نودیسندگی در نودهشتیا

به نام حقبا شیوع ویروس کرونا و خانه نشین شدن مردم، مشکلاتی از قبیل بی حوصلگی افراد و حیجم شدن اوقات فراغت، خلق

توسط NEWSATROPAT در 25 اسفند 1399

به نام حق
با شیوع ویروس کرونا و خانه نشین شدن مردم، مشکلاتی از قبیل بی حوصلگی افراد و حیجم شدن اوقات فراغت، خلقشان را تنگ نموده است.
در عصر امروز که تکنولوژی پیشرفت بسیاری کرده و با همه گیری گوشی های هوشنمد، یاد کتاب و کتابخوانی به مرور در ذهن مردم به فراموشی سپرده شد.
حال در این میاد می‌بایست یک سری شرایط محیا می‌شد که با استفاده از تلفن همراه، فرهنگ کتابخوانی حفظ و از بین نرود.
آن زمان که کتاب ها در فرمت هایی نظیر pdf، apk در آمد و امکان نمایش آنها بر تلفن های هوشمند پدید آمد، تا حدودی به ترویج کتابخوانی افزوده شد؛ اما مورد حائز اهمیت این بود که کیفیت کتاب های الکترونیکی به مرور کمتر و کمتر می‌شد و کم کم مخاطبان رمان خوان، علاقه خود را به مطالعه کتاب الکترونیکی از دست می‌دادند.
در این بین با تشکیل سایت های نویسندگی در زمینه حمایت از نویسندگان، گامی در بهبود کیفیت کتاب ها و حمایت نویسندگان برداشته شد.
در ابتدا سایت نویسندگی با اسم نودهشتیا پدید آمد که سالیان سال در زمینه حمایت از نویسندگان فعالیت تخصصی خود را آغاز و روز به روز با گسترش خدمات خود، نگاه نویسندگان زیادی را به سمت خود کشیده است.
نودهشتیا در راستای تقویت کتاب ها گام های موثری برداشته که هنوزه آوازه نودهشتیا از میان نویسندگان برتر مجاری به گوش می‌رسد.
به طور طبع انجمن نودهشتیا به هدف تقویت و حمایت نویسندگان پدید آمده و با ارائه خدمات رایگان به آنها، سعی در بهبود کیفیت کتاب های مجازی برداشته است.
علاوه بر آن با احداث سایت دانلود رمان و دیگر گونه های نویسندگی، خوانندگان را از بلاتکلیفی در رابطه با پیدا کردن جدید ترین رمان ها در آورده و دامنه‌ی گسترده کتاب های خود را در مقابل آنها قرار داده است.
بدین صورت که کتاب ها، در انجمن نودهشتیا نوشته و تنظیم  می‌شوند، از لحاظ ساختار و ساختمان رمان بررسی شده و هنگامی که اثر، به بهترین شکل اصلاح و گرد هم امد، در سایت دانلود رمان نودهشتیا برای عموم به اشتراک گذاشته می‌شود. ادرس انجمن نودهشتیا forum.98ia2.ir

آخرین مطالب