که باقی مانده و میر در حال بررسی سوابق و یا لیست نیست COVID-19 به عنوان علت اصلی. علاوه بر این دولت در گزارش شش تلفات از ساکنان که فرض مثبت اما نمی شد تست شده است.

دولت اعلام کرد در مجموع 3,933 آزمون به کلاه قوی هفته از تست. پس از رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم قرار دادن یک فراخوان برای اهالی داکوتای شمالی برای آزمایش وضعیت میزبانی جرم عمومی تست در فارگو بیسمارک و مینت. دولت فرآوری بیش از 4000 آزمون در روز چهارشنبه و پنج شنبه و بیش از 3,900 جمعه. دولت قادر به انجام 5,000 روزانه آزمون بورگوم گفت.

Cass County اضافه شده و در مجموع 20 مورد جدید در حالی که Burleigh شهرستان ثبت شش مورد جدید. بارنز باج و Stutsman شهرستانهای شمارش دو مورد جدید در حالی که Griggs, LaMoure, Rolette کامل و بخش شهرستان هر ثبت یک مورد جدید. پنج North Dakota شهرستان انجام هر گونه موارد شناخته شده COVID-19.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

فعال موارد باید به کاهش خود ادامه داد پس از رسیدن به اوج 669 روز شنبه, مارس 21. فعال موارد به طور خلاصه مشخصی در طول هفته اول ماه ژوئن قبل از رسیدن آن زمان علامت 301. مقامات بهداشت و اعضای Red River Valley COVID-19 نیروی کار اعلام کرد جمعه 21 مه بالا مشخص شده این ویروس اولین موج اوج در داکوتای شمالی اما پیش بینی موج دوم در پاییز.

Cass County خانه به 45 ٪ از تمام موارد فعال از COVID-19 در دولت است. در دولت پرجمعیت ترین شهرستان 0.07% از ساکنان شناخته شده فعال مورد. ایالت فعال مورد حساب برای 0.04% از جمعیت.

در سراسر کشور فعال موارد در میان مراقبت دراز مدت تسهیلات ساکنان و کارکنان به شدت کاهش یافته است هر چند 56 از دولت و میر ناشی از این بیماری صورت گرفته است در دراز مدت مراقبت از امکانات.

وجود دارد 10 فعال موارد در میان ساکنان هر چند هیچ تسهیلات بیش از یک شهروند در مورد. کارکنان مراقبت دراز مدت حساب امکانات برای 21 فعال موارد است. ولی زندگی ارشد در کلمبیا در گرند فرک گزارش شده چهار فعال موارد در میان کارکنان که منجر به دولت است.

در سراسر کشور مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گزارش شده 2,215,618 کل موارد COVID-19 و 119,055 مرگ و میر.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن