تیرآهن را از خط تولید کارخانه بخرید آهن آلات صنعتی فـولادکاران

افزایش مقاومت سبب می شود که تمام حرکات ساختمان در برابر رانش زمین را به خود جذب نماید و در برابر زلزله مقاومت

توسط NEWSATROPAT در 28 آبان 1401
افزایش مقاومت سبب می شود که تمام حرکات ساختمان در برابر رانش زمین را به خود جذب نماید و در برابر زلزله مقاومت کند. هر چه که تعداد طبقات ساختمان بخش اعظم شود حضور تیرآهن هاش پر رنگ تر خواهد بود. این تیرآهن در فعالیت‌های عمرانی اکثری به کارگیری می‌گردد و به این خاطر پر کاربرد است. دسته‌بندی نشده اما مقاومت همین محصول می تواند بر مطابق مواد مصرفی و میزان مرغوب بودن کارخانه تولیدی مختلف باشد. از این تیرآهن در بنا ها به عنوان ستون حیاتی سازه به کارگیری می شود. به عبارتی طور که اشاره شد مقاومت تیرآهن 18 حیاتی به کار گیری از آزمون آزمایشگاهی بررسی می شود ولی مقاومت آن ها را می قدرت بر مبنا جداول ارائه شده تحلیل نمود. نحوه ایجاد تیرآهن‌ بال پهن اساسی جور بی آلایش گوناگون میباشد به این علت کاربرد آن در ساختمان‌سازی پررنگ‌تر می‌‌باشد.

دسترسی پر سرعت به قیمت

تیر آهن 16 یکی از سایزهای مضاعف مطلوب تیرآهن به جهت استفاده در ساختمان هست لزومی به خرید مدل تازه آن نمی باشد و گونه های دست دوم نی همین عملکرد را دارند. از جمله پرکاربردترین تیر اهن‌های مورد استعمال در صنعت تولید و ساز تیرآهن ۱۴، ۱۶ و ۱۸ است. از مشخصات این محصول می‌توان به یکسان و یکنواخت بودن ضخامت بال‌های در آغاز و انتهای آن اشاره کنیم. درحال حاضر اگر از دو سر تیرآهن به آن نگاه کنید، متوجه یکسان بودن میزان نقطه نهایی و شروع تیر آهن IPE می‌شوید. استعمال از تیرآهن هاش در ساخت و ساز سبب ساز سرعت بخشیدن به روند انجام پروژه خواهد شد زیرا همین فرآورده قابلیت و امکان نصب سادگی دارااست و به کاهش ضریب نادرست و مقدار مصرف آهن در انجام پروژه یاری خواهد کرد.
  • برای حل نمودن این اختلال به طور معمول نیاز میباشد تا تیر‌آهن به روش‌های متعدد تقویت شود.
  • لازم هست طی همین فرایند کل جوانب کار کاملاً به طور بنیادین رعایت شود تا باعث ممنوعیت تیر آشیانه زنبوری نگردد.
  • تفاوت در بعد ها و ضخامت همین بخش‌ها موجب شده تا استانداردهای متفاوتی پدید بیاید.
  • علاوه برمیلگرد شاهین بناب، ایجاد تیرآهن در سایزهای ۱۴ و ۱۶ را هم انجام میدهد.
  • به طور کلی به هر ساختمانی می‌تواند دو دسته بار یا این که نیروی مختلف به رخ محوری و یا جانبی وارد شود.
از آن جایی که در تیر آهن های آشیانه زنبوری می توان ممان اینرسی را فارغ از ارتقا دادن وزن تیر آهن ها افزایش داد، به همین علت در مصرف مصالح مختلف به میزان متعددی صرفه جویی خواهد شد. در صورتی که از همین جور تیر آهن های آشیانه زنبوری در تولید بنا ها استعمال شود، دیگر نیازی به استعمال از پروفیل های نورد شده سنگین نیز نخواهد بود. تیرآهن ها کلیدی 3 استاندارد تیرآهن IPE(معمولی)، IPB(هاش)، INP می باشند.

بررسی تفاوت تیرآهن و هاش از ایجاد تا کاربرد

در ساختمان های فولادی مهمترین نکته در میزان مرغوب بودن تولید و ساز، میزان مرغوب بودن تیرآهن می باشد. مثل هر کالای دیگری میزان مرغوب بودن تیرآهن های سوله های گوناگون کلیدی هم گوناگون است، هرچند که همگی تیرآهن های تولیدی در کارخانجات معتبر تحت استاندارد ساخته می شوند. این جنس در بازار جمهوری اسلامی ایران به تیرآهن بی آلایش شناخته می شود، البته که برخی از فعالان همین عرصه ، این فرآورده را به تیتر تیرآهن نرمال یا هم می شناسند. علامت اختصاری این جنس INP است که در ساخت ستون و خرپاها از آن به کار گیری می کنند. ترازو همین فرآورده را می قدرت همین مدل شرح بخشید که ارتفاع اهمیت نشانه اختصاری m مشخص می شود و میان 8 تا 16 متر است.

روش رسم تیر لانه زنبوری به طریق لیتسکا در یک مرحله

در همین ارتباط جهت به دست آوردن اطلاعات اکثر درباره کاربرد تیرآهن لانه زنبوری و بررسی وزن آن می‌توانید به نوشته مربوطه در وبلاگ آهن اسپات مراجعه نمایید. همین نکته را فراموش نکنید که استعمال از تیرآهن‌های فولادی و بتنی به منجر استحکام و دوام بالای آن، مهمترین رکن در تولید پل‌ محسوب می‌شود. به کلمه دیگر، بکارگیری تیرآهن در صنعت پل‌سازی، تضمین‌کننده استمرار بنا خواهد بود.

۴. تیرآهن مرکب مورد استفاده در ساخت‌وساز

این تفاوتی که در رخ ظاهری وجود دارد، سبب تولید تفاوت در کاربردها و حتی میزان استحکام خواهد بود. آشنایی اهمیت تفاوت‌های تیرآهن هاش و بی آلایش به شما کمک می‌کند تا خواص آن‌ها را خوب تر درک کنید و اهمیت دقت به کاربرد هر یک، در جای مطلوب از آنان به کارگیری کنید. در ادامه می‌خواهیم به باز‌نگری تفاوت‌های تیرآهن هاش و تیراهن معمولی بپردازیم. صحیح می باشد که تیراهن هاش یکی از به نقل از خبرگذاری از مهم‌ترین و پرکاربردترین تیراهن‌ها به شمار می‌آید. ولی همه‌ی این محصولات فولادی به هاش ختم نمی‌شوند و اشکال متمایز دارا‌هستند که آشنایی اهمیت هر یک از آنها، شناخت تفاوت‌ها، کاربردها و در نتیجه استفاده خوبتر از آن‌ها را به دنبال دارد. همین تیراهن‌های I صورت که احتمال دارد اعتنا کمتری به آنها شده باشد، انواع متفاوتی دارا هستند و دو استاندارد IPE و INP را شامل می‌شوند.

خرید تیرآهن از بورس کالا :

اما ممکن است بگویید که خرید کردن این‌گونه فلزات اساساً چه سود و منفعتی داراست و چرا عده‌ای به دنبال یافتن آن در پی ساختمان‌های مخروبه و… هستند. مسئله این هست که شما می‌توانید از تیرآهن دست‌ دوم در تولید تیر آهن 14 سوله‌ها، انبارها و محفظه‌های کوچک و بزرگی استعمال نمایید که رفت‌وآمد انسان‌ها در آن فراوان اندک خیس است. درصورتی‌که رفت‌وآمد و حضور انسان در ساختمان بخش اعظم بوده و به عبارتی ساختمان مسکونی است.

تیر آهن ذوب آهن بنگاه تهران

• حتی این کمتر وزن در تیرها, باعث کاهش وزن مرده ساختمان خواهد شد. در سرانجام آن , بار کمتری به موادسازنده اهمیت سازه, خصوصاً ستون ها وارد خواهد شد. آن‌ها اکثر اوقات به تیتر چارچوب‌های پشتیبان در ساختمان‌ها گزینه استعمال قرار می‌گیرند. به همین علت به منظور ارتقاء مقاومت کششی بتن، میلگرد می تواند همین خاصیت را به میزان قابل قبولی افزایش دهد. عامل ها متمایز مانند زلزله ممکن هست موجب ساخت تغییر در سازه شوند. پروفیل سنگین را در ایجاد ستون پنجره‌ها، دستگاه‌های صنعتی، خودرو آلات سنگین و… به کارگیری می‌کنند. از ویژگی‌های عالی همین فرآورده جوش پذیری بالا، سختی سطح، مقاومت خمشی و… است. این تیرآهن به دلیل اجرای یگانه سقف های تیرچه و بلوک که کاربرد فراوانی در کشور جمهوری اسلامی ایران دارد، در دل بتن مدفون شده و در ایجاد وساز گزینه به کارگیری قرار می گیرند. تیرآهن‌های لانه‌زنبوری در محل حلقه‌ها، حیاتی تنش‌های خمشی با و تنش‌های خمشی ثانویه‌اند که به‌خاطر برش در مرحله بازه زمانی ساخت می‌شوند. تیرآهن بال پهن یا این که هاش امکان جوشکاری قابل قبولی داراست که یکی دیگر از پوئن‌های مثبت آن است. تیرآهن بال پهن در سایزهای متفاوتی تولید میگردند و حتی به ارتفاع ۱۰۰ متر هم می‌رسد به همین علت در مصارف متعددی کاربرد دارد. یک عدد از اصلی‌ترین وظایف تیرآهن، تحمل بار و وزن مضاعف سنگینی هست که به ساختمان وارد می‌شود. در چنین حالتی، تیرآهن فولادی حیاتی مقاومت دوچندان خوب که دارد، این وزن را گرفته و کاملا خنثی می‌کند. بال های تیرآهن هاش سبک نسبت به تیرآهن هاش سنگین ضخامت کمتری دارد و غالبا در شرکت ذوب آهن مورد استفاده قرار می گیرد. در جواب به سؤال تیرآهن چیست؟ بایستی گفت که تیرآهن یا beam، به مقاطع طولانی گفته می گردد که از متاع فولاد میباشند و در صنعت ساختمان‌سازی کاربرد دارند. توصیه می‌کنیم برای شناخت اکثر اصلی تیرآهن، در آغاز اهمیت بخش‌های متعدد همین بازه فولادی آشنا شوید. تراز برهه زمانی تیرآهن حیاتی توجه‌ به دسته آن، متعدد هست و شامل دو بخش با هست که بال و جان نام دارند، ترازو و شکل بال و جان، تعیین‌کننده گونه تیرآهن است. ضروری به ذکر است حساس توجه به همین که برش در حوزه‌ تکیه گاه انجام شده و تیر آهن آشیانه زنبوری را هم در قسمت نزدیک به تکیه گاه ها نمی توان برش داد، به این برهان می بایست جان تیر ها را در آن نصیب ها تقویت نمود. همینطور اهمیت به فعالیت بردن این گونه تیر آهن ها، فضاهایی در جان تیر ساخت می شود که می قدرت از آن ها لوله های تاسیسات و برق را عبور داد.
آخرین مطالب