بهترین کرم موبر تناسلی

بهترین کرم موبر تناسلی شما احتمالاً محصولی از محصولات مراقبت از پوست شما است که برای انتخاب آن بیشترین انرژی ،

توسط NEWSATROPAT در 14 دی 1399

بهترین کرم موبر تناسلی شما احتمالاً محصولی از محصولات مراقبت از پوست شما است که برای انتخاب آن بیشترین انرژی ، پول و زمان را صرف کنید. این حتی ممکن است به عنوان یک فکر بعدی باشد شما هنوز هم می توانید از هر آنچه مادرتان در دبیرستان برای شما خریده است استفاده کنید (کاملاً آن را دریافت کنید). اما به این فکر کنید: یافتن یک کرم اصلاح * عالی * نه تنها می تواند برنامه دوش شما را به صورت نمایی بیشتر شبیه آبگرم تبدیل کند ، بلکه می تواند به مرطوب سازی پوست ، جلوگیری و تسکین تحریک و سوختگی تیغ کمک کند و بویایی و احساسی برای شما ایجاد کند. فوق العاده تازه

FYI ، تنها هدف اصلاح کرم ها و ژل ها کمک به از بین بردن موها نیست. جوشوا زایچنر ، مدیر زیبایی و تحقیقات بالینی در زمینه پوست در بیمارستان Mount Sinai در شهر نیویورک توضیح می دهد: "کرم های اصلاح محصولاتی هستند که برای نرم کردن و محافظت از پوست و مو طراحی شده اند. آنها باعث افزایش لغزش تیغ در برابر پوست می شوند." . (مرتبط: این تیغ جدید روش اصلاح شما را برای همیشه تغییر می دهد)

نکات مهم در مورد بهترین کرم موبر تناسلی

آنها همچنین عملکردی بسیار ضروری در محافظت از پوست در برابر تیغ های تیغ تیز دارند. دکتر زایخنر خاطرنشان می کند: "تراشیدن برهم کنشی بین مو ، پوست و تیغ است." "سوختگی با ریش تراش در اصل تراشیدن پوست است که در اثر اصطکاک و کشش تیغ در برابر لایه خارجی پوست ایجاد می شود." کرم اصلاح به عنوان یک بافر بین پوست و تیغ شما عمل می کند و اصطکاک را کاهش می دهد - بنابراین این چیزی است که نمی خواهید از آن چشم پوشی کنید (یا از آن صرفه جویی کنید) ، مگر اینکه عاشق برجستگی های برجسته قرمز در اطراف خط بیکینی خود باشید.

چه چیزی را باید در کرم اصلاح جستجو کنید

اگر عادت کرده اید از راهرو کرم اصلاح فروشگاه داروخانه محلی خود عبور کنید ، هر کدام را که اتفاق می افتد به فروش برسانید یا با زیباترین بسته بندی بروید ، توجه خود را به آنچه در محصول است وارد کنید. (مرتبط: ویتنی پورت از این تیغ پرفروش 4 دلاری برای تراشیدن صورت خود استفاده می کند)

راشل نظریان ، MD ، دکتر متخصص پوست مستقر در نیویورک و عضو آکادمی پوست آمریکا. دکتر Zeichner همچنین به اسید استئاریک (نرم کننده دیگر) و همچنین مواد تسکین دهنده و محافظ مانند جو دوسر کلوئیدی اشاره می کند.

به نقل از تپل مارکت بهترین کرم موبر تناسلی همچنین به دلیل داشتن ویتامین های طبیعی و اسیدهای چرب بسیار مرطوب کننده است ، اضافه می کند دبرا جلیمان ، MD ، دانشیار پوست در دانشکده پزشکی Icahn در کوه سینا. وی می گوید: "این ماده دارای اسید سینامیک است و ضد التهاب است." یکی دیگر از عناصر قهرمان روغن جوجوبا است ، زیرا به عنوان یک نرم کننده طبیعی پوست عمل می کند. دکتر جلیمان می گوید: "این می تواند در رطوبت مهر و موم شده و مانعی موثر در برابر عناصر خارجی مانند هوای سرد باشد که به طور کلی پوست را خشک می کند." بعلاوه ، روغن جوجوبا دارای خواص ضد التهابی برای کمک به تسکین تحریک ناشی از اصلاح است. (مرتبط: چرا روغن جوجوبا تنها روغنی است که باید روی صورت خود استفاده کنید)

همچنین توجه داشته باشید: اگر از بهترین کرم موبر تناسلی مردانه استفاده کرده اید (یا می خواهید کرم خود را تغییر دهید ، زیرا ارزان تر است ... سلام ، مالیات صورتی) ، این کاملاً توسط متخصصان پوست خوب نیست. دکتر زایکنر می گوید: "به طور کلی ، کرم های اصلاح زن و مرد قابل تعویض هستند." دقیقاً مانند مرطوب کننده ها ، آنهایی که برای آقایان به بازار عرضه می شوند ، اساساً همان ترکیباتی را دارند که برای زنان تشکیل می شود - با این حال ، آنها ممکن است دارای بافت و رایحه های مختلف باشند. خط پایین: این فقط در مورد اولویت های شخصی است.
اگر پوست مستعد آکنه یا حساس دارید

اگر پوست حساسی دارید باید دو نکته را بخاطر بسپارید. دکتر نازاریان می گوید: اول ، کرم های اصلاح کننده پوست حساس اغلب حاوی مواد تحریک کننده مانند الکل و عطر و بیشتر مواد آرامبخش و تسکین دهنده هستند. وی می افزاید: نکته دیگری که باعث تمایز آنها در بین سایر کرم ها و ژل های موبر می شود این است که این مواد ممکن است حاوی موادی باشند که اصطکاک کمتری ایجاد کنند و به راحتی لیز بخورند و این باعث کاهش خطر سوختگی تیغ و تحریک فولیکول های مو می شود.

خبر خوب: بهترین کرم موبر تناسلی مناسب و حساس برای پوست می تواند در واقع برای تمام نواحی بدن - از جمله نواحی صمیمی تر شما - استفاده شود زیرا تمایل به داشتن فرمول ملایم تری دارد. دکتر نظریان می گوید: "مناطق خاصی از بدن ، مانند ناحیه بیکینی ، به راحتی توسط عطر و عطرها و محصولات با محتوای الکل زیاد تحریک می شوند." بنابراین ، اگرچه مطمئناً می توانید از یک کرم موبر معمولی برای خط بیکینی خود استفاده کنید ، محصولات تبلیغ شده برای پوست های حساس بهترین شرط بندی برای باندهای ظریف شما است ، زیرا حاوی این مواد تحریک کننده نیستند. (مرتبط: 6 ترفند برای نحوه اصلاح ناحیه بیکینی)

دکتر جلیمان هشدار می دهد و اگر پوستی مستعد آکنه دارید ، باید از کرم های موبر با روغن های سنگین مانند روغن نارگیل یا کره شی خودداری کنید. اگرچه این مواد برای بدن بسیار مناسب هستند ، اما اگر پوست چربی دارید یا دچار شکستگی هستید ، هنگام استفاده از آنها مراقب باشید.


آیا نمی توانید فقط از آب و صابون خوب استفاده کنید؟

باور کنید یا نه ، آب و صابون معمولی به اندازه کافی برای اصلاح نیست - از این رو کرم های اصلاح وجود دارند. دکتر نظریان توضیح می دهد: "صابون های کلاسیک معمولاً مقدار زیادی از سد روغن را از بین می برند و کاملاً تحریک کننده هستند." لازم به ذکر است ، دکتر جلیمان اضافه می کند ، برخلاف کرم اصلاح یا سایر محصولاتی که از بطری بیرون می آیند ، تکه های صابون می توانند به باکتری ها و میکروب ها منتقل شوند. (مرتبط: بهترین بدن مرطوب کننده نیازهای معمول دوش شما را شستشو می دهد)

با این وجود ، یک پاک کننده ملایم ، مانند شستشوی بدن بدون عطر Dove (خرید آن ، 11 دلار ، amazon.com) یا یک پاک کننده بدون بو دیگر - حتی اگر به عنوان کرم اصلاح در بازار عرضه نشود - م .ثر است. دکتر می گوید: "شما نیازی به استفاده از بهترین کرم موبر تناسلی مخصوص اصلاح ندارید ، اما لازم است از چیزی استفاده کنید که توانایی بالایی در مرطوب سازی پوست داشته باشد و با حرکت دادن تیغه روی سطح پوست ، باعث کاهش تنش شود." نازاریان

دکتر نظریان خاطرنشان می کند: و اگر شما از افرادی هستید که از نرم کننده در یک نیشگون استفاده می کنید ، در واقع از نظر محافظت از پوست جایگزین خوبی است. وی توضیح می دهد: "این ماده دارای حجم بالایی از نرم كننده ها است كه باعث بهبود آبرسانی به پوست می شود و باعث می شود كه تیغه به راحتی باعث كاهش كشیدن پیاز مو شود - كه منجر به تحریك كمتری می شود". اما استفاده از نرم کننده به جای کرم اصلاح یک مشکل کوچک دارد: این ماده پر از رایحه و عطر است. دکتر نظریان هشدار می دهد: "قرار دادن رایحه و عطر روی پوست لطیف ، به ویژه درست قبل از ضربه زدن با تراش ، می تواند باعث تحریک در افراد مستعد شود." اگرچه این مسئله برای همه مشکلی ایجاد نمی کند ، اما برای برخی از افراد مشکل است ، بنابراین ممکن است بخواهید از استفاده از نرم کننده در اطراف خط بیکینی خود به ویژه خودداری کنید.

بهترین کرم اصلاح ، به گفته Derms

در زیر به نقل از آی بیتل ، بهترین کرم موبر تناسلی ، ژل ها و روغن ها ، به گفته متخصصان پوست - از گزینه های مناسب کیف پول گرفته تا انتخاب های بسیار لوکس و محصولاتی که می توانند وظیفه مضاعف برای تمیز کردن و اصلاح را انجام دهند.

تا آنجا که به محصولات زیبایی می رسد ، مسلماً بهترین کرم موبر تناسلی برای خانمها چیزی نیست که ما به اندازه مثلاً یک سرم یا ماسک صورت جدید وقت بگذاریم و تعمق کنیم. اما اگر اصلاح می کنید ، بدانید که قطعاً چند گزینه منتخب دیگر وجود دارد. برگزیدگان نهایی که در نهایت به لیست موارد ضروری ما راه یافتند ، مواردی هستند که با موارد اضافی فرموله شده اند. خواه این بدان معنا باشد که لیست مواد تشکیل دهنده متناسب با انواع پوست های حساس باشد یا از امولسیون از ژل به شیر (و بله ، یک مزیت خاص برای آن دارد) ، این کرم های موشی فراتر از کف کردن و دفع سوختگی تیغ هستند.

برای اینکه خرید آنها حتی راحت تر باشد ، ما آنها را بر اساس دسته بندی جدا کرده ایم ، بنابراین شما می دانید که کدام گزینه برای نوع پوست و نگرانی شما بهتر خواهد بود - مثلاً در منطقه بیکینی یا زیر بغل. در مورد تجزیه و تحلیل جزئیات بهترین کرم موبر تناسلی برای خانمها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

همه محصولات برجسته Glamour توسط سردبیران ما به طور مستقل انتخاب می شوند. با این حال ، وقتی چیزی را از طریق پیوندهای خرده فروشی ما خریداری می کنید ، ممکن است کمیسیون شرکت وابسته بدست آوریم.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن