خانه هوشمند لوکسین تولید کننده داخلی تجهیزات هوشمند سازی ساختمان

اولین و بهترین مزیت این منش دستگاه‌های هوشمند میباشند که می‌توانند به یک شبکه‌ی محلی از طریق اترنت یا Wi-Fi وص

توسط NEWSATROPAT در 28 آبان 1401
اولین و بهترین مزیت این منش دستگاه‌های هوشمند میباشند که می‌توانند به یک شبکه‌ی محلی از طریق اترنت یا Wi-Fi وصل شوند. درصورتیکه در ارتفاع روز خارج از منزل عمل می‌کنید، واقعاً نیازی ندارید که خانه‌تان در وقتی که نیستید در دمای 72 سکو بماند. اگر در ماه‌های گرم به دمای 80 رتبه و در زمستان به 62 رتبه برود، می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. و یک ترموستات هوشمند می تواند این فعالیت را به صورت مداد برای شما انجام دهد. اتوماسیون خانگی هوشمند دیگر چیزی نمی باشد که صرفا در فیلم های علمی تخیلی در آتی ای به دور مشاهده کنید.
  • شما مهم به کار گیری از اشکال قفل‌های هوشمند و دیجیتال که به منزل هوشمند و موبایل شما متصل هستند، می‌توانید مدام منزل خویش را رئیس یا بررسی کنید، حتی وقتی به دور از خانه هستید.
  • تجمیع تمامی تجهیزات هوشمند در یک خانه، مستضعف وجود یک سیستم یکپارچه برای مدیر و کنترل هماهنگ تمامی آنهاست.
  • بسیاری از افراد سالمند مبتلا بیماری آلزایمر هستند و نیاز دارا‌هستند که یک نفر به صورت دایم در کنار آنان باشد که مبادا سوای اطلاع خانه را رخنه کنند.
  • در طریق هایی که بدون به کار گیری از سیم دستگاه ها و تجهیزات کلیدی یکدیگر ارتباط دارند، از پروتکل هایی مانند ENocean ،Zway ،Zigbee و … به کارگیری می شود.
  • گزارش NTT Data نشان داد که 73٪ از مصرف کنندگان نگران حریم خصوصی داده های مشترک دستگاه های منزل هوشمندشان هستند.
  • اما درصورتیکه منزل شما هوشمند باشد، اصلی استفاده از گوشی که در دست دارید، می‌توانید کلیدی تعدادی کلیک یا لمس ساده، چراغ اتاق‌تان را خاموش کنید.
البته تعداد دستگاه هایی که می اقتدار از طرز همین دستیار صوتی در دست گرفتن کرد نیز قابل دقت می باشد. رایج ترین پریز های هوشمند موجود صرفا از الکسا و دستیار گوگل پشتیبانی می کنند. حیاتی همین حال، درصورتیکه اهل اکوسیستم اپل می‌باشید و میخواهید سیری دستگاه قهوه‌ساز یا این که چراغ‌ها را خاموش کند، پریز هوشمندی بخرید که اساسی HomeKit و دستگاه‌های اپل شما سازگار است. مشکلی که وجود دارااست همین است که تعداد مقداری پریز هوشمند در بازار موجود می باشد که دارای Apple HomeKit کار می کند. تهویه ساختمان هوشمند می تواند به شما در در اختیار گرفتن آب و هوای خانه امداد نماید و هوای آپارتمان خود را جدید نگه دارد.

درباره ما

تلویزیون های هوشمند به جهت دسترسی به محتوا از شیوه برنامه های کاربردی نظیر ویدئو و ترانه درخواستی به internet متصل می شوند. بعضی از تلویزیون های به نقل از سایت مجله ای هوشمند با قابلیت و امکان تشخیص صدا یا حرکت نیز هستند. یک خبر ترسناک در مورد ربات‌ها بخوانید؛ و به احتمال فراوان نام ربات‌ها را در سال ۲۰۴۰ خواهید دید. دسته‌بندی نشده یا اکران دیگری که حساس کاهش 20 درصدی نور، فضایی صمیمی و احساساتی را تولید می‌کند. جذابیت سناریوها به همین است که شما متناسب با درحال حاضر و هوایتان تراز روشنایی گزینه نیازتان را به راحتی تهیه می‌کنید. دیمر هوشمند مهم برگه لمسی، یکی از از محصولات نستک کشور‌ایران میباشد که روشنایی دلخواه منزل شما را آماده می‌کند.

قفل در هوشمند:

هر کدام از این سطح های هوشمند سازی اهمیت اعتنا به متراژ خانه گوناگون میباشد و شما می توانید برای اخذ داده ها و هزینه حیاتی کارشناسان ما در تارنما تماس بگیرید. در صورتی که شما نیز از علاقمندان داشتن خانه هوشمند مدرن می‌باشید می توانید اهمیت چندین رویکرد فعالیت بی آلایش اولی قدم ها را به سوی هوشمند سازی خانه خود بردارید. خانه هوشمند مدرن کلیدی دارا بودن مزایای زیاد و ویژگی های برتر به بالا بردن سطح رفاه در خانواده ها یاری متعددی می کند. در یک خانه هوشمند مدرن هر کدام از سکنه می تواند به میزان دلخواه و صرفا به اندازه ای که نیازهای روزانه خویش را برطرف کند از امکانات منزل به کارگیری نماید. انجام همین امور هم صرفا کلیدی لمس کلید های موبایل یا این که رایانه شخصی هر شخص قابل اجرا می باشد. کاربری سیستم منزل هوشمند بی‌سیم برای تمامی افراد در تمامی سنین ریلکس و آسان است.

۱- پروتکل های رابطه بی سیم در هوشمند سازی ساختمان

امروزه اساسی وجود علاقه شدیدی که اشخاص به طبخ فست فودها پیدا کرده‌اند براین اساس مهم ریختن مواد غذایی درون آرام پز و به کارگیری از اپلیکیشن پریزهای هوشمند از رویکرد به دور می‌توانید طریقه پخت غذای خویش را مدیر کنید. خانه هوشمند پس وقتی که وارد خانه می‌شوید قطعاً بوی غذایی دل‌چسب احساس لطف به شما خواهد داد. چرا که در صورتی که وسیله‌ای نظیر اتو واضح بماند، به راحتی و از طریق اپلیکیشن موبایل می‌توان آن را از هر کجا خاموش کرد.

مزایای پریز هوشمند چیست؟

شما نیاز به تنظیم آن را اصلی یک برنامه داخلی و اتصال آن به دستیار وب سایت گوگل یا الکسا و آن گاه امر صوتی دارید. اگر دوست دارید برای رفتن به خواب اجرای پنکه و هم‌زمان روشن شدن تلویزیون را گزینش کنید می توانید به همین دستگاه برنامه دهید. پریزهای هوشمند به طور بالقوه می توانند در هزینه های انرژی شما را ذخیره کنند. چنانچه عادت داشتید که کلیدی رفتن از منزل کولر شما دائم واضح بماند، دیگر نگران نباشید حال اساسی یک تایمر معمولی می توان همین نقص‌ را حل کرد.

کنترل منزل از هر کجا

شرکت دکتر بی ام اس اصلی بیش از 10 سال تجربه در صنعت هوشمند سازی ساختمان، اتوماسیون صنعتی و انجام پروژه حیاتی بخش اعظم مارک های مطرح خانه هوشمند و اتوماسیون در سرویس شما مشتریان عزیز می باشد. حیاتی فعال کردن این حالت، زمانی که به جهت مدتی از خانه دور هستید، لامپ ها در فواصل هنگامی گوناگون واضح و خاموش می شوند تا تظاهر به حضور مالک منزل نموده و سارقین را به دور کنند. لامپ های هوشمند نظیر فیلیپس به شما این امکان را می دهد که چراغ های تکی یا این که گروهی را به وسیله تلفن هوشمند خویش در اختیار گرفتن کرده و صحنه های مختلفی دارای نورهای متعدد خلق و خوی کنید. چندین و یکسری دهه است که ترموستات یک عدد از ویژگی های با کنترل مرکزی است. همینطور میتواند حساس امکان اتصال به اینترنت از سراسر دنیا کنترل شود. کولرهای گازی به طور معمول خود اساسی سیستم ترموستاتیک و اتوماتیک و همچنین ریموت در دست گرفتن می‌باشند. میتوا‌ن اهمیت Learn نمودن کدهای ریموت کنترل آن را به کنترلر خانه هوشمند بیش تر کرد. سیستم های داکت اسپلیت نیز همانند کولر گازی حساس دقت به قابل learn بودن ترموستات های کنترل دار بر روی سیسم منزل هوشمند به راحتی به این سیستم متصل می‌شوند. عرضه‌ی اولین لامپ هیو به اکتبر سال ۲۰۱۲ برمی‌گردد که سوای شک هنوز هم محصولی بی‌نظیر است. به عنوان مثال، سطح روشنایی به جهت آشپزخانه می بایست کاملاً مهم حمام متفاوت باشد به همین ادله که آشپزی به نور متعددی نیاز دارد. به صورت کلی شدت و رنگ نور باید مطابق کاری باشد که در طول روز درگیر آن هستیم. مثلاً، هنگام طعام تناول کردن یا دوش گرفتن به تراز روشنایی ذیل نیاز است. در صورتی که نور ذیل زمان مطالعه،‌ می‌تواند به دیده ما زخم وارد کند. شما میتوانید به جهت مشاوره بدون‌پول در حوزه هوشمند سازی اهمیت ما در ارتباط باشید و از تجربیات متخصصان کمپانی زندگی هوشمند استیلا به کار گیری نمایید. حیاتی هوشمندسازی و کنترل انرژی به یاری ابزارهایی مثل سنسور، ترموستات و … می اقتدار از آلوده و کثیف شدن محفظه پرهیز کرد. خواسته از خانه هوشمند ، خانه ای می باشد که همگی وسایل و لوازم به فعالیت رفته در آن به وسیله یک سیستم مرکزی، هماهنگ و یکپارچه شده اند و اهمیت استفاده از برنامه های از پیش تعیین شده، از رویه به دور قابل در اختیار گرفتن هستند. دستگاه‌های هوشمند خانگی به شما احساس راحتی می‌دهند اما می‌توانند کارهای جدی‌تری را هم انجام دهند، مثل ایفای نقش به‌عنوان سیستم امنیتی خانه در وقتی که خارج از شهر هستید. به کلمه دیگر، آنها دیگر تنها به جهت سرگرمی نمیباشند بلکه بعضی از نیازهای حیاتی شما را هم برآورده می کنند.

مرحله دوم: هوشمندسازی پریزهای برق

با گذشت زمان، هر روز محصولات جدیدتری به جهت خانه های هوشمند ارائه می شوند که می اقتدار منزل را دارای آن ها تجهیز کرد. هر کدام از این اسباب و اثاث از طریق اینترنت خانه هوشمند به تلفن همراه تلفن یار متصل می شوند. اصلی همین اکنون هنوز مشخص نمیباشد که همین محصولات چقدر بالقوه موثر هستند و تا چه مقدار ابتکار اختراع در آن‌ها به فعالیت رفته است.
آخرین مطالب