شارژ مودم ایرانسل | خرید بسته اینترنت ثابت ایرانسل

این سرویس، جدیدترین نسل اینترنت ثابت و پر سرعت است که در مقایسه با سایر سرویسها مثل Dial-up، ADSL و WiMAX، با

توسط NEWSATROPAT در 2 بهمن 1399

این سرویس، جدیدترین نسل اینترنت ثابت و پر سرعت است که در مقایسه با سایر سرویسها مثل Dial-up، ADSL و WiMAX، با سرعت بسیار بالاتر و تجربه ی کاربری با کیفیت بالا را در اختیار کاربران قرار می دهد و از پایداری بالایی در حین آپلود و دانلود داده و استفاده چند کاربره به صورت همزمان برخوردار است. علاوه بر TD-LTE، سایر فناوریهای اینترنت ثابت موجود، مانند ADSL، به دلیل مشکلاتی از جمله سرعت پایین، نیاز به استفاده از خط تلفن ثابت، نیاز به ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه، نیاز به استفاده از خط تلفن ثابت و بدون امکان جابجایی و محدود به مکان خاص، به طور کامل پاسخگوی نیاز کاربران و مشترکان امروزی نیستند. این سرویس در مقایسه با سایر سرویسهای موجود اینترنت ثابت از جمله Dial-up، ADSL و WiMAX تجربه سرعت بالاتری را برای کاربر به ارمغان میآورد و محدودیتهایی مانند فناوری قدیمی، محدودیت مکانی و عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده و از پایداری بالایی در آپلود و دانلود برخوردار است.

طبق مصوبه اخیر بانک مرکزی مبنی بر محدودیت انجام تراکنشهای مالی زیر ۲ هزار تومان از طریق کدهای دستوری، برای خرید بسته های اینترنت کمتر از این مبلغ، قبل از سفارش بسته از وجود اعتبار کافی در حسابتان اطمینان حاصل کنید و یا موجودی حساب اصلی خود را با خرید شارژ افزایش دهید. برای خرید هر یک از بسته های زیر می توانید به بخش خرید بسته اینترنت هفتگی ایرانسل مراجعه کنید. دیگر ویژگیهای مهم حساب چند کاربره نیز به ترتیب زیر است. شما برای راهاندازی اینترنت TD-LTE نیازی به خط تلفن نخواهید داشت و به راحتی میتوانید آن را با داشتن مودم و سیمکارت مخصوص راهاندازی کنید. نمیدونم چرا اینقدر اینترنت ثابت ایرانسل ضعیفه چون من از اینترنت همراه ایرانسل با مودم همراه استفاده میکنم و سرعتش خیلی خوبه . از این فناوری برای اینترنت منازل، سازمان ها و شرکت ها استفاده می شود. پیشنهاد شگفت انگیز ایرانسل از جمله اینترنت رایگان ایرانسل،شارژ رایگان، بسته رایگان واینترنت نا محدود ایرانسل می باشد.در جشنواره های ایرانسلی نیز کاربران می توانند از تخفیف در قیمت سیم کارت ومودم های اینترنت ثابت وهمراه وشارژ رایگان با کد شگفتی های ایرانسل لذت ببرند.

ایرانسل برای کاربران خود طرح های سالانه، شش ماهه، یک ماهه، هفتگی، روزانه و حتی ساعتی در نظر گرفته تا هر کاربری بتواند با توجه به نیاز خود از این بسته ها استفاده کند. شاید شما به تازگی از یکی از اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و ایرانسل استفاده می کنید و نحوه استعلام مانده بسته اینترنت را نمی دانید، اگر اینطور است پیشنهاد می کنیم بسته به اپراتور خود از ۱۲ روش استعلام مانده بسته اینترنت همراه اول ، ایرانسل و رایتل که در ادامه توضیح خواهیم داد استفاده کنید، امیدواریم برای شما این مطلب کاربردی باشد. گوشی های همراه یکی از وسایل شخصی انسان به شمار می رود که تقریبا بخش بزرگی از روز مارا به خود اختصاص می دهد. اگر قبلا در این سایت ثبت نام نکرده اید باید شماره تلفن خود را وارد کنید تا یک کد چند رقمی به گوشی شما پیامک شود با وارد کردن کد و تعریف رمز عبور خود می توانید وارد سایت شوید و در همان صفحه اصلی مقداری باقی مانده اینترنت همراه اول خود را مشاهده بفرمایید. اگر کاربر اپراتور ایرانسل، همراه اول یا رایتل هستید می توانید با استفاده از روش هایی که در ادامه توضیح خواهیم داد فرآیند استعلام مانده بسته اینترنت خود را انجام دهید.

اگر مشترک از مودم استفاده کند و امکان دریافت پیامک را نداشته باشد میتواند از شمارهی دیگر و یا یک پست الکترونیکی و یا حتی از طریق اپلیکیشن ایرانسل من برای دریافت پیامک اطلاعرسانی استفاده کند. شرکت ایرانسل این بسته های اینترنت ثابت را برای مشتریان سیم کارت و مودم ثابت TD-LTE ایرانسل تهیه کرده است. شما می توانید برای خرید این بسته های محبوب به بخش خرید بسته اینترنت دو ماهه ایرانسل مراجعه کنید. برای تهیه اینترنت ثابت TD-LTE، در اولین گام باید بررسی کنید ببینید آیا در محدوده ی شما این سرویس پوشش دهی دارد یا نه، با بررسی وب سایت ایرانسل می توانید مناطق تحت پوشش را ببینید و از آنجا برای خرید بسته ی اینترنتی ثابت خود اقدام کنید. این نوع از سیمکارت در حال حاضر از سایت ایرانسل قابل خریداری است. اگر در حال حاضر از اینترنت ADSL استفاده میکنید ولی از کیفیت خدمات ارائه شده رضایت ندارید. در صورت تمایل به فعال سازی بسته های TD-LTE با کد دستوری، از یک سیم کارت اعتباری ایرانسل استفاده کنید. فعال کردن این بسته ها باعث صرفهجویی تا بیش از ۹۰ درصد در هزینه اینترنت ایرانسل شما میشود. قبلا نحوه دریافت شارژ رایگان با اپلیکیشن ایرانسل من را به شما آموزش دادیم، علاوه بر دریافت شارژ رایگان شما می توانید مانده بسته اینترنتی خود را استعلام کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن