'شما باید به تنهایی': زنان رومانیایی بازشماری پس از سانحه COVID حاملگی

و برای بسیاری از زنان آسیب در حال حاضر انجام شده است. "ما تا به حال بسیاری از زنان به ما گفتن که پزشکان مشاوره

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399

و برای بسیاری از زنان آسیب در حال حاضر انجام شده است.

"ما تا به حال بسیاری از زنان به ما گفتن که پزشکان مشاوره آنها را به می آیند برای دوران بارداری بازدیدکننده داشته است می گوید:" آنا Maita از NGO مادران برای مادران در بخارست. "این یک وضعیت بسیار خطرناک بود."

برای سال, Maita را سازمان غیر دولتی است و تحت نظارت درمان زنان باردار در رومانی. زمانی که وزارت دستورالعمل بیرون آمد او به دادگاه تجدید نظر به دولت برای تغییر آنها و نیز تماس گرفت که دفتر محلی برای کمک به.

که توصیه می گویند که تمام زنان باردار باید تحت درمان با احترام و عزت و بدون در نظر گرفتن COVID-19 وضعیت آنها نباید جدا از نوزادان و باید حمایت شود به شیر. آنها همچنین باید اجازه اصحاب از انتخاب در هنگام زایمان است.

Maita می گوید که در تماس با وزارت و این که "برخی از مراحل ساخته شده اند و در مسیر درست" از جمله اجازه دادن به پزشکان برای تصمیم گیری در یک مورد به مورد و بر اساس این که آیا به توصیه زنان به شیر.

تنها ده "کودک پسند" بیمارستان

اگر چه وزارت بهداشت, کمیسیون صادر شده است که این دستورالعمل تشکیل شده است از متخصصان زنان و neonatologists, Maita می گوید: "بسیاری از بیمارستان ها در رومانی نیست و کودک پسند. بنابراین آن را آسان تر برای آنها را به جدا کردن مادران از نوزادان نسبت به نگه داشتن آنها را با هم."

در سراسر اروپا COVID-19 تا به حال تاثیر منفی بر نظام بهداشتی درمانی و رومانی در حال حاضر تحت ذوات. این کشور هزینه های بهداشت و درمان است که کمترین میزان در اتحادیه اروپا (EU) مثلا در مورد 1 ، 000 €در سرانه در مقایسه با میانگین اتحادیه اروپا تقریبا €از 2900.

در سال 2002 یک پروژه مشترک است و یونیسف شمارش مجموع تنها 10 'کودک پسند' بیمارستان در کشور است که حدود 20 میلیون نفر جمعیت. این وضعیت نه به طرز محسوسی بهبود یافته از آن پس و COVID-19 همه گیر شده و از آن بدتر با توجه به سلامت مادران ،

ماما و گواهی شیردهی, متخصص طب Paun توصیف نظام سلامت به عنوان ضعف در حالی که فقدان رهبری و هماهنگی منجر به یک "به هر یک خود را به" نگرش در میان بیمارستان ها و بهداشت پرسنل.

"متوسط تصدی یک وزیر بهداشت در رومانی از سال 1990 هشت ماه" Paun یادداشت ها. پس از شروع COVID-19 گیر جدید دولت آمده است به قدرت از جمله جدید وزیر بهداشت.

بر روی زمین "مردم به انجام هر آنچه که آنها فکر می کنم درست است" او گفت:. و وقتی که می آید به دنبال دستورالعمل "برخی از پزشکان آن را انجام دهید برخی از همین حالا".

Paun همچنین تاکید کرد که وجود دارد استارک "تفاوت بین سیستم های سلامت در بخارست و در بقیه رومانی". برای مثال کلرش است "این شهرستان با وحشتناک شهرت داشتن بالاترین مرگ و مير نوزادان در کشور رومانی پانزده هر 1000 [تولد]. در بخارست شما باید پنج نفر در هر 1000 نفر."

که توصیه می کند که مادران و نوزادان نگهداری می شوند با یکدیگر پس از تولد اما شما باید به اندازه کافی پرسنل برای مراقبت از آنها و همچنین تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) می گوید: Paun.

"این ساده هستند, کارهای احمقانه, اما شما باید به هشت PPEs [تجهیزات حفاظت شخصی] در هر 24 ساعت برای هر مادر و نوزاد است. در بیمارستان که در آن شما حتی نمی باید ماسک برای مردم کار وجود دارد, آن غیر ممکن است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن