کتاب الکترونیک ورزشی

یکی از روش های افزایش اطلاعات در زمینه ورزش خواندن کتاب هایی است که در این زمینه توسط متخصصان، مربیان و یا اسا

توسط NEWSATROPAT در 25 آذر 1399
یکی از روش های افزایش اطلاعات در زمینه ورزش خواندن کتاب هایی است که در این زمینه توسط متخصصان، مربیان و یا اساتید رشته های ورزشی نوشته شده اند. از موضوع تناسب اندام و بدنسازی گرفته تا اثراتی که ورزش بر روی بدن می گذارد، همگی در دسته کتاب الکترونیک ورزشی قرار می گیرند. اگرچه خواندن کتاب های ورزشی برای برخی از افراد چندان جذاب به نظر نمی رسد اما افرادی هستند که به واسطه تحصیل و شغل خود به سراغ کتاب های ورزشی می روند. کتاب های ورزشی الکترونیک به خصوص برای افرادی که دانشجو یا اساتید رشته های ورزشی در دانشگاه و یا یک مربی ورزشی هستند جذاب تر است. اغلب خوانندگان کتاب های ورزشی در این سه دسته قرار می گیرند. خواندن کتاب های ورزشی به این افراد کمک می کند تا بتوانند دانش خود را در زمینه رشته مورد نظرشان ارتقا دهند. کتاب های ورزشی هم به صورت نسخه های چاپی و هم به صورت نسخه های الکترونیکی به زبان های مختلف موجود هستند. جدا از کتاب های ورزشی ترجمه شده به زبان فارسی، کتاب هایی نیز وجود دارند که هنوز به فارسی ترجمه نشده اند. البته معمولا نسخه های ترجمه نشده آن ها نیز در سایت های ایرانی پیدا نمی شود و برای پیدا کردن و دانلود آن ها باید به سراغ سایت هایی بروید که مرجع خرید این کتاب ها هستند. پیدا کردن سایت های فروش کتاب های الکترونیک زبان اصلی کار چندان سختی نیست، کافی است یک جست و جوی کوچک در مرورگر خود داشته باشید تا با انواع مختلفی از سایت ها رو به رو شوید. این سایت ها نسخه های الکترونیک کتاب های ورزشی و و زبان اصلی را در اختیار شما قرار می دهند. درگاه های پرداختی که معمولا برای خرید از این سایت ها وجود دارد، قابلیت خرید با استفاده از عابر بانک های ایرانی را ندارد. علاوه بر این با یک حساب سر انگشتی و تبدیل قیمت این کتاب ها به پول رایج کشور، احتمالا به قیمتی بسیار بالا خواهید رسید. اگر شما نیز برای خرید کتاب الکترونیک ورزشی مورد نظرتان با مشکل رو به رو شده اید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

خرید کتاب الکترونیک ورزشی مورد نظرتان را به ایبوک رالی بسپارید

شاید این موضوع برایتان کمی عجیب باشد، اما امکان پذیر است. سایت هایی وجود دارند که خرید کتاب های الکترونیک اورجینال را به جای شما از سایت مرجع انجام می دهند. این سایت ها کتاب ها را از سایت مربوطه خریداری و سپس آن را در اختیار شما قرار می دهند. سایت ایبوک رالی در همین زمینه فعالیت می کند. در نظر داشته باشید که برای خرید کتاب هایی که ایبوک رالی در اختیارتان قرار می دهند نیازی به پرداخت هیچگونه هزینه اضافی نخواهید داشت.

بیش از نصف قیمت خرید کتاب الکترونیک ورزشی را ایبوک رالی پرداخت می کند

دومین مزیت سایت ایبوک رالی پرداخت ۸۰ درصد هزینه کتاب مورد نظر شماست. این ویژگی نه تنها در مورد کتاب های الکرونیک ورزشی بلکه برای تمام کتاب های موجود در سایت ایبوک رالی وجود دارد. اما چگونه؟ سایت ایبوک رالی در هنگام خرید کل مبلغی که سایت مرجع برای دریافت کتاب در نظر گرفته است، را به دلار پرداخت می کند. پس از آن قیمت کتاب را به تومان تبدیل می کند. ۸۰ درصد از قیمت محاسبه شده را کم کرده و در نهایت عدد به دست آمده را به عنوان قیمت نهایی کتاب در نظر می گیرد. در واقع شما تنها ۲۰ درصد مبلغ کتاب را پرداخت خواهید کرد.

نحوه خرید کتاب الکترونیک ورزشی از سایت ایبوک رالی

هنگامی که وارد سایت ایبوک رالی با آدرس EBOOKRALLY.IR می شوید، در قسمت میانی صفحه، باکسی را مشاهده می کنید که برای وارد کردن عنوان، نویسنده و یا شابک در نظر گرفته شده است. وارد کردن هر کدام از این مشخصات و سپس جستجوی آن ها لیستی از کتاب ها را در اختیار شما قرار می دهد. این کتاب ها به همراه تصاویرشان برای شما به نمایش در می آیند. با انتخاب کتاب مورد نظرتان، اضافه کردن آن به سبد خرید و سپس پرداخت هزینه آن می توانید فایل دانلود آن را دریافت کنید.

هر خرید یک تخفیف

یکی از مزیت هایی که سایت ایبوک رالی برای مشتریان خود در نظر گرفته تخفیف ۲۰ درصدی است که بر روی تمام کتاب های خود اعمال می کند. ایبوک رالی این تخفیف را به صورت یک بن به کاربری شما واریز می کند. از مبلغ واریز شده به کاربری تان می توانید تا یک ماه بعد در خریدهایتان استفاده کنید.

مبلغ بن تخفیف در ایبوک رالی چگونه محاسبه می شود؟

اگر دقت داشته باشید، بن تخفیف مربوط به کتاب های مختلف مبالغ متفاوتی هستند. این تفاوت به دلیل تفاوت قیمت کتاب هاست. در واقع بن تخفیفی که به شما تعلق می گیرد، بر اساس مبلغ کتابی است که خریداری می کنید. ۲۰ درصد مبلغ هر کتاب به عنوان بن تخفیف در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال یک کتاب ۸۰ هزار تومانی، یک بن تخفیف ۱۶ هزار تومانی دارد.

کتاب های الکترونیک ورزشی کمیاب را بدون پرداخت هزینه سفارش دهید

یکی از مزیت های دیگر سایت ایبوک رالی امکان سفارش کتاب هایی است که در آرشیو آن وجود ندارد. برای سفارش این کتاب ها ابتدا باید از عدم موجودی آن در سایت مطمئن شوید. فهمیدن این موضوع تنها با جست و جو کردن کتاب به روشی که در بالا عنوان شد امکان پذیر است. پس از آن اگر کتاب در سایت موجود نباشد، گزینه ای با نام سفارش کتاب ظاهر می شود که با کلیک کردن بر روی آن می توانید سفارش خود را تکمیل کنید. برای ثبت سفارش باید لینک خرید کتاب مورد نظرتان را داشته باشید.
سفارش کتاب الکترونیکی
سفارش کتاب الکترونیکی
پس از دریافت قیمت کتابی که سایت ایبوک رالی به شما اعلام می کند و پرداخت آن می توانید لینک دانلود را دریافت نمایید. source
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن