پیامد های چت کردن در احساس چت

هر از گاهی ، کارمندان مرتبط Natarty ، با پخش اخبار مستند در اخبار ، توجه والدین را به پیامدهای منفی اتاق گفتگو

توسط NEWSATROPAT در 7 آذر 1399

هر از گاهی ، کارمندان مرتبط Natarty ، با پخش اخبار مستند در اخبار ، توجه والدین را به پیامدهای منفی اتاق گفتگو جلب می کنند و یا اقدامات و برخی دستگیری های مردم را به اطلاع عموم می رسانند تا خانواده ها نسبت به این پدیده حساس تر شوند. بودن.


-کنفرانس آسیب شناسی چت و فضای سایبری باید توسط دستگاههای ذیربط در شهرها برگزار شود ، در صورت ادامه وضعیت ، باید شاهد قربانیان زیادی باشیم که علاوه بر پرونده ها و شکایات فزاینده ، به نفع دادگستری و اجرای قانون خواهند بود. علاوه بر این ، نوجوانان و جوانان به عنوان نیروهای فعال در جامعه که ممکن است در آینده برای جامعه مفید باشند ، از دست نخواهند رفت.


8- یکی از مهمترین موضوعات مراکز حمایت اجتماعی از شهرها و پیشگیری از وقوع جرم در استانهای آن زمان ، موضوع جلوگیری از تلفات گپ برای افراد ، به ویژه برای "نوجوانان و دختران در نوجوانی" و اطلاع رسانی و انجام امور بود. دوره های آموزش عمومی اختصاص داده شده به مراحل بعدی اعتیاد به مواد مخدر ، محرک ها ، شرکت در مهمانی های غیراخلاقی ، فرار از خانه ، افزایش طلاق ، افزایش خیانت ، عقاید ضعیف مذهبی ، شورش علیه والدین ، رشد خشونت و پرخاشگری در جامعه. تأثیر خواهد گذاشت.


9- برای معلمان و کارمندان مدارس ، کارشناسان آموزش ، کارشناسان اجرای قانون و اجتماعی ، روحانیون و دانش آموزان ، دوره های آموزشی چت ، به طوری که آنها می توانند از آخرین یافته ها در مورد مسائل سایبری مطلع شوند و دانش آموزان و جامعه هدف را آگاه کنند. .


10- باید بپذیریم که با وسایل ارتباطی رایگان و هدیه غرب جنگ نرم دشمن در چت روم ها به خوبی و با کارایی بالا و بدون سر و صدا پیش می رود و نگرش افراد در سنین مختلف به دین ، انقلاب را تغییر می دهد. ایثار ، اعتقادات مذهبی ، احترام به بزرگترها ، بد اخلاقی کلمات ، الحاد ، لباس مبدل ، آرایش کامل پسران ، لباس های جنس مخالف و ... علاوه بر مورد بی چون و چرای جاسوسی غربی از طریق اتاق گفتگو در میان کاربران مسلمان. و به خصوص ایرانی ها ، در صورت امکان ، مهندسان توانمند ایرانی نباید هیچ اقدامی برای فیلتر کردن کامل وسط اتاق گفتگو و غیرممکن کردن دسترسی به اتاق گفتگو انجام دهند. این پیشنهاد افرادی هستند که وقت خود را بیهوده با نیت غیراخلاقی تلف می کنند. یا پول خرج کنید و فقط نمی خواهید غنیمت خود را از دست دهید ، افزایش بی شرمی ، بی اخلاقی ، بنیان های ضعیف خانواده و اخلاق ، آسیب به وفاداری همسر ، مشکلات انحراف جنسی ، مشکلات شخصی و روانی برای جامعه فعال و سرمایه های آینده کشور. پروتکل صهیونیستی برای جوانان خسته کننده ایرانی ، انزوای آنها ، تغییر نگرش های مذهبی ، درگیری ایرانیان در امور عاشقانه ، از بین بردن حریم خصوصی ، نقض هنجارها ، مسائل لجام گسیخته لذت جنسی ، روابط جنسی و غیراخلاقی آزاد و غیره ، مورد بحث قرار گرفته است. و تمدید شده ، که از حوصله این یادداشت خارج است. مواد مرتبط را تهیه کنید. به یاد داشته باشید که به گفته غربی ها: ناهار رایگان به کسی داده نمی شود!


11 - علی رغم هشدارهای روانپزشکان و روانشناسان خارجی و ایرانی در مورد تأثیر زیاد گپ در افسردگی ، به ویژه کودکان و نوجوانان ، بسیاری از خانواده ها هنوز آنچه اتفاق می افتد را نمی پذیرند و حتی شنیده اند که فرزندشان اجبار چت را مجبور کرده است که عقب نماند. چشم و اظهارات و تعارف همسایگان و بستگان دیگر ، اما در آینده مجبور به پرداخت هزینه های بیش از حد برای جبران خسارت ، همان هزینه ها و عبارات کم همسران برای تقلید از برنامه استفاده می کنند. ماهواره های مخرب این بمب را که اخلاق و عفت خانواده ایرانی را از بین می برد ، به دیگران می فروشند ، اما آنها نمی گویند که خود آنها مشکلی دارند که در آینده باید با آنها روبرو شوند.


   در این مورد ، باید به مشکل شبکه های اجتماعی مخرب مانند فیس بوک و توییتر اشاره کنیم که به دلیل ارتباط چشمی یا حقارت و عدم اعتماد به نفس و نداشتن امتیازات و توانایی های واقعی ، بسیاری از خانواده ها و همسران از زن و شوهر (معمولاً "جوان") اطلاعی ندارند. به طور مشترک عکسهای خانوادگی و شخصی این سایتهای جاسوسی فاسد و منحرف غربی را منتشر کرده اند و توسط برخی مورد سو استفاده قرار گرفته اند ، اکنون مورد ضرب و شتم ، طلاق یا خودکشی قرار گرفته و پرونده قضایی تشکیل داده اند. پرونده های قضایی در کشور افزایش یافته و لازم است در این زمینه ها با سایر همسران و خانواده ها مشورت شود ، اما موضوع "سنگسار و نظم و انضباط" در این زمینه نیز هزینه های زیادی برای دولت خواهد داشت و باید اقدامات فوری برای جلوگیری از آن انجام شود. . انجام شود زیرا قبل از درمان است ...


12- با توجه به اینکه دانشجویان از بیشترین کاربران گپ هستند ، نمایندگان فرهنگ دانشگاههای کشور در فواصل زمانی مختلف برای انجام سمینارهای علمی آسیب شناسی در گپ توسط اساتید مجرب ، این مهم است .

پست این هفته برای گپ است. برای این کار ابتدا چت و تاریخچه آن را تعریف کنید ، سپس به یاهو مسنجر ، پرکاربردترین نرم افزار چت مراجعه کنید و سایر عناوین عبارتند از: دسته افراد در چت ، مزایا و معایب چت ، راه های کاهش آسیب چت های اینترنتی داخل اتاق ، گپ در ایران و نتیجه گیری.

دنیای مجازی چت به عنوان ابزاری قدرتمند برای برقراری ارتباط با دیگران در این دوران بسیار ارزشمند است ، بنابراین شخص به خوبی می داند که برای برقراری ارتباط از طریق اینترنت از طریق مرزها ، به جهانی می رسد که مسافت مهم باشد. تلفات. برخی آن را "تالار گفتگو" می نامند و بیشتر مردم این محیط را به عنوان "اتاق گفتگو" می شناسند. یکی از نکات مهمی که باعث جذب افراد به اتاق گفتگو می شود ، نیاز افراد به دوستی و ارتباطات اجتماعی به هر شکل و عنوانی است که اینترنت بتواند این نیاز را برآورده کند. اینترنت به شخص کمک می کند تا مشهور نشود ، یعنی می تواند بدون نشان دادن هویت خود هر کاری انجام دهد ، بنابراین بدون مسئولیت احساس آزادی زیادی می کند. گروه های گفتگویی تکنیک ها و ابزاری را در اختیار افراد قرار می دهند که به آنها امکان می دهد بدون دانستن حقیقت یا دروغ ، تصویری مطلوب و قابل قبول از خود ارائه دهند. افراد حتی می توانند جنسیت ، طبقه اجتماعی ، تحصیلات ، محل زندگی ، حرفه ، درآمد و سایر خصوصیات خود را نادرست معرفی کنند و خود را بدون نقص معرفی کنند. بیشتر افراد در چت روم به دنبال جنس مخالف هستند. به دلیل دسترسی آسان به اینترنت و ناآگاهی شخص و پنهان شدن هویت واقعی وی ، تنوع ارتباطی ، عدم سرمایه گذاری و ریسک در این زمینه ، گرایش به اینترنت و اتاق گفتگو به طور فزاینده ای در بین نوجوانان و جوانان دیده می شود.

استفاده عمومی از شبکه های رایانه ای از اوایل دهه 1980 با ارسال نامه های الکترونیکی غیر همزمان همزمان در یک محیط چند کاربره با استفاده از سرور داشبورد BitNet آغاز شد. سپس سیستم عامل یونیکس ، در نسخه بعدی خود در سال 1983 ، به دو کاربر امکان ارتباط همزمان با استفاده از دستور Talk را داد. با استفاده از این دستور ، دو کاربر می توانند همزمان صحبت کنند. مشکلی که در این دستور وجود داشت این بود که کاربر فقط می توانست با شخص دیگری که از طریق دستگاه وارد شده است صحبت کند و همچنین باید اطلاعات دقیق در مورد کاربر و رایانه داشته باشد.


در سال 1988 ، پدیده ای جدید به نام I. R. C معرفی شد و ورود همه کاربران آن از هرجای دیگر و برقراری ارتباط با تمام کاربرانی که در این زمینه صحبت می کنند را امکان پذیر می سازد و یک نام یا عنوان عمومی را تعریف می کند و موضوع مکالمه را مشخص می کند. ایجاد و گپ زدن این پدیده به سرعت در حال رشد است و سرورهای مختلفی برای آن در مناطق مختلف جهان تنظیم شده است. امروزه علی رغم توسعه بسیار زیاد چت و گسترش آن در محیط های چندرسانه ای ، هنوز هم یکی از پرکاربردترین روش های چت و گپ در اینترنت محسوب می شود. با توسعه اینترنت و تعریف پروتکل ها ، سیستم های گپ جدید مبتنی بر وب ایجاد شده اند. این سیستم ها با استفاده از فناوری XML و ابزارهایی مانند جاوا به سرعت توسعه یافتند. مکالمات از این طریق دیگر به برنامه یا سیستم عامل خاصی احتیاج ندارند و کاربر می تواند به راحتی با افراد دیگر در محیط وب چت کند. امروزه با افزودن شکلک و لبخند به بیشتر اتاق های گفتگو ، کاربر این امکان را دارد که در محیط وب به طور همزمان و چندرسانه ای با افراد دیگر صحبت کند.


همزمان با توسعه وب چت ، نرم افزار ویژه چت ایجاد شد. اولین قدم در این زمینه با تولید نرم افزار ICQ برداشته شد ، که دستیابی به موفقیت در زمینه چت بود. نرم افزار ذکر شده به کاربر این امکان را می دهد که علاوه بر چت عمومی و استفاده از اتاق گفتگوی موضوعی ، بتواند افراد را برای گپ زدن جستجو کند ، لیستی از دوستان خود ایجاد کند ، برای افرادی که درگیر سیستم هستند پیام ارسال کند. در آفلاین کار نکنید و به صورت خصوصی با افراد دیگر گپ بزنید. ICQ به سرعت مورد استقبال نرم افزارهای دیگر از جمله PalTalk قرار گرفت ، اما با راه اندازی Yahoo Messenger این نرم افزار به سرعت از سایر رقبا پیشی گرفت و هم اکنون به دلیل قابلیت های بالا و استفاده رایگان از کلیه خدمات ارائه شده ، رایج ترین نرم افزار گپ است.

آخرین مطالب