بک لینک چیست و چگونگی ساخت و خرید بک لینک در سال 2021

اگر شما بک لینک در حجم بسیار بالا را از یک ip تهیه کرده اید پس باید بدانید که فرمت غیر طبیعی از تهیه بک لینک م

توسط NEWSATROPAT در 20 مرداد 1400

اگر شما بک لینک در حجم بسیار بالا را از یک ip تهیه کرده اید پس باید بدانید که فرمت غیر طبیعی از تهیه بک لینک می باشد و اثرگذاری منفی در روند سئو سایت شما خواهد داشت. البته لازم است بدانید که تمامی قوانین و فاکتورهای سئو داخلی و خارجی در کنار هم به یک سایت بهینه و سئو ختم می شود. صفحه ای که در آن لینک قرار میگیرد باید از لحاظ کیفیت در سطح بسیار بالایی باشد.به طور مثال اگر لینک را در صفحه ای که تعداد بسیار بالا و به طور غیر معمولی لینک خارجی در آن موجود می باشد،بسازید، مطمئنا آن لینک هیچگاه به اندازه لینک هایی که به روش Editorial وبه دست ویراستار و نویسنده در صفحه ی مورد نظر سایت قرار میگیرد،تاثیر چندانی نخواهد داشت. اگر سئو داخلی سایتتان را در بهترین شکل ممکن انجام دهید و نهایت هوش و استعدادتان را در آن خرج کنید مطمئنا باز هم کمبودی احساس می شود که نام آن Off-page SEO یا Off-site SEO (سئو خارجی)می باشد.با کمک وردپرس پشتیبان وردپرس و پشتیبان سایت های ایرانی همراه باشید تا مرحله به مرحله سئو خارجی را به شما آموزش دهد.

اگر بتوانید در مدت 10 دقیقه بیشتر از 5000 لینک بسازدید، سبب می شود تا این لینک ها در زمانی کمتر از 2 روز توسط گوگل مور د بررسی قرار گیرند و سئو خارجی را در بهترین شکل ممکن انجام دهند . اگر کسی به شما گفت چیزی به اسم خرید بک لینک تضمینی وجود دارد ، گفته ها و ادله آن شخص را در کامنت های همین صفحه قرار دهید تا تک به تک این موضوع را بررسی کنیم… لینک هایی را که می سازید از نظر تعداد بسیار حائز اهمیت می باشند. سپس شما به آن شخص یا شرکت یک ایمیل دوستانه می زنید تا به او یادآوری کنید لینک شما را اضافه کند. اما چگونه باید لینک بدهیم ؟ اما این سوال مطرح می شود که آیا هر لینکی در سئو خارجی سایت می تواند موثر باشد. سئو خارجی به اندازه سئو داخلی در سایت مهم است. این قسمت از مهم ترین و تاثیر گذارترین بخش های سئو می باشدو هر آنچه که در این جا گفته می شود نتایج مشاهدات وتجربه های گروه کمک وردپرس می باشد مهم ترین روش های افزایش اعتماد به شکل زیر می باشند.

ارزان ترین قیمت تور مشهد چقدر است؟ همچنین هیچ وقت سعی نکنید با خرید بک لینک های ارزان گول سایت های خدمات بک لینک را بخورید ، چرا که این لینک ها با جریمه گوگل همراه است و گوگل نیز هشدار های زیادی از بابت خرید این لینک ها به وبمستران گوشزد کرده است.اطلاعات تکمیلی را در بک لینک های مخرب بخوانید. اطلاعات تکلمیلی در مورد چگونگی ارزش گذاری هر صفحه را از اینجا بخوانید. ایجاد مقالههای مناسب با محتوای مفید، که علاوه بر افزایش سطح اطلاعات کاربران، آنها را با حرفه و محصولات شما نیز آشنا میکند. من فقط برای آنها محصول را می فرستم و می گذارم تصمیم بگیرند که آیا ارزش اشاره در وبسایت شان را دارد یا نه. بسیاری از این عوامل را همه می دانند ولی بسیاری دیگر تخصصی هستند و فقط متخصصان سئو آن ها را می دانند . درست است که موتورهای جستجو همیشه سایت شما را مورد بررسی قرار می دهند ولی پیدا کردن سایت شما توسط آن ها ممکن است مدت زمانی طول بکشد که اصطلاحا به این موضوع ایندکس شدن می گویند. در واقعیت ولی سئو خارجی فراتر از این حرف هاست؛ فعالیت های زیادی در Off-site seo وجود دارد که به یک لینک استاندارد ختم نمی شود ولی همچنان عملی در راستای بهبود رتبه ی سایت شماست که خارج از آن صورت گرفته است.

یکی از بهترین تکنیک های سئو خارجی برای افزایش رتبه سایت می باشد. بعد از آشنایی با این استراتژی ها به خوبی می توان فهمید که برای ساخت بک لینک چه کاری باید انجام دهیم و چه کاری را نباید انجام ندهیم. اما قبل از اینکه بگوییم لینک با کیفیت و بی کیفیت چیست و چه فاکتورهایی دارد لازم است با یکسری مقدمات اولیه آشنا شوید. برای آنها آسان است که این وب سایت ها را ارائه دهند زیرا لازم نیست برای تأیید به هیچ مدیری مراجعه کنند. بطوری که وب مستران دست به هر کاری می زنند تا رتبه آنها در موتور های جست و جو بهبود یابد .رقابت در اینترنت بین سایت ها بر سر قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جست و جو می باشد . برای این کار بهتر است که لینک هایمان را به طور طبیعی و به تعداد دفعات مناسبی بسازیم و در سایت قرار دهیم.علاوه بر این سئو داخلی صفحه ای که قرار است که لینکمان را در آن قرار دهیم در تاثیر داشتن لینک بسیار موثر است.

سایت های فروش بک لینک که به ما اجازه قرار دادن لینک در آن ها را می دهند بسیار موثر می باشند. بک لینک ها می توانند تاثیر زیادی روی نتایج موتورهای جستجوی گوگل داشته باشند. این اقدامات عبارت انداز اعمالی که روی صفحات دیگری از دامنه وبسایتی که قصد پیشرفت آن را داریم و یا بیرون از آن و یا در هر مکان دیگری. اگر بخواهیم لینک و بک لینک را به سادهترین زبان بیان کنیم باید بگوییم هر متن یا تصویری که شما را با یک کلیک بر روی آن به صفحه دیگری منتقل کند لینک نام گذاری میشود. ای مرحله در صورتی که on page به خوبی بر روی یک سایت انجام شده باشد، می تواند تکمیل کننده ی فرایند بهینه سازی و سئو سایت باشد. البته ذکر این سخن نیز قابل ذکر است که این موضوع هیچ ارتباطی با Page authority و Domain authority توسط moz ندارد در گوگل برای این موضوع تعریف های متفاوتی وجود دارد . همچنین در پایان این مطلب لیست 200 وب سایت برای لینک سازی رایگان را قرار داده ایم که البته باید نکاتی که توضیح داده ایم را رعایت کنید تا دچار عذاب گوگل نشوید.

اگرچه طبق گفته متخصصین سئو و مدیران گوگل ، لینکهایی که سایت از شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام ، فیسبوک یا لینکدین تاثیر مستقیمی در سئو ندارند ، اما بدون شک به علت کثرت کاربران در رسانه های اجتماعی ، ساخت بک لینک در این شبکه ها می تواند ترافیک و بازدید بالایی را برای سایت ایجاد نماید. نکته : در مورد برخی از کلمات کلیدی بلند تحقیق کنید و محتوای بهینه سازی شده ای برای SEO ایجاد کنید تا به خوبی رتبه بندی شود و باعث ایجاد ترافیک و لینکهای بیشتر شود. برخی اوقات با افرادی روبرو میشویم که وقتی از آنها میپرسیم سئوی خارجی چیست، فکر میکنند فقط لینک سازی را شامل میشود. ممکن است برخی ار شما فکر کنید تفاوت بین ایجاد بک لینک و لینک سازی چیست؟ برای بهبود این وضعیت،شما باید تمام فعالییت هایی که سبب بهبود وضعیت سئو خارجی سایت می شود را در بهترین شکل ممکن انجام دهید،البته با این تفاوت که زمان از مهم ترین عوامل می باشد.

راهکار و روش های مختلف و متفاوتی برای سئو خارجی درنظر گرفته ایم. آف پیج یا همان سئو خارج از سایت : به هر کاری و هر عملی که در خارج از سایت برای سایت انجام میپذیرد گفته می شود. 2. مرور ویدئوها، می توانید یک ویدئو را به اشتراک بگذارید و خلاصه ای از ویدئو بنویسید و در انتها نظر خودتان را هم اعلام کنید. این وب سایت یک سرویس وبلاگ دهی است ، در این سایت عضو شده ( می توانید با اکانت فیسبوکتان نیز وارد شوید ) و در وبلاگ خودتان به سایتتان لینک دهید. برای مثال : فعالیت در شبکه های اجتماعی ، تبلیغات ، لینک دهی از سایت های دیگر ، لینک دهی در انجمن ها و اشتراک گذاری ویدیو و … چون صفحه اصلی معمولا از مهمترین صفحات هر سایت هستند و گوگل نیز بخوبی این را میداند که یک لینک در صفحه اصلی میتواند ارزش زیادی داشته باشد.

آخرین مطالب