قیمت موتور زانتیا - سایت قیمت ها

ما برای رفع آن مجبوریم رادیاتور استاندارد را که ۴.۵ لیتر حجم آب دارد با یک رادیاتور دیگر تعویض کنیم که در حدود

توسط NEWSATROPAT در 10 شهریور 1400

ما برای رفع آن مجبوریم رادیاتور استاندارد را که ۴.۵ لیتر حجم آب دارد با یک رادیاتور دیگر تعویض کنیم که در حدود ۶ لیتر حجم دارد. ما مجبوریم پمپ و شیر هیدرولیک را با نوع استوک و سالم تعویض کنیم که مشکل رفع شود. این نوع دسته موتور معمولا قطعه ای لاستیکی هستند که به دلیل خاصیت ساختاری خود می توانند ارتعاشات را در درون خود میرا کنند. با این وجود و عرضه کم محصولات رنو در بازار این خودرو همچنان طرفداران خاص خود را دارد. از سوی دیگر نمایشگاهداران عقیده دارند پارس سفید رنگ TU۵ را بهتر می فروشند و بازار بهتر از آن استقبال کرده است و پیشنهاد میشود که این مدل از پژو پارس خریداری شود. در بازار با نام پرشیا موتور زانتیا میشناسندش و رنگ سفیدش از دیرباز آن را تا حدی در … پرشیای دیروز و پارس امروز با استفاده از پلت فرم پژو ۴۰۵ طراحی شدند که در آن سال ها هنوز این قدر قدیمی نشده بود و برای بازار انحصاری ایران مناسب بود.

با این حال بسیاری از صاحب نظران، پارس یا همان پرشیا را هنوز هم موفق ترین محصول فیس لیفت شده در ایران می دانند. خیلی از ماشینبازها هنوز هم دوست دارند که خودروی فرانسوی که در دهه ۸۰ شمسی در ایران تولید و عرضه میشد را بخرند. پاشش سوخت در ecu های قدیمی تر از نوع نیمه ترتیبی زوجی و در نمونه های جدید تر که سنسور میل سوپاپ هم دارند به صورت کاملا ترتیبی (فول سکونشیال) صورت می گیرد و مصرف سوخت کمتری نسبت به xu7jpk دارند . البته نوع تزریق سوخت انژکتور آن مدل پاشش چند نقطه ای است . هر چند موتور پایه گازسوز بدون شک بازده بیشتری دارد ولی این موتور تغییر یافته نیز در حالت گازسوز و در دور موتور ۳۵۰۰ حدود ۱۲۶ نیوتن متر گشتاور را تقدیم راننده می کند. توان این موتور 70 کیلو وات و حداکثر گشتاور آن 148 نیوتن متر در دور 2800 بود .

در سرسیلندر آن یک میل سوپاپ وجود داشت و گشتاورش هم به ۱۴۸ نیوتن متر در دور ۳۵۰۰ میرسد. موتور Xu7jpL3 دارای حجم دقیق 1761 سی سی و حداکثر توان 74 کیلو وات ( معادل 100 تا 101 اسب بخار ) و گشتاور 153 نیوتن متر در دور 3000 هست . این مدل دارای حجم 1.8 لیتر (حجم دقیق 1761 سی سی) قطر سيلندر mm83 و كورس پيستون mm81 دارد.. موتور xu7jpk یک موتور 8 سوپاپ انژکتوری کلاس 1.8 لیتری دارای حجم دقیق 1761 سی سی بود که از ecu و سیستم الکترونیکی مگنتی مارلی استفاده می کرد و پاشش سوخت تک نقطه ای داشت . موتور Xu9 2c یک موتور کلاس 1.9 لیتری با حجم دقیق 1905 سی سی بود که از کاربراتور دو دهانه سولکس استفاده می کرد و بر روی 405 معروف به 2000 در بازار داخل موجود بود که توسط ایران خودرو مونتاژ می شد كه این موتور در واقع یک موتور 1.9 لیتری هست . بعد از حدود سال های 1382 و همزمان با ورود سمند به بازار ایران خودرو اقدام به نصب موتور اندکی قوی تر Xu7jpL3 LFZ بر روی سمند و بعدا پژو پارس زد .

قیمت روز - قیمت خودرو پژو پارس LX موتور TU5 - نرخ ارز , موتور زانتیا قیمت طلا و سکه قیمت آهن … قیمت قطعات سمند با موتور ملی EF7 لنت ترمز … ۱۷۰۱۰۱, ديسك ترمز چرخ جلو زانتيا و EF7 - (سمند ماندو), ۴۷۹,۰۰۰. این مدل در بدنه نیز از کیت کامل ارتقا آئرودینامیکی شامل اسپویلر جلو و عقب و بادی کیت کناری سود میبرد. پشتی صندلی جلو نیز به صورت برقی تنظیم می شود. البته می توانید با پرداخت بیشتر خودرو را بصورت کارخانهای آپشنال کنید ولی در این صورت قیمت نهایی ممکن است شما را به فکر خرید خودرویی کارکرده با استاندارد بالاتر و کیفیت بهتر از برندی دیگر بیندازد. شما با استفاده از این آپشن میتوانید بر اساس میزان بار و مسافر ارتفاع خودروی خود را به صورت دلخواه (دستی) یا به صورت خودکار (اتوماتیک) تنظیم کنید. کارخانه مصرف سوخت این خودرو را به صورت ترکیبی ۷.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام کرده است که با توجه به شتاب پایین و وزن خودرو به نظر نمی رسد در شرایط واقعی قابل دستیابی باشد زیرا پارس اتوماتیک بیش از ۲۵۰ کیلوگرم از ۲۰۶ که صاحب اصلی موتور و گیربکس است سنگین تر است. EBD نیز در خودرو وجود دارد اما به دلیل گازسوز بودن خودرو وزن قسمت عقب بیشتر است که وجود ترمز دیسکی می تواند موجب هندلینگ بهتر خودرو شود.

آخرین مطالب