حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای مجازی

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه اسباب و اثاث خانگی اهمیت پشتوانه وار

توسط NEWSATROPAT در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>فروشگاه</span> <span class=changed>نو</span> <span class=changed>اسباب</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه اسباب و اثاث خانگی اهمیت پشتوانه واردات مستقیم، مولودی مال Moloudimall

فروشگاه اینترنتی اسباب و اثاث خانگی مجموعه مولودی محصول اساسی بیش از سه ده سال کار حرفه ای در راستا لوازم خانگی، یعنی از سال 1370 درگیر به فعالیت و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، گروه مولودی جنس در حوزه فروش اسباب خانگی اساسی دقت به استانداردها و نیاز مشتریان حیاتی بالاترین میزان مرغوب بودن و مناسبت ترین قیمت، فعالیت خویش را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی شروع کرده است.

هم هم اکنون مولودی مال مفتخر می باشد که دارای اعتنا به رضایت مشتریان و همکاران جزوء خوش نام ترین های بازار اسباب خانگی کشور ایران باشد. در گفتگویی که حساس مادح مولودی مدیریت ارشد همین مجموعه داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان همین گروه ملازم آوردیم:

امید میباشد که مشتریان دائمی و کهن نیز مهم حضور در باشگاه مشتریان وب سایت مولودی مال، ما را مفتخر کنند و به طور همزمان از هدایا و تخفیفات ویژه سایت اینترنتی لوازم خانگی مولودی محصول به جهت مشتریان دیرین استعمال نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال راضی بودن خریدار عزیز از خرید کردن خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به تارنما مولودی جنس میتوانید از نشانی زیر استفاده نمایید:

آدرس تارنما رسمی گروه مولودی مال: مولودی مال

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سال های پیشین به تیتر یک عدد از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، همین شرکت کار خود در حوزه اسباب خانگی را از سال ۲۰۱۸ با واردات محصولات اصلی میزان مرغوب بودن دیجیتال شروع کرد. محصولاتی عمدتا اهمیت برند های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست این شرکت از همان ابتدا بر این اصل بوده هست که لیاقت خرید کننده کالی ناب خرید کردن یک فرآورده اصلی کیفیت و راضی بودن بخش هست و نیکی هر کلایی حساس هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از بها رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی می باشد وقتی که هدف شما نیز ارائه محصولات اهمیت کیفیت و هم قیمت مطلوب و رقابتی هست فعالیت دوچندان پیچیده و مشکلی را پیش بر روی خود کالی ناب خواهید گذاشت. البته این مجموعه امیدوار میباشد که به امداد پروردگار و تلاش همکاران کماکان که تا به امروز در به وقوع پیوستن همین دارای موفق بوده‌اند در آتی نیز جهت جلب رضایت مندی بخش اعظم مشتریانشان کارایی ببیشتری شکل بدهند.

کالی ناب بی حریف در قیمت محصولات شیائومی در بازار

در ضمن فروشگاه کالی ناب رو در حوزه محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی اصلی بها رقابتی و دوچندان خوب به نسبت بازار بها محصولات شیائومی در نظر گرفت.

برای مراجعه به فروشگاه کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر روی پیوند زیر کلیک نمایید:

آدرس وب وب سایت فروشگاه اینترنتی کالی ناب: کالی ناب

لوگو کالی ناب
لوگو دکان کالی ناب

فروشگاه محصولات خانه و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک سایت گزینه پسند برای بانوان و نوعروسان مشکل پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به تیتر یک بازرگانی مطمئن و به شکل حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته میباشد و از در آغاز سرمایه خویش را بر تهیه محصولات حیاتی میزان مرغوب بودن سازه نهاده است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره مغازه اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا دارای خدماتی گوناگون و گلچین نمودن از بهترین برندهای بازار به جای همه چیز فروشی و فروش نامطمئن، با نگاهی حیاتی و هدف راضی بودن مشتریان خویش را از در میان تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خود انتخاب کند؛ مطمئن‌تر، دارای کیفیت‌تر و مهم بها های منصفانه را به مشتریان جانِ خویش ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی اثاثیه خانگی اورجینال

در ارتباط حیاتی تارنما خانگی لند کلیدی رئیس فروش با شخصیت همین تیم توانمند و حساس میزان مرغوب بودن صحبت کردیم و از کیفیت محصولات و تنوع دوچندان بسیار همین وبسایت به نسبت سایر سایتها فروش اینترنتی محصولات لوازم خانگی سوال پرسیدیم، ولی پاسخ آقای هیمن عبداله پوری مضاعف جذاب و به اندازه بود:

در سال چهارم کار خواستیم کاری بزرگ‌تر نماییم و قدمی جدید برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و با مجموعه‌ای از بهترین مرکزها مستقیم صادرات محصولات اسباب خانگی و اسباب و اثاث جانبی بر سر میز مذاکره نشستیم و حیاتی متخصصین این حوزه در جهت همکاری به جهت پشتیبانی و هدایت خرید مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه این مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری مدیریت فروش مجموعه خانگی لند

مشاهده و بررسی محصولات وب سایت خانگی لند توصیه میشه، به ویژه به جهت بانوان و دوستانی که برای تهیه و تنظیم جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو مغازه اینترنتی خانگی لند

آدرس سایت خانگی لند یکی از بهترین مراجع تهیه و خرید کردن جهیزیه عروس از بانه: خانگی لند

پیشرومال یک سایت جامع از لوازم خانگی و محصولات تکنولوژی روز عالم pishromall

سایت دکان اینترنتی پیشرو مال ، از پایین تیم سایتهایی می باشد که تمرکز اصلی آنان بر محصولات مختص و تکنولوژیک است، این دکان در سال 1400 اهمیت فروش محصولات وب سایت آمازون در کشور‌ایران و اهمیت قیمت کمتر از این سایت بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به شکل جدی، عمل خود را در حوزه محصولات 'خانگی گجت و جانبی دارای کیفیت و گارانتی دار در سال 1401 آغاز کرد. هدف همین تیم فروش محصولات اهمیت میزان مرغوب بودن و اهمیت بها های مناسب و خدمات متفاوتی از دیگر سایت ها می باشد. تیم پیشرومال همت بر ارسال محصولات در سرعت بالا ترین زمانه و بالاترین خدمات را دارد.

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان در کمترین روزگار ممکن را دارد. بها محصولات موجود در پیشرومال کارایی شده همواره به روز باشد و میتوانید حساس تصور راحت تصویب پیشنهاد نمائید.

در واقع موضوع خاصی که پیشرو متاع را در منتخب این مقاله ما گنجانده حضور گسترده محصولات تارنما برنده آمازون در محصولات این وبسایت اینترنتی می باشد.

حتما سری به این سایت بزنید، شاید شما نیز مانند ما محصولاتی رو اونجا پیدا نمایید که در بقیه سایتها یا سرچ های اینترنتی اهل ایران نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: پیشرومال

فروشگاه پیشرومال
لوگو مغازه پیشرومال

یک سایت بینظیر برای خرید کردن لپ تاپ استوک، مارک نام آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنجمی آیتم از لیست معرفی 1+4 دکان برتر، فروشگاهی غیر لوازم خانگی البته لازم برای علاقمندان به لپ تاپ و خرید کردن لپ تاپ، فروشگاه اینترنتی آبیدر استوک به تیتر وبسایت فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ درگیر به کار شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این قابلیت را برای مشتریان آماده می‌آورد که ارزش ها را مقایسه کنند و بتوانند مدل‌های متنوعی را بررسی کنند. نکته جذاب در مورد لپ تاپ استوک قیمت آن است. بودجه آیتم نیاز به جهت خرید لپ تاپ استوک نسبتاً یک سوم دارایی گزینه نیاز به جهت خرید کردن یک لپتاپ نو کلیدی مشخصاتی مشابه است.

اما آنچه فروشگاه لپ تاپ آبیدر استوک را از سایر رقبا متمایز می کند، علاوه بر ارزش منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره عالی قبل از خرید لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید هر لپ تاپی حساس این گروه در ارتباط باشید و محصولات این فروشگاه رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید سوای نگرانی

مسئله اهمیت در خرید لپ تاپ های استوک کیفیت و اطمینان از کارکرد و تندرست بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار عالی به جهت راحتی خیال مشتریان، قطعا قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای کامل دستگاه را برای مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت استعمال مشخصی را برای کاربران در لحاظ گرفته اند که در صورتی که در دوران استفاده مشکلی متوجه دستگاه شد بدون هزینه دستگاه را رجوع دیتا و یا این که هزینه را به حساب خریدار واریز می کنند و یا این که دستگاهی فارغ از ایراد احتمالی برای ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که توسط آبیدر استوک ارائه می‌شود، امکان تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. اهمیت اعتنا به حجم بالای سفارشات، تلاش کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کاهش از ۴ روز کاری)

برای خرید و یا بازدید مدل های محشر لپ تاپ استوک بی تردید به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و بها لپ تاپ استوک : آبیدر استوک

در نهایت در یک جدول می تونیم همین چهار فروشگاه رو مهم نیز مقایسه کنیم:

در جدول ذیل همت کردیم بهترین خصوصیت های هر دکان اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه خدمات 1+4 فروشگاه معرفی شده

در صورتی که شما هم مغازه مهربانی میشناسید صد رد صد معرفی کنید.

نکات حساس در خرید کردن اینترنتی

امکان خرید کردن و فروش امن از شیوه اینترنت، دلیلی با به جهت پیروزی کسب‌وکارهای اینترنتی است. اکثری از مشتریان نسبت به این نوع معاملات شک و تردید دارند زیرا نگران‌اند که دیتاها شخصیشان به وسیله هکرها یا این که کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. با امداد علم روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در حالا پیشرفت‌ هستند و هر روز به جهت امنیت و راحتی عمده خرید کردن و فروش اینترنتی یک استراتژی نو ابتکار اختراع می‌شود. اساسی وجودِ این، هنوز هم اکثری از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در به کارگیری از اینترنت شک دارا‌هستند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته اصلی که در خرید اینترنتی باید به آن دقت کنید این می باشد که خرید خود را از یک وب سایت معتبر و خوش سابقه انجام دهید. بدون شک نظرات کاربران در رابطه حیاتی ارآیه جنس و رضایت مشتریان را در لحاظ بگیرید.

به این نکته دقت نمایید که برای پیدا نمودن وبسایت های دارای در نتایج جستجو ممکن میباشد تقلبی شکل دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس کارایی نمایید وبسایت هایی که میشناسید را تعیین کنید نه لزوما سایت هایی که در نتیجه ها ابتدایی گوگل بالا آمده اند. در اسم تارنما مراقب خطا املایی یا این که دامنه ی آن (به تیتر مثال .net به جای .com .net) باشید و بدون شک از صدق و صدق آدرس سایت اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای با ssl اعتبار خرید کنید

هرگز اساسی استفاده از کارت اعتباری خود از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را کارگزاری نکرده است ، هیچ خرید آنلاین و یا این که پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. ولی همین آیتم را چطور متوجه شویم؟ سایتی که اساسی SSL رمزگذاری شده هست نشانی اینترنتی آن اساسی HTTPS آغاز می شود نیکی فقط اهمیت HTTP.

علاوه بر همین نمادی از یک قفل کوچک هم در آدرس توشه آن ظواهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار نشانی یا این که نوار شرایط پایین قرار دارد که رده قرارگیری آن ، بستگی به دسته مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS درحال حاضر حتی در وب سایت هایی که خرید کردن اینترنتی را ارائه نمی دهند نیز فعال هست ونشانه ای از امن بودن آن تارنما دارد. همین استاندارد تا جایی اهمیت میباشد که google Chrome هر صفحه ی بدون رمزگذاری SSL را به تیتر “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

از رمز دوم پویا استفاده کنید

رمز پویا کارت بانکی یک عدد از اصلی‌ترین مورد ها امنیتی برای خودداری از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های مختلف برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. این روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی اهمیت روش‌های متفاوت برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در مرزوبوم زیاد گسترده شده و بخش اعظمی از افرادی که داده ها کمی از روش‌های سارقان امروزی دارا‌هستند مبتلا ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در موقعیت رمز ثابت شما برای خرید کردن اینترنتی یا انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم مستمر دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری مثل شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به روش فیشینگ سارقان به شکلی کاربران را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک ورقه جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا این که به عبارتی رمز پویا راهکاری برای رسیدن به امنیت در سرویس ها اینترنتی است. در علیه رمز ثابت، رمز پویا قرار دارد و به معنای واژه رمزی می باشد که می‌تواند فقط به جهت یک بار در تراکنش مورد استعمال قرار گیرد. بر پایه آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ استدلال شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در مرز و بوم است. به این خاطر استفاده از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز ثابت در فرمان عمل قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود اساسی جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی همگی بانک‌ها می‌توان میزان قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کمتر داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کاهش می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای به کارگیری از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر توشه خرید کردن اینترنتی یا پرداخت‌های تهیدست رمز دوم کارت، از رمز پویا که خزانه در اختیارشان قرار می‌دهد، استفاده کنند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین کار هایی که در سال های آخر در باطن سرزمین آغاز شده، تصویب و سوق‌دهی دکان های اینترنتی است. نشانه اعتماد الکترونیکی که بوسیله وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور‌ایران به مغازه های آنلاین داده می شود بهترین راه به جهت تشخیص و شناسایی یک وب وبسایت معتبر از وب وب سایت های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی دکان های آنلاین می توانند اهمیت تصویب نام اینترنتی در سامانه نشانه اعتماد الکترونیکی به آدرس www.enamad.ir درخواست ثبت دیتاها و اختصاص نشانه اعتماد را داشته باشند. همچنین همه فروشگاه های مورد تایید می بایست علامت اعتماد الکترونیکی را (که به شکل یک e آبی رنگ به همراه یک یا چندین نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: به عبارتی طور که می دانید جعل کردن یک آیکون گرافیکی کار چندان سختی نیست. در عاقبت در صورتی که می خواهید از امنیت یک وب تارنما به طور کامل مطمئن گردید کافی است به ورقه کسب و کارهای اهمیت علامت اعتماد الکترونیکی در همین وب وب سایت مراجعه کنید و اهمیت یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن سایت مورد حیث اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین به جهت خرید های الکترونیکی از درگاه های متصل به خزانه های طرف قرارداد استعمال می کنند. پس در همین نخست می بایست دقت داشته باشید که هیچوقت به فروشگاهی که به جهت انتقال مبلغ خرید کردن از شماره کارت فردی به کار گیری می نماید اعتماد نکنید. درگاه های بانکی اهمیت به کار گیری از پروتکل های امن SSL ارتباط شما را اصلی خزانه مورد حیث برقرار می کنند. به این ترتیب اگر به نوار نشانی وب وبسایت بانکی که از طرز دکان به آن متصل شده اید دقت کنید، در شروع آن می بایست عبارت https را تماشا کنید. درصورتیکه ورقه خزانه آیتم لحاظ حساس عبارت http هست هیچ وقت اطلاعات حساب بانکی خویش را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در هنگام وارد نمودن داده ها کارتتان در صفحه بانک گزینه نظر، حتی درصورتیکه کلیه وضعیت دیگر نیز مثبت بودند تا جای ممکن از صفحه کلید های مجازی (Virtual Keyboard) به کارگیری نمایید تا ضریب امنیتی عمل شما فراتر باشد. همچنین تا حد قابلیت و امکان از به اندازه نت ها و رایانه های موجود در مرکز ها عمومی نظیر مدرسه ها و دانش کده برای انجام خرید کردن اینترنتی استفاده نکنید.

از مرورگر به روز به کار گیری کنید

بسیاری از اشخاص از مرورگرهای دیرین و غیراستاندارد مانند اینترنت اکسپلورر نسخه ۶ یا مرورگرهای سابق دیگر استعمال می‌کنند.

توجه نمائید که درصورتیکه به سلامت اطلاعات خویش حیاتی می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به درستی بر روی مرورگر خود ببینید، از آخری نسخه مرورگر گزینه علاقه‌تان به کارگیری کنید. زیرا در اصل مرورگرها خود حیاتی مشکلات و حفره‌های امنیتی هستند که دارای کشف آنها نسخه‌ای تازه جهت پوشش همین حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از آخرین ورژن مرورگرتان به جهت خرید الکترونیکی به کار گیری کنید.

 

روش فعالسازی رمز پویا برای خرید کردن اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی تنها و صرفا به وسیله بانک صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر بانک می‌توانند برای اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خود به شعب آن خزانه مراجعه کنند. همینطور اخذ رمز پویا از طرز پیام کوتاه و یا راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های مهیا شده به جهت ارائه آن به مشتریان توسط بانک‌ها است. بانک مرکزی نیز اهمیت هدف نظارت و راهبری همین پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از شروع دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در بیشتر بانک‌ها باجه‌ای به خواسته ارائه سرویس ها الکترونیک در لحاظ گرفته شده و مشتریان هر خزانه برای دریافت هدایت و خدمات دارای ارتباط کلیدی رمز پویا می‌توانند به این باجه‌ها مراجعه کرده و خدمات اخذ کنند. همینطور در شکل پیدایش مشکل، مشتریان می‌توانند همین مهم را از طرز روابط‌عمومی مدیریت شعب هر خزانه پیگیری کنند. یا این که دارای مرکز پشتیبانی تلفنی بانک تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، سرویس ها پرداخت اینترنتی را از شیوه یکی از از بانک‌های میهن دریافت می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین وقتی می‌خواهید تراز پرداخت وجه را از طرز کارت انجام دهید وارد درگاه پرداخت بانک مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی کلیدی طراحی و ایجاد درگاه‌هایی مشابه به درگاه‌های حساس بانکی و آدرس‌های مشابه آن را در اختیار اعضا قرار دیتا و به محض وارد کردن دیتاها بانکی، مبادرت به سرقت اطلاعات حساب‌های بانکی و در نهایت سرقت وجوه از حساب بانکی کاربر می‌کنند، لذا باید نسبت به فعال نمودن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خود اقدام کنند.

مجرمان سایبری حیاتی ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و اعتقاد نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، اسباب خانگی و بسته‌های هدیه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا کاربر را وارد صفحه جعلی و شبیه سازی شده خزانه کرده یا این که در برخی از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش مانند دیوارو شیپور مبادرت به گرفتن گوشه ای از پول متاع به عنوان پیش پرداخت یا همان بیعانه کرده و بعد قطع رابطه می‌کنند.

در انتها باز هم می بایست به این نکته اشاره نماییم که یک مغازه دارای را نمی قدرت صرفا حیاتی دقت به سکو آن در وب تارنما هایی مانند الکسا یا این که تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن آشنایی و ممکن میباشد یک صفحه فروشگاهی ساده در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب تارنما لبریز زرق و برق اینترنتی مهم هزاران تماشا کننده و سکو جهانی بالا داشته باشد. حیاتی رعایت همین نکته ها ساده می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در دهه اخیر، حساس دقت به شتاب بالای خرید، شتاب بالای ارسال، هزینه کمتر و صرفه جویی از اتلاف وقت افراد به خرید کردن اینترنتی تمایل زیاد زیادی نشان داده‌اند ولی نکته‌ای که همواره از شروع به دست آوردن و کارهای اینترنتی مطرح بود و افراد نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که اهمیت توجه به دغدغه‌های افراد در دنیای کنونی، خرید کردن اینترنتی در هر جایی از جهان فرار ناپذیر است. از این رو ملاحضات و نکات بالا از مهمترین مواردی می باشد که می‌تواند به جهت اعتماد به یک مغازه اینترنتی به شما امداد کند و آگاهی شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آتی بالا چیره شود تا در نهایت خرید کردن اینترنتی بدون دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم این مقاله توانسته باشد به جهت شما در خرید اینترنتی بهتر امداد کننده و راهنما باشد.

با تشکر

آخرین مطالب