حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟ حفاظ شاخ گوزنی( Fence Spikes & Wall Spikes )به منظور ایجاد امنیت ساختمان و برای جلوگ

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1400
حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

حفاظ شاخ گوزنی( Fence Spikes & Wall Spikes )به منظور ایجاد امنیت ساختمان و برای جلوگیری از ورود ناخواسته افراد ، سارقان و حیوانات و.... ساخته میشود . حفاظ شاخ گوزنی عموماٌ برای نصب برروی دیوار در نظر گرفته میشود اما گاهی بر روی پنجره نیز نصب میشود . در گذشته حفاظها بصورت نیزه ای یا سیم خاردار موجود بود که دارای نقاط ضعف بسیاری بودند ، ولی این روزها با نسل جدید حفاظها مثل حفاظ شاخ گوزنی ، بوته ای و نی زار مواجه هستیم که از نظر ظاهری ،امنیتی و استحکام بسیار کاربردی تر است و مورد تایید پلیس هم میباشد .

حفاظ شاخ گوزنی کاوه

 

 

نمایشگر ویدیو
 
 
00:00
 
04:46
 
 

 

 

ویدئو توضیحات خانم کرمی کارشناس فروش صنایع فلزی کاوه راهنمای خرید حفاظ شاخ گوزنی

 

 

نمایشگر ویدیو
 
 
00:00
 
09:15
 
 

 

 

ویدئو توضیحات آقای امیر میرزایی کارشناس فروش صنایع فلزی کاوه معرفی انواع حفاظ روی دیوار

 

 

ساختار حفاظ شاخ گوزنی بصورتی است که سارق هر چند حرفه ای ولی با توجه به نوک تیز و برنده میلگردهای بکار رفته در ساخت حفاظ ، امکان عبور از آن را نخواهد داشت . در ساخت این نوع حفاظ از فولاد مقاوم و میلگردهای 10 استفاده میشود و ارتفاع آن بسته به شرایط از 30 تا 140 است و امکان افزایش با توجه به محل و نظر کارشناس نصب هست . و قابل نصب بر روی فلز ، بتن و سنگ میباشد.

نکته : با توجه به نوک تیز و برنده ، این نوع از حفاظ فقط برای محیط بیرونی قابل استفاده است و در داخل خانه کاربردی ندارد و با توجه به خطرناک بودن ، برای محل نصب باید دقت لازم را به عمل آورد.

 

ویدئو معرفی انواع حفاظ روی دیوار (حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای و...)

 

 

حفاظ شاخ گوزنی

روزهای زندگی در قلعه و استخدام نگهبان برای حفاظت از آن ، سالهاست که به سر رسیده و اینروزها انواع و اقسام محصولات امنیتی و محافظتی مانند دوربین مدار بسته ، سیستم دزدگیر ، درب ضدسرقت و سایر تجهیزات با توجه به شرایط و بودجه در خدمت همه است . حفاظت از حریم شخصی همیشه دغدغه ما بوده و هست و خواهد بود ولی اکثر مردم بیشتر به امنیت داخل خانه اهمیت میدهند و به معضل حفاظت از بیرون یا ورودی خانه و دیوارها فکر نمیکنند . در این مقاله از بین طیف وسیع محصولات و راه حل های حفاظتی برای ایجاد امنیت منازل ، کارخانجات ، مدارس و غیره ما به تشریح حفاظ شاخ گوزنی میپردازیم.

 

معرفی حفاظ شاخ گوزنی

معرفی حفاظ شاخ گوزنی

 

سوالات متداول

سوالات پرتکرار کاربران در مورد محصولات و خدمات و قیمت حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای و انواع حفاظ روی دیوار به همراه پاسخ کامل و اطلاعات تکمیلی در مورد محصولات صنایع فلزی کاوه را میتوانید در این قسمت مطالعه کنید.

 
 
مزیت استفاده از حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

غیر قابل نفوذ بودن به دلیل وجود انبوه شاخک با نوکهای تیز و درهم پیچیده ارزش دکوراسیونی بالا برای ایجاد نمای زیبای ساختمان قابلیت نصب بر روی انواع متریال اعم از فلز، بتن و سنگ استحکام و مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی هزینه تعمیر و نگهداری اندک قابلیت تغییر اندازه و تعداد شاخکها نصب خیلی سریع و آسان  

نرده شاخ گوزنی در چه مدل هایی تولید می شود؟

در حال حاضر حفاظ شاخ گوزنی در دو طرح قدیمی و خم جدید تولید میشود. اما به طور کلی انواع حفاظ روی دیوار در بازار به نام حفاظ شاخ گوزنی شناخته می شوند در صورتی که نرده شاخ گوزنی تنها یک مدل از انواع حفاظ های روی دیوار می باشد و مدل های دیگر شامل حفاظ بوته ای، حفاظ لیلیوم، حفاظ سرنیزه ای مدرن، حفاظ سرنیزه ای کلاسیک، حفاظ آبشاری و... است.

حفاظ آبشاریحفاظ آبشاری

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

 

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظ سرنیزه ای

حفاظ سرنیزه ای

حفاظ سرنیزه ای مدرن

حفاظ سرنیزه ای مدرن

 
 
نام های دیگر حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

امروزه حفاظ شاخ گوزنی با نام های دیگری همچون حفاظ بوته خاری، حصار بوته ای، حصار شاخ گوزنی، نرده بوته ای،حفاظ شاخ گاوی، حفاظ شاخ بزی، نرده شاخ گوزنی، نرده لوکس، نرده زیبا، نرده ساختمان، حفاظ شاخه ای و … نیز خوانده می شود.  

منظور از تراکم حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

منظور از تراکم تعداد ردیف های اصلی میلگرد در هر شاخه 2 متری از حفاظ شاخ گوزنی می باشد، شاخه های اصلی معمولا از سایر شاخه ها بلندتر هستند و به صورت عرضی در ردیف وسط حفاظ قرار گرفته اند. تراکم استاندارد حفاظ های شاخ گوزنی تولید شده توسط صنایع فلزی کاوه 12 ردیف اصلی در هر شاخه 2 متری می باشد. امکان ساخت حفاظ به صورت سفارشی در تراکم های 8 ردیف، 10 ردیف، 12 ردیف، 14 ردیف و 16 ردیف وجود دارد. به طور مثال منظور از تراکم 12 این است که در هر 2 متر 12 ردیف اصلی میلگرد وجود دارد، شاخه های اصلی مستقیما به شاسی متصل میشوند و شاخه های فرعی به شاخه های اصلی جوش میشوند. روش استاندارد و ثابتی برای محاسبه تراکم حفاظ وجود ندارد و تراکم حفاظ قطعا نمی تواند ملاک مناسبی برای مقایسه قیمت دو حفاظ متفاوت باشد. در حال حاضر برخی از تولید کنندگان نرده شاخ گوزنی شاخه های فرعی را نیز جزو تراکم محاسبه میکنند و عددی که برای تراکم حفاظ اعلام میکنند 24 و 150 و 250 و... است. همچنین برخی شرکت ها به جای عدد از عبارت تراکم بالا و تراکم متوسط استفاده میکنند. به طور کل اگر قصد مقایسه محصولات چند شرکت مختلف را دارید مقایسه عدد اعلام شده برای تراکم حفاظ روش مناسبی برای مقایسه حفاظ شاخ گوزنی نیست.

تراکم حفاظ شاخ گوزنی

تراکم نرده شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی در چه ارتفاع هایی تولید می شود؟

حفاظ شاخ گوزنی در ارتفاع های 30، 40، 50، 60، 70، 80، 90، 100، 110، 120، 130 و 140 سانتی متر تولید می شود.  

قیمت حفاظ شاخ گوزنی چقدر است؟

قیمت حفاظ شاخ گوزنی وابسته به عوامل متعددی است، نوع رنگ، نوع جوش، ارتفاع حفاظ، تراکم حفاظ و... با توجه به نوسانات قیمت آهن امکان درج لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی در سایت وجود ندارد، شما می توانید برای دریافت لیست قیمت به روز محصولات با شماره شش رقمی 284270 تماس بگیرید و یا در واتساپ و تلگرام با شماره 09107500479 بخش فروش ارتباط برقرار کنید. جهت دریافت مشاوره تلفنی، فرم مربوطه در انتهای صفحه را تکمیل نمایید تا همکاران بخش پشتیبانی مشتریان در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار نمایند.  

کدام مدل از حفاظ شاخ گوزنی دارای امنیت بالاتری است؟

به طور کلی تمامی مدل های حفاظ شاخ گوزنی با هدف تامین بالاترین امنیت طراحی شده اند، به طور خاص مدل لیلیوم به دلیل فرم و شکل ظاهری داری بالاترین امنیت نسبت به سایر مدل ها می باشد، همچنین مدل حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای در ارتفاع بالاتر از 120 سانت و تراکم بالاتر از 12 ردیف داری امنیت فوق العاده بالایی می باشند.  

عرض حفاظ شاخ گوزنی چقدر است؟

عرض حفاظ شاخ گوزنی معمولا بین 30 تا 70 سانتی متر متغیر است، عرض حفاظ وابسته به ارتفاع حفاظ می باشد و با بالا رفتن ارتفاع، عرض حفاظ نیز بیشتر می شود. امکان تغییر از محصولات به دلخواه مشتری و با توجه به شرایط پروژه به صورت رایگان وجود دارد.

عرض حفاظ شاخ گوزنی

عرض حفاظ شاخ گوزنی

در تولید حفاظ شاخ گوزنی از چه نوع متریالی استفاده می شود؟

در تولید حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد ساده نمره 10 استاندارد استفاده می شود.  

ضخامت میلگرد مصرفی برای حفاظ شاخ گوزنی چه میزن است؟

سایز میلگرد مصرفی برای تمامی مدل ها نمره 10 استاندارد می باشد.  

تفاوت حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای چیست؟

تفاوت حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای در تراکم عرضی حفاظ ها است، در تولید حفاظ شاخ گوزنی از 5 ردیف اصلی میلگرد استفاده می شود و این عدد برای حفاظ بوته ای یک ردیف بیشتر است ( تراکم عرضی 6 ردیف )

تراکم عرضی حفاظ بوته ای

تراکم عرضی حفاظ بوته ای

تراکم عرضی حفاظ شاخ گوزنی

تراکم عرضی حفاظ شاخ گوزنی

 
نرده شاخ گوزنی در چه تراکم هایی تولید می شود؟

این نرده ها در تراکم های 8 و 10 و 12 و 14 و 16 ردیف تولید و به بازار عرضه میشود.    

نرده شاخ گوزنی معمولا در چه رنگ هایی تولید می شود؟

رنگ حفاظ شاخ گوزنی با توجه به سلیقه مشتری تعیین می شود، رنگ های پر مصرف حفاظ در سال های اخیر رنگ مشکی، مشکی مسی، سفید، کرمی، مشکی طلایی، قهوه ای سوخته هستند.  

نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی به چه صورت است؟

روش های نصب حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی بسته به بستر کار، شرایط موجود و خواسته های کارفرما متفاوت می باشد. برای آشنایی کامل با تمامی روش های نصب حفاظ می توانید دو مقاله زیر را مطالعه کنید. روش های نصب حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی آموزش روش های نصب حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای  

هزینه نصب حفاظ شاخ گوزنی چقدر است؟

هزینه نصب و لکه گیری حفاظ شاخ گوزنی برای پروژه های معمول 10 هزار تومان برای هر متر طول می باشد. برای پروژه های با متراژ بالاتر این مبلغ پایین تر خواهد بود و همچنین برای پروژه های غیر معمول با شرایط نصب سخت این مبلغ بالاتر خواهد بود.  

چگونه می توان لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی را دریافت کرد؟

برای دریافت لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی می توانید به اکانت تلگرام شرکت پیام ارسال کنید. و یا با شماره های 021284270 و 09107500527 تماس بگیرید.  

زمان تحویل حفاظ از زمان ثبت سفارش چند روز است؟

زمان تحویل سفارش معمولا بین 3-7 روز کاری می باشد.  

شرایط پرداخت هزینه نرده شاخ گوزنی به چه صورت است؟

40 درصد هزینه حفاظ شاخ گوزنی در ابتدا به عنوان پیش پرداخت و مابقی بعد از تحویل حفاظ و قبل از نصب حفاظ تسویه می شود. برای پروژه های خارج از استان تهران و کرج 40 درصد مبلغ به عنوان پیش پرداخت و مانده حساب هنگام بارگیری کالا و قبل از خروج از کارخانه به طور کامل تسویه می شود.  

نحوه ارسال حفاظ به سایر استان ها چگونه است؟

ارسال حفاظ شاخ گوزنی به سایر استان ها برای متراژ های پایین توسط باربری و به صورت خرده بار ارسال می شود و برای متراژهای بالا توسط ماشین دربستی ارسال می شود.  

شرایط دریافت نمایندگی فروش حفاظ به چه صورت است؟

برای دریافت نمایندگی فروش حفاظ شاخ گوزنی با شماره 021284270 تماس بگرید و پس از فشردن کلید 4 اطلاعات خود را ثبت کنید، کارشناسان ما برای مشاوره و ارائه توضیحات کامل در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.  

کاربرد حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای در چه نوع مکان هایی می باشد؟

1- باغ ویلا و منازل شخصی 2- پایگاه های نظامی 3- قابل استفاده در بخش های مختلف فرودگاه ها 4- شرکت ها و ادارات 5- قابل استفاده در مدارس و مکان های آموزشی 6- مناسب برای استفاده درمکان های امنیتی و زندان ها 7- قابل استفاده برای هتل ها 8- مجتمع های مسکونی  

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن