برند اونت در تولید شیشه شیر چگونه عمل می کند؟

شیشه شیر های برند اونت یکی از بهترین و مناسب ترین شیشه شیر های موجود در بازار هستند که به دلیل برخورداری از وی

توسط NEWSATROPAT در 3 تیر 1400

شیشه شیر های برند اونت یکی از بهترین و مناسب ترین شیشه شیر های موجود در بازار هستند که به دلیل برخورداری از ویژگی هایی همچون برخورداری از قابلیت آنتی کولیک، برخورداری از سری مناسب و سیلیکونی که شباهت بسیار زیادی به سینه مادر دارد و.... در دسته محبوب ترین شیشه شیر های موجود در بازار قرار می گیرد که در ادامه قصد داریم اطلاعات کامل تری در خصوص شیشه شیر اونت، مزایا و ویژگی های مصرف آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

شیشه شیر ها از جمله لوازم کلیدی و ضروری برای نوزادان است چرا که نوزاد در بدو تولد توانایی نوشیدن ندارد و فقط قادر به مکیدن می باشد. از این رو شیشه شیر ها را مشابه سینه مادر ساختند تا کودک متوجه تفاوت زیادی بین آن ها نشود‌. اما شیشه شیر باید درست انتخاب شود چون نقش تغذیه کودک کاری نیست که بتوان آن را آسان و سطحی در نظر گرفت.

شیشه شیر برند اونت بسیار پرطرفدار و محبوب است چرا که شیشه شیر هایی تولید می کند که خواص آنتی کولیک دارند( در ادامه توضیحات کامل تری خواهیم داد.)

معمولا پزشکان هم استفاده از این شیشه شیر را تجویز می کنند چون دارای خواص بی نظیری است.

dflvpk goieruvg95u8tv943itvu8n35ybc7hexbiknyfuncdmlx. تاثیر شیشه شیر ها در سلامت کودک به چه صورت است؟ + معرفی شیشه شیر اونت

چند نمونه از مزایای شیشه شیر اونت؛

1.      خاصیت آنتی کولیک بودن که در واقع مهم ترین قابلیت این شیشه شیر ها به حساب می آید. نوزاد هنگام شیر خورد مقداری هوا را نیز وارد سیستم گوارشی خود می کند و چون قادر به خروج هوا از طریق دهان خود نیست( به دلیل ضعیف بودن سیستم گوارشی) دچار کولیک معده و نفخ شکم می شود. اما راهی وجود دارد که میزان هوای ورودی به معده بسیار کم و به حداقل برسد آن هم استفاده از شیشه شیر های برند فیلیپس اونت است که در این صورت دیگر شاهد دل درد در نوزادان خود نخواهید بود.

2.     داشتن سر شیشه هایی از جنس سیلیکون است. متاسفانه در گذشته سر شیشه ها سریع خراب یا پاره می شدند علت هم استفاده از جنس های پلاستیکی با کیفیت نا مرغوب بود اما امروزه برند فیلیپس سر شیشه های خود را از سیلیکون درجه یک می سازد که هم برای کودک مضر نیست هم محکم تر است و هم خروجی شیر بهتری دارد. اما مشکلی که برای برخی از کودکان حساس وجود داشت این بود که شیشه شیر را پس می زدند چون به راحتی متوجه تفاوت آن با سینه مادر می شدند. برند فیلیپس اونت سر شیشه ها را به گونه ای ساخت که مطابق با سینه مادر باشند و کودک آن را بپذیرد.

3.     الگوی آرگونومیک شیشه شیر ها که در واقع باعث شد کودک به راحتی بتواند شیشه شیر را در دست بگیرد این قابلیت بسیار مهمی است چون همان طور که می دانید کودکان بسیار فعال هستند و دوست دارند همه چیز را در دست بگیرند.

اساس قیمت گذاری شیشه شیر های اونت؛

قيمت شیشه شیر های برند اونت در دو جنس طلقی و پیرکس متفاغوت است که طبیعتا باید مدل پیرکس گران تر از مدل طلقی باشد.

عامل دیگر که موجب تفاوت قیمت می شود سایز شیشه شیر است. هر چه میل بیشتری داشته باشد گران قیمت تر است.

منبع:

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن