ایران فونت جدید iranfont سايت فونت فارسی انلاین iran font

فونت فارسی مجموعه ویژه ایران فونت(آپدیت فروردین ۱۴۰۱)  ویژه سال نو با ایران فونت یک بار برای همیشه ا

توسط NEWSATROPAT در 17 فروردین 1401

فونت فارسی

مجموعه ویژه ایران فونت(آپدیت فروردین ۱۴۰۱)  ویژه سال نو با ایران فونت یک بار برای همیشه از فونت بی نیاز شو ! 195MB | 3,339 Files, 189 Folders سال نو مبارک ❣️

 

پکیج جامع فونت فارسی

پکیج جامع فونت فارسی

این پکیج حاصل زحمات تیم ایران فونت با سابقه یک دهه فعالیت و تجربه خوانش در دنیای تایپ فیس مجازی می باشد، در ادامه با معرفی پکیج و آموزش استفاده از این مجموعه فونت در گوشی های هوشمند و ویندوز در خدمت شما همراهان عزیز سایت ایران فونت هستیم.

این پکیج ارزشمند شامل :

۱۹۲ فونت سری A

۳۶۲ فونت سری B

۷۹ فونت سری Bahij

۸۰ فونت سری IR

۵ فونت ایران سیستم

۴۱ فونت سری P

۸ فونت سری PFD

۴۷ فونت سری SP

۴۰۲ فونت سری W

۱۶۸ فونت سری X

مخصوص مک(مکینتاش)

۵۶ فایل از شرکت LinoType Arabic

۲۹ فونت سری MAZAR

۲ نسخه از فونت پر طرفدار میرعماد

۳۷۸ فونت سری Mj

۸۵ فونت سری MRT

۲۹ فونت نستعلیق ساده و کشیده

۴۹ فونت دستنویس فارسی جدید

۱۰۷۰ فونت جدید عربی

۱۰۴ فونت جدید فارسی شامل سری فونت های انتظار، حریر، دارا و…

۲۱ فونت اختصاصی غیررایگان از ایران فونت

۱۲۹ فونت شامل ۱۱ مجموعه فونت سری Adobe Fonts و Android Fonts و apple و Microsoft Fonts و Samsung One Fonts و Suisse و Symbio Fonts و Ubunto Fonts نکته حائز اهمیت لینکه این قسمت به عنوان مثال در آیفون ورژن ۱۳ و ۱۵ به صورت آپدیت به این نسخه ها اضافه خواهند شد و از پک کامل فونت متغییر یا همان سری فونت های وریبل اورجینال فارسی استفاده شده شرکتی می باشند.

آموزش نصب فونت در ویندوز

پس از دریافت پکیج جامع فونت، با نرم افزار Winrar نسبت به استخراج یاExtract  فایل فونت ها اقدام فرمائید.

در فولدری که استخراج شده است بر روی فایل راست کلیک کرده و گزینه Install را کلیک کنید.

به علت بالا بودن تعداد فونت ها پیشنهاد می شود از نرم افزار های پیش نمایش فونت در وب استفاده و یا از قسمت مشاهده پیش نمایش های فونت در پکیج در قالب تصاویر با فرمت PDF استفاده کرده و فونت مدنظر خود را گلچین کنید.

خب پس از نصب، منتظر باشید تا فونت به صورت کامل نصب شود. حال برای استفاده کافی است برنامه مذکور را بسته و مجدد باز کرده و یا ترجیحا ویندوز را ریست کرده و با خیالت راحت از فونت های خود استفاده کنید.

آموزش نصب فونت در موبایل

شما هم اگر از تولید کنندگان محتوا در دنیایی مجازی هستید و با مقوله خوانش بهتر کلمات در دنیایی مجازی موافق هستید، قطعا این پکیج به شما پیشنهاد شده و می توانید با سرچ نام گوشی هوشمند خود و طریقه نصب آن در موبایل آشنا شوید.

برای استفاده از فونت در گوشی های هوواوی Themes manager و برای سامسونگ از قسمت Accessibility در قسمت Settings و Font size and style استفاده کرده در گوشی شیامی Region گوشی روی هند و یا اندونزی باید تنظیم باشد.

استفاده از لانچر ها هم روشی دیگر برای استفاده از فونت در گوشی موبایل می باشد.

در گوشی های آیفون با نصب اپلیکیشن iFont گزینه Files و مشاهده فهرستی از فونت ها و Install on ضربه زده و فونت مدنظر خود را نصب کنید. از دیگر برنامه های غیر رسمی اپل میتوان به iWork و Microsoft Office هم اشاره نمود.

دانلود مجموعه فونت کامل و بی نقض از دانلود مجموعه فونت کردیگرفته تا فونت‌هایی که در پایین واستون تحلیل کردیم، فونت‌های گرافیکی و کاربردی مخصوص بلاگر، اینفلوئنسر و فریلنسرهای عزیز دانلود دانلود مجموعه فونت‌های کشیده و کاتب قدیمی و جدید دانلود مجموعه فونت قلم های برتر سایت ایران‌فونت. فونت‌های قرآنی و فونت‌های مخصوص اینشات و فونت پیکس ارت برای دانلود این دانلود دانلود مجموعه فونت تایپوگرافی همین الان اقدام کنید این پکیج (آرشیو) به ارزش ۲۴۵۰۰۰ تومان هم اکنون ۹۷۰۰۰ تومان در اختیار تمام همراهان و خریداران عزیز iran font قرار گرفته شده است.

  • دانلود مجموعه فونت‌های اسلیمی
  • دانلود مجموعه فونت‌های نماد
  • دانلود مجموعه فونت‌های دستنویس
  • دانلود مجموعه فونت‌های مذهبی
  • دانلود مجموعه فونت‌های نستعلیق
  • دانلود مجموعه فونت‌های نستعلیق شکسته

و… کلی مجموعه ارزشمند جمع آوری شده توسط تیم پشتیبانی ایران‌فونت، دانلود مجموعه فونت فارسی مخصوص تکست گرافی فونت‌هایی مخصوص؛ فتوشاپ، ویندوز، موبایل و از همه مهم تر دانلود مجموعه فونت ورد

مجموعه فونت فارسی عربی انگلیسی
تعداد فونت ورژن اول ۱۰۰۰ ورژن دوم ۲۰۰۰ ورژن سوم ۳۰۰۰
زبان های فونت پارسی عربیک خارجی
انواع فونت خوشنویسی کوفی تزئینی

چرا باید پکیج دانلود مجموعه فونت فارسی فونت+ رو تهیه کنم؟

فونت پلاس شامل چرا ارزشمند است؟

  1. هدیه اول:‌ مجموعه ای از فونت‌های نستعلیق کم یاب که چه عرض کنم ! نایاب و دست نیافتنی !!
  2. هدیه دوم: تکمیل رایگان ابزار طراحی شما با بی نیازی از هر دانلود مجموعه فونت دستنویس ! با این هدیه جلب توجه کنید.
  3. هدیه سوم: سوپرایز های ماهانه در پکیج فونت+ سایت رسمی ایران‌فونت | دایرکتوری منابع فونت فارسی، عربی و انگلیسی

یک خروار دلیل برای تهیه خریدن این پکیج فونت ارزشمند وجود دارد!؟ قیمت مناسب طراحی زیبا خوانایی وضوح بالا همراه با دسته بندی شامل پرشین گلف، یاقوت تایپوگرافر ، نستعلیق شکسته و… طبقه بندی فونت‌های عربی دارای کچ پژ و فونت‌های انگلیسی(لاتین) ترکیبی و غیره ما در این پکیج (آرشیو) بهترین فونتها را برای استفاده شما یکپارچه و یکدست کردیم. یعنی فونتهای سری B را از 90 به 358 عدد افزایش دادیم. این فونتها کاملا فارسی هستند.

قبل از خرید این دانلود مجموعه فونت به نکات زیر توجه کنید!؟ خیلی از ماها عادت داریم وقتی ویندوزمون رو تازه نصب کردیم بریم از سایت های مختلف فونتهای رایگان رو دانلود و نصب کنیم و مشکلی که برامون پیش میاد فونت‌های سیستممون تکراری میشن! چرا؟؟ چون هر ارائه کننده ای اسم فونت رو یجوری نوشته عکس پایینو نگاه کنین وقتی من فونت Titrرو سرچ کردم چندتا آورده با اسامی مختلفاما پکیجی که ما آماده کردیم دیگه این مشکلات رو پیدا نمیکنی و همشون بصورت کاملا صحیح نامگذاری شدند و کاملا استانداردند و اینه تفاوت رایگان و پولی

دانلود مجموعه فونت فارسی

خرید دانلود مجموعه فونت؛ اولین و بزرگترین دانلود مجموعه فونت Font Collection ادعای ما این است که بسته جامع فونت فارسی بزرگترین بسته فونت فارسی در جهان است، نه فقط از نظر تعداد از نظر کیفیت نیز این پکیج (آرشیو) را منحصر به فرد میدانیم. با اطمینان خاطر به شما وعده می‌دهیم ما در این پکیج (آرشیو) هیچ فونت رایگانی را از قلم نینداختیم بلکه فونت‌های رایگان شگفت انگیزی هم برایتان در این مجموعه ارزشمند قرار داده ایم و با داشتن این پکیج (آرشیو)‌ی ویژه فونت شما به بزرگترین آرشیو فونت فارسی مجهز شده‌اید.

دانلود مجموعه فونت فارسی iran font سایت فونت فارسی ایران‌فونت ایران

دانلود مجموعه فونت ttf

دانلود مجموعه فونت فارسی ttf حقیقتا کار بزرگی صورت گرفته است. حالا بیش از 1 دهه از تولد مجموعه ایران‌فونت میگذرد. صرف ۱ دهه زمان و انرژی و بررسی هزاران فونت از سراسر جهان، جمع آوری، بازبینی، و بعضا اصلاح و ارتقای آنها اتفاق کمی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت. به اعتقاد ما با توجه به قابلیت‌های منحصر به فرد این پکیج (آرشیو)، حرفه‌ای بودن، جدید، جامع و یکپارچه بودن؛ بهترین بسته‌ی فونتی خواهد بود که تا حال حاضر عرضه شده است. این تنها یک بخش از محتویات بسته‌ی جامع فونت فارسی است.محتویات بسته جامع فونت فارسی

 

این پکیج (آرشیو) شامل همه فونتهایی است که تاکنون از سایت ایران‌فونت منتشر شده و صدها فونتی که تاکنون در ایران منتشر نشده است. این پکیج (آرشیو) حاوی بخش‌های زیر است:

  • فونت‌های نایاب عربی
  • فونت‌های خطی و ایموجی
  • فونت‌های سیمبل و کاراکتری
  • همراه با فونت شکسته نستعلیق و ۱۵ فونت اختصاصی ایران‌فونت
  • سری فونت‌های لوگو(برند)های معروف
  • سری فونت‌های دو و سه زبانه (سپهر میتونی واسه این نماد فونت‌های عربی و انگلیسی فارسی رو بچینی کنار هم)
  • سری فونت‌های گوگل، سامسونگ، ماکروسافت، آدوبی،آیفون(اپل) و اندرود
  • سری فونت‌های بنایی، مغربی(آندلسی)، مشرقی و…

موفقیت ۱ شبه قابل افتخار نیست! از قدمت این مجموعه شکرف بیش از یک دهه از تولد سایت میگذرد و شما با خریدی ارزان شاهد معجزه خواهید بود، بهتره خودمون رو آپدیت نگه داریم.

آیا میدانستید با این دانلود مجموعه فونت از آپدیت‌های ماهانه تخصصی رایگان بهرمند می شوید !

با خرید این پکیج اسم شما در قرعه کشی ماهانه باشگاه مشتریان ایران‌فونت قرار خواهد گرفت. برای خریداران این مجموعه هر ماه ۱ کد تخفیف ۱۰۰% محدود ارسال خواهیم کرد.

برای اینکه آرشیو شما هیچ نقصی نداشته باشد پیشنهاد میکنیم سایر بسته هایی که همراه این پکیج منتشر شده (فونتهای MJ، فونتهای بهیج، فونتهای لاینوتایپ) را نیز دانلود کنید.

اگر یک گرافیست و یا طراح حرفه ای هستید، اگر در صفحه آرائی نشریات و کتب فعالیت می‌کنید، اگر یک کانون تبلیغاتی هستید و… در خرید این پکیج (آرشیو) شک نکنید!

در این مجموعه با ارزش فونت فارسی شما با به روز رسانی ماهانه و اصلاحات در فونت‌های موجود در پکیج دیگر نیاز به هیچ دایرکتوری دیگر و نامعتبری نخواهید بود، بی تردید این پکیج بسته فونت فارسی را خریداری و دانلود کنید.

دسته: ,

 

در ایران برحسب معمول و بنا به تداول، مدل ذهنی طراح برای طراحی فونت فارسی، حروف و فونت های لاتین است. سال‌هاست طراحان هرگاه قصد طراحی فونت داشته‌اند، آگاهانه، دانسته و یا ناخودآگاه، بدون قصد قبلی؛ بی‌اختیار نگاه‌شان به حروف و تایپ لاتین بوده است و سعی در نوعی ترجمه‌ی شکل حروف لاتین به فارسی داشته‌اند. قلم (رایانه) به عنوان هنور(تمام کلمات، شکل های منفرد حروف، ویاشکل فیزیکی متن) می‌تواند برای برجسته کردن معنای کلمات، خلق یک حالت یا نماد، شکل یک موتیف دکوراتیو، یا تداعی تسلسل خواطر بصری به کار رود. حروف لاتین در فونت انگلیسی از آغاز به دو نوع کوچک؛ lower case و بزرگ؛ upper case یا به عبارتی حروف اول جمله و حروف بعد از حرف اول جمله تقسیم می‌شدند. اما فونت فارسی و فونت عربی با قرار گرفتن در اول کلمه و یا وسط و یا آخر و بلاخره به صورت تنها، شکل متفاوتی به خود می‌گیرند. حروف فونت لاتین در طول زمان از هم جدا شده و تک تک هویت مجزا و فاخر به خود گرفته‌اند، در صورتی که حروف فونت فارسی در ارتباط با یکدیگر و به صورت چسبیده به ساخت کلمه می‌انجامند. فونت فارسی در ذات دارای نامنظمی های ظاهری است که خطاطان در گذشته به سلیقه‌ی شخصی آنها را منظم می‌کرده‌اند. با از بین بردن بدون فکر این نامنظمی، مخصوصا در حروف متن؛ تایپ، فونت فارسی خوانایی خود را از دست می‌دهند. اکاتی مانند این از فرهنگی به فرهنگ دیگر و از دوره ای به دوره دیگر متغیراست، اما برای دانستن این‌ها و تشریفات دیگر یک طراح می‌تواند زمانی که به انتخاب فونت می پردازد تصمیمی بر مبنای مطالعه و آگاهی انجام دهد و انتخابی را به اجرا در آورد که با هدف در نظر گرفته شده هماهنگ باشد.

فونت

نگرش هندسی و ساده کردن بی از حد فونت فارسی و شبیه سازی تایپ لاتین، می تواند به دور شدن از زیبایی و خوانایی تایپ(فونت فارسی) های ما بیانجامد. سعی در نزدیک شدن به ساختار حروف لاتین امری است بیهوده، چون این دو زبان هیچ گونه شباهت ساختاری ندارند. فقط با ملاحظه‌ی نامنظمی ها و سعی در حل آنها در بافت خط فارسی است که می توان به تایپ فیس‌های موفق فونت متن و یا فونت تیتر دست یافت. گو اینکه طراحی فونت فارسی رایگان در قالب فرم دست‌نوشته کار آسانی نیست، چون اصلا سهولت طراحی فونت بر مبنای خط نسخ را ندارد، ولی ممکن است به پیچیدگی طراحی فونت بر مبنای خط نستعلیق هم نباشد. الیزابت رسنیک: فونت؛ تایپ اصطلاحی است که برای حروف الفبا، شماره‌ها، و علامت‌های نقطه گذاری که مجموعا کلمه‌ها، جمله‌ها، و بلوک‌های متن را می‌سازند به کار می‌روند. اعتقاد دارم که با طراحی فونت؛ تایپ فیس حروف ترکیبی که شامل دو حرف و حتی سه حرف باشند، ما قادریم انواع تازه‌ای از حروف تیتر را طراحی کرده کارا، موثر، زیبا و کاملا فونت ایرانی اصیل و فاخر باشند. تایپ فیس‌های جدید از تغییرات تکنولوژی و ایدئولوژی‌ها منتج شده اند. برخی فونت‌ها که ما امروزه آنها را مدرن یا پیشرفته می‌دانیم، دهه ها قبل ابداع شده‌اند. طراحان فونت همیشه طراح های خود را در یک سبک و سبد طبقه بندی نمی‌کنند.

دانلود فونت فارسی

ماهيت و ویژگی فونت؛ حروف می توانند ویژگی‌های صریح یا ضمنی داشته باشند که بسیاری از آنها مرتبط با فرم و سبک فونت است. ویژگی های صریح به مفهوم مستقیم و ادبی یک نشانه باز می‌گردد. طراحی یک پرنده شبیه به یک پرنده. ویژگی های ضمنی، مفاهیم عمیق‌تری دارند که در زیر سطح قرار گرفته‌اند و اغلب نتیجه مؤلفه های فرهنگی مانند ایده ها، ارزش ها، رفتارها و نگرش هاست. اگر شخصی را پرنده بنامیم ممکن است دلالت بر ترسو بودن وی داشته باشد اما اگر یک بازیکن بسکتبال را پرنده بنامیم، این تصویر ضمنی و به مفهوم شخصی است که در حین بازی در هوا اوج می‌گیرد.

دانلود فونت

همانند مردم، مکان‌ها و اشیا، فونت‌ها نیز دارای کیفیات؛ چگونگی‌ها، صریح؛ ظاهر و آشکارا و تعهد ضمنی هستند. یک ناظر بی طرف می تواند به یک فونت نگاه کند و در مورد آن خارج از تقابل سریف با سن سریف، قسمت‌های ضخیم با نازک یا عریض با فشرده، قضاوت بصری کند. به لحاظ کاربرد، توجه به نحوه استفاده از فونت و مد می تواند به طراح بگوید که آن فونت مرسوم و مد روز هست یا نه. نگریستن و توجه به ارتفاع X فونت و مقایسه آن با دیگر فونت‌ها و فیس‌های مشابه، می تواند به طراح کمک کند تا میزان قدرت و حجم آن را نسبت به یک فونت دیگر بسنجد. فونت‌های Old Style، با سریف (سَرَک)های نرم خود، دست سازتر و قدیمی تر از فونت های مشابه به روز شده هستند. آینده ای را تصور کنید که فونتی که شما استفاده می کنید مستقیما با ظاهر حقیقی و یا حقوقی شما در ارتباط باشد(همیشه الهام گرفتن نباید از فونت های موجود باشد)
کمینه کردن اطلاعات ...

 

 

آخرین مطالب