<h2>مزایای کاشت مو FUE</h2>

نتایج کاملاً طبیعیسایت نامرئی موزداییبالاترین تراکم ممکن را بدست آوریددر صورت لزوم با جلسات اضافی درمان و بازس

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1400
نتایج کاملاً طبیعی
سایت نامرئی موزدایی
بالاترین تراکم ممکن را بدست آورید
در صورت لزوم با جلسات اضافی درمان و بازسازی پوست سر فرد را ادامه دهید
در اسرع وقت به نتیجه دلخواه برسید
رشد مو تا 70٪ بیشتر از روش های سنتی کاشت و ظاهری کاملاً طبیعی و غیر قابل تشخیص
توانایی ایجاد طبیعی ترین و منحصر به فردترین خط رشد مو برای پزشک
بیشترین تراکم ممکن را در کاشت مو ایجاد کنید
او نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد
پس از کاشت مو نیازی به مراجعه مکرر نیست
پیوند FIT با بی حسی موضعی کاملاً سرپایی است. اما ، از آنجا که تعداد واحدهای مو تا سه برابر عمل FUT قابل برداشت است ، تکمیل پیوند یک تا دو روز طول می کشد. این روش در فواصل منظم انجام می شود و نگران خستگی حین عمل نباشید ، در کلینیک کاشت مو ایران FIT این روش دو روز متوالی و در فواصل منظم انجام می شود.

اگر تعداد پیوندهای کاشته شده کمتر از 2000 باشد ، پیوند موی یک روزه انجام می شود. انواع کاشت مو غیر این صورت ، کاشت مو طی دو روز انجام می شود.

کاشت مو BHT


کاشت موی بدن: کاشت موی بدن ، کاشت موی بدن ، کاشت موی بدن برای کاشت مو ، همه این اصطلاحاتی که در اینترنت به دنبال آنها هستید ، بانک موی ضعیفی دارید. این روش کاشت مو تعمیم یافته است.

بهترین روش کاشت مو کلینیک رویان مو BHT یکی از روش هایی است که به دقت و ظرافت بیشتری نیاز دارد زیرا در صورت لزوم از این روش برای کاشت مو استفاده می کنند. BHT مخفف BodyHairTransplant است که در فارسی به معنی حذف موهای زائد بدن است.
مهمترین عنصر در روشهای کاشت مو وجود بانک بانکی مناسب است. این بدان معناست که فردی که می خواهد کاشت مو انجام دهد ، باید یک بانک موی کافی و مناسب داشته باشد که بتوان آن را از روی موهای پشت سر برداشته و کاشت مو را در مناطقی که ریزش مو اتفاق افتاده است ، انجام داد.

در بعضی موارد ، فرد موهای کافی یا ضعیفی دارد و برداشتن نواحی پشت آن تقریباً غیرممکن است. یا نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد. در این موارد ، برای پر کردن موها و رسیدن تعداد موهای احتمالی سایر قسمت های تنه یا بدن ، مانند: نواحی اطراف سینه ، شانه ها ، ران ها و کمر ، آنها را با یک ابزار خاص برداشته و کنار آن کاشته می شود در کنار موهای کاشته شده

شایان ذکر است برای انجام کاشت مو BHT باید شرایط انجام این روش را داشته باشد.

کمی در مورد کاشت موی SUT


کاشت مو SUT (کاشت مو SAFER) در واقع همان کاشت مو FIT است. با این تفاوت که فولیکول های مو به صورت گروهی و دانه ای از پشت فرد با دستگاه های خودکار و غیر دقیق برداشته می شوند. در برخی موارد ، این دستگاه ممکن است به کاشت موهای برداشته شده آسیب برساند. اما این روش نیازی به جراحی ندارد. با کاشت SUT می توان تعداد زیادی از فولیکول های مو را از بین برد. این روش به دلیل اولین S کلمه SAFER به SUT معروف است.

روش کاشت مو SUT همان روش ایمن تری است که در بالا ذکر شد. روش SUT در سال 2000 در ایران معرفی شد (بنابراین ، برخلاف تبلیغات و شایعات موجود ، هیچ نوآوری جدیدی وجود ندارد). دستگاه SUT به همان روش روش کاشت مو FIT موها را جداگانه از مو جدا می کند. روش کاشت مو همان روش کاشت مو FIT با استفاده از روش ضربه است.


پس از مدتی پس از استفاده از این دستگاه ، انجمن متخصصان پوست تهران در نامه ای به شماره P / 751485 مورخ 18/12/81 ممنوعیت استفاده از این دستگاه را به دلیل صدمات جبران ناپذیر اعلام کرد.

نکته دیگر اینکه این دستگاه هیچ ارتباطی با کاشت مو از یک ربات ندارد. کاشت مو رویان سلامت دلیل معایبی که دارند ، برای آموزش کاشت مو به مبتدیان و مبتدیانی که قادر به آموزش تکنسین نیستند ، مفید هستند.

معایب کاشت مو SUT


امکان انتقال بیماری به دلیل عدم توانایی در عقیم سازی کلیه قسمتهای دستگاه بخصوص لوله های کاشت مو
خسارت به مناطق گیرنده و اهدا کننده

استفاده از مکانیزم پیوند ضربه ای قدیمی و دور ریخته شده
بیش از 50٪ از گرافت های برداشته شده از دستگاه از بین رفته و کیفیت خود را از دست داده اند.
باقی ماندن فولیکول های مو کاشته شده و ایجاد جای زخم از ماشین های اتوماتیک در قسمت حذف مو باعث آسیب جدی به موهای فرد می شود.
تراکم کاشت مو چقدر است؟

تراکم موهای کاشته شده تعداد موهای کاشته شده در واحد سطح است. تراکم مو در نژاد ایرانی متوسط ​​است.

بیشتر مراجعه کنندگان به کاشت مو از ما س askال می کنند


آخرین مطالب